en 5 vaten bier zijn zo opquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:43 schreef AbeSapien het volgende:
Het is toch nog vroeg?
midden noemt ie datquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:45 schreef AbeSapien het volgende:
Nou, midden.
Brabant hier, dus valt mee vanaf het zuiden.
up in smoke dudequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:46 schreef alsem het volgende:
welke stad?
Te ver wegquote:
midden? klare lamlulquote:
Midden?quote:
Het is 250 liter hequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:00 schreef Strychnine het volgende:
Dat is een nee.
Man, heb je geen vrienden?
Limburg nauurlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:04 schreef Misanthropist het volgende:
wat zie je dan als zuid-nederland?
Alfa bierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:06 schreef Misanthropist het volgende:
welk merk is het? als het heineken is dan kan ik het komen omruilen voor lege fusten en desnoods tegen een kleine vergoeding per fust
Dan springt de tijd 5 jaar vooruit, is het 2012 en gaan we allemaal dood, zoals de Maya-indianen reeds voorspeld hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:11 schreef justmattie het volgende:
wat gebeurt er als je de vaten niet terugbrengt maandag ?
indianen bestaan toch niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Dan springt de tijd 5 jaar vooruit, is het 2012 en gaan we allemaal dood, zoals de Maya-indianen reeds voorspeld hebben.
Verdoriequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:23 schreef imported_sphinx het volgende:
En Maya's zijn al helemaal geen indianen.![]()
Dat zijn namelijk Maya's
Ja als je al zo stom bent om alle native-americans zo te noemen.. dan kun je het net zo goed over Maya-indianen hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Verdorie
Welke onderontwikkelde schijtleraar heeft mij wijsgemaakt dat het Mayavolk bestond uit Maya-indianen?
dus geen wilde cowboyachtervolgingen meer in Amerkiaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet meer.
Geen echte indianen meer in ieder geval.
Jawel, maar dat zijn verklede mannen uit een gaybar, die proberen president Bush anaal te penetreren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
dus geen wilde cowboyachtervolgingen meer in Amerkia![]()
Ik kreeg een week geleden een compliment dat ik met één hand kon pissen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:04 schreef AbeSapien het volgende:
Ik moest schijten, en zat zelfs met een pilsje op het toilet![]()
wat is daar nou moeilijk aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kreeg een week geleden een compliment dat ik met één hand kon pissen.
Stelletje biern00bs tegenwoordig
Juist een goede straat lijkt me. Hebben in ieder geval genoeg ingeslagen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:20 schreef onlogisch het volgende:
In wat voor kutstraat woon jij als je nog bier over hebt na een feest?
Bier over na een feest is niet erg. Dat gaat de volgende morgen wel op.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:20 schreef onlogisch het volgende:
In wat voor kutstraat woon jij als je nog bier over hebt na een feest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |