en foutloos gespeldquote:Op zondag 8 juli 2007 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
Sandy Denny
Ok werk ze morgenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:25 schreef hierissiedan het volgende:
nee gehandicaptenzorg, dus iets minder werk-werk maar toch niet leuk bij te lange ritten achter elkaar
OK,quote:Op zondag 8 juli 2007 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Maar ik vind de uitvoering van Mary Black, Nina Simone en vooral die van Eva Cassidy![]()
![]()
mooierderderder dan het origineel
Ow... okeeeee, momentjequote:Op zondag 8 juli 2007 01:29 schreef hierissiedan het volgende:
ff de volgende vraag afwachten en dan ben ik slapen
Bedankt voor dfe tipquote:Op zondag 8 juli 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
qonmann, ken je Eva Cassidy??? Ze is helaas al lang overleden, maar je MOET naar haar versie van ' Fields of Gold' (Sting) luisteren. Als je daar geen megamegamegakippenvel van krijgt en de tranen in je ogen ben je een muziek barbaar!!!
Al zowat 40 jaar man!!quote:Op zondag 8 juli 2007 01:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Bedankt voor dfe tip
Dank je zal ik zeker doen
al enige tijd overleden
Huhquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:37 schreef hierissiedan het volgende:
of was dat jane austin?
Warm. Ik vroeg wie Mary Austin was! Wat was ze dan van Freddy Mercury??quote:Op zondag 8 juli 2007 01:37 schreef hierissiedan het volgende:
freddy murcury?
Vast wel, maar dat zoek ik nietquote:Op zondag 8 juli 2007 01:39 schreef hierissiedan het volgende:
muze ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |