Die was in 1665 en die hebben we zwaar verlorenquote:Op zondag 8 juli 2007 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Slag bij Lowestoft ?
quote:
Van jaartallen alleen houd ik niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:09 schreef ElizabethR het volgende:
En voor iemand die niet van jaartallen houdt Yuri.... stel je wel moeilijk evragen
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
Zullen we doorgaan op de Britse eilanden???
De slag was niet op de thames dusquote:Op zondag 8 juli 2007 02:15 schreef qonmann het volgende:
Jammer dat ie niet de slag op de Thames is genoemd :-)
Volgens Wikipedia gebeurde er op die dag niks belangrijksquote:Op zondag 8 juli 2007 02:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van jaartallen alleen houd ik niet.
bijv. wat gebeurde er op 13 april 1472
maar als er een 'achtergrond verhaaltje' bij zit dan mag het wel![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oliver Cromwell?
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het wel een Cromwell maar geen Oliver?
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
james Cromwell
*wist zweet van voorhoofd*quote:Op zondag 8 juli 2007 02:31 schreef Yurithemaster het volgende:
thomas cromwell?
je kan nog iets met T proberen , je was al zo dichtbijquote:Op zondag 8 juli 2007 02:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit niet heel ruim in m'n Cromwells, dus ik weet het ook niet
D'r waren er twee!! Oliver Cromwell was ook een geducht staatsman. Maar die bedoelde ik dus niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:32 schreef qonmann het volgende:
Cromwell is de enige oudere Engelse staatsman wiens naam me bekend voorkomt..
(alleen maakte ik er cornwell van :-))
OK ..dat wist ik niet :-)quote:Op zondag 8 juli 2007 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
D'r waren er twee!! Oliver Cromwell was ook een geducht staatsman. Maar die bedoelde ik dus niet.
En die staat ook niet op het portret dat overigens ook geschilderd werd door Hans Holbein
Jeejquote:Op zondag 8 juli 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Yuri +1
Geeft niet. Ik kan er ook niets aan doen dat mijn hobby (Engelse koningshuizen) ietwat is doorgeslagen en dat ik inmiddels in het bezit ben van anderhalve meter boek hierover!quote:
neequote:Op zondag 8 juli 2007 02:41 schreef qonmann het volgende:
piter van vollenhove
dan heb je wel geluk dat er ook nog zoveel tv series over gamaakt zijn & worden. al die huwelijken, maar zelf lezen en ontdekken is mooier :-)quote:Op zondag 8 juli 2007 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik kan er ook niets aan doen dat mijn hobby (Engelse koningshuizen) ietwat is doorgeslagen en dat ik inmiddels in het bezit ben van anderhalve meter boek hierover!
Yuri haal die bril eens wegquote:Op zondag 8 juli 2007 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, het is niet Pieter. Komt me heel bekend voor. Als die zonnenbril er nou niet opzat wist ik het misschien wel
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:43 schreef hierissiedan het volgende:
foto, ik haak af. Weltrusten iedereen!
Niet eens een nederlanderquote:Op zondag 8 juli 2007 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Appie Baantjer??
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
dan heb je wel geluk dat er ook nog zoveel tv series over gamaakt zijn & worden. al die huwelijken, maar zelf lezen en ontdekken is mooier :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |