Mandrake is idd de engelse naam.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Het heet ook Mandrake, volgens de mythe groeit ie onder een boom waar iemand aan opgehangen is. Met name dankzij het feit dat een persoon die gehangen wordt klaarkomt, het sperma zorgt voor de groei van de plant. Volgens mij is dit ook te zien in de film over de headless horseman.
georgina verbaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Wie speelt de vrouwelijke hoofdrol in de film 'adrenaline'?
UCLA is het juiste antwoord. Ze is tevens aangenomen bij USC.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef C21H23NO5 het volgende:
UCLA
[offtopic]HE kom naar het Auschwitz topic man en geniet van onze aanbiedingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef C21H23NO5 het volgende:
UCLA
Wss gewoon een fout?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:17 schreef C21H23NO5 het volgende:
huh, waarom krijgt roofing nu de punten?
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef Cavese075 het volgende:
Wie was de schrijver van pinkeltje?
He bah...ik kan er niet opkomen...ik weet dat hij dezelfde voornaam heeft als de schrijver van Nijntje...maar op zn achternaam kan ik niet komenquote:
Dat is klopt nu zijn achternaam nogquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:38 schreef Torio het volgende:
[..]
He bah...ik kan er niet opkomen...ik weet dat hij dezelfde voornaam heeft als de schrijver van Nijntje...maar op zn achternaam kan ik niet komen
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:56 schreef Cavese075 het volgende:
Nee was kabouter piggelmee volgends mij
Ja had het niet geweten als dat ik elke avond moet voorlezen aan me dochtertjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Fuck ik denk net Piggelmee heet die kloot natuurlijk, ben ik te laat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |