quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef RoofingBurner het volgende:
zaan
quote:No one could have dreamed we were being scrutinized, as someone with a microscope studies creatures that swarm and multiply in a drop of water.
Inderdaad, té makkelijk, maar wél te gek. De musical 'War of the worlds' natuurlijk. Ik heb de Nederlandse versie, ook heel bijzonder, als je interesse hebt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:33 schreef C21H23NO5 het volgende:
intro van eve of the war van war of the worlds van jeff wayne
Ben echt superfan van die plaat....geniaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Inderdaad, té makkelijk, maar wél te gek. De musical 'War of the worlds' natuurlijk. Ik heb de Nederlandse versie, ook heel bijzonder, als je interesse hebt?
snel en correctquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Absinth?
Nope, da's Mick 'Doohan OK' Doohan. Deze coureur is al in 1981 overleden. Trouwens, hij was niet alleen goed op 2 wielen, maar ook op 4.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:58 schreef erkel het volgende:
Mike Doohan?
Deze?? Póg mo thóin!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:14 schreef hierissiedan het volgende:
He ER mag ik vragen wat je onderschrift betekend, het staat namelijk erg mooi...
Grappig, klinkt trouwens poetischer als dat het is dan! en die andere?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze?? Póg mo thóin!
Dat betekent ' Kiss my ass'
En je antwoord is trouwens niet goed.
Je spreekt het uit als Pok Ma Honquote:Op zondag 8 juli 2007 00:23 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Grappig, klinkt trouwens poetischer als dat het is dan! en die andere?
Denk aan een beiaardierquote:Over je vraag verder: geen flauw idee!
Siobhan, en dat is Gaelic voor een gewone, gebruikelijke naam.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:29 schreef hierissiedan het volgende:
naar slobhan denk ik dan?
Maar vind iers wel een erg mooi taaltje, had eigenlijk dit jaar naar ierland op vakantie gewild, maar het geld was op...
Ik keur het goed hoor.quote:maar klokkenluiderskunde?
volgens mij ook, maar canada is mijn 2de gokquote:Op zondag 8 juli 2007 01:13 schreef qonmann het volgende:
Rusland is wel goed :-)
Hoi qonmannquote:Op zondag 8 juli 2007 01:03 schreef qonmann het volgende:
Rusland
OKquote:Op zondag 8 juli 2007 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoi qonmann
Sorry dat het even duurde was even ergens mee bezig.
en foutloos gespeldquote:Op zondag 8 juli 2007 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
Sandy Denny
Ok werk ze morgenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:25 schreef hierissiedan het volgende:
nee gehandicaptenzorg, dus iets minder werk-werk maar toch niet leuk bij te lange ritten achter elkaar
OK,quote:Op zondag 8 juli 2007 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Maar ik vind de uitvoering van Mary Black, Nina Simone en vooral die van Eva Cassidy![]()
![]()
mooierderderder dan het origineel
Ow... okeeeee, momentjequote:Op zondag 8 juli 2007 01:29 schreef hierissiedan het volgende:
ff de volgende vraag afwachten en dan ben ik slapen
Bedankt voor dfe tipquote:Op zondag 8 juli 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
qonmann, ken je Eva Cassidy??? Ze is helaas al lang overleden, maar je MOET naar haar versie van ' Fields of Gold' (Sting) luisteren. Als je daar geen megamegamegakippenvel van krijgt en de tranen in je ogen ben je een muziek barbaar!!!
Al zowat 40 jaar man!!quote:Op zondag 8 juli 2007 01:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Bedankt voor dfe tip
Dank je zal ik zeker doen
al enige tijd overleden
Huhquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:37 schreef hierissiedan het volgende:
of was dat jane austin?
Warm. Ik vroeg wie Mary Austin was! Wat was ze dan van Freddy Mercury??quote:Op zondag 8 juli 2007 01:37 schreef hierissiedan het volgende:
freddy murcury?
Vast wel, maar dat zoek ik nietquote:Op zondag 8 juli 2007 01:39 schreef hierissiedan het volgende:
muze ofzo?
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:42 schreef qonmann het volgende:
'k heb Eve Cassisy gevonden op youtube .
Je hebt gelijk ..hele mooie muziek en zelfde soort muziek
shokingquote:Op zondag 8 juli 2007 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En met Mary komen we er niet geloof ik. Ik verzin wel een nieuwe vraag, momentje
Ze was de enige vrouwelijke partner die Freddy Mercury had, en na het beeindigen van de relatie jarenlang zijn allerbeste vriendin, eigenlijk tot het einde aan toe.
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:47 schreef hierissiedan het volgende:
een meloen
lees net dat er nog een was... maar dat is een titelquote:Op zondag 8 juli 2007 01:55 schreef Yurithemaster het volgende:
schotland, ierland, en engeland
Nee, alleen stadhouder van Holland, zeeland, Gelderland, Overijssel en Utrechtquote:Op zondag 8 juli 2007 01:57 schreef qonmann het volgende:
Koninkrijk der Nederlanden ?
De punten omdat jij de meeste hadquote:Op zondag 8 juli 2007 01:55 schreef Yurithemaster het volgende:
schotland, ierland, en engeland
Shit zat nog te denken aan frankrijk maar besloot om het toch maar niet te zeggen omdat de engelsen toen zo goed als weg waren uit frankrijkquote:Op zondag 8 juli 2007 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
En in titel ook nog van Frankrijk, maar dat was eignelijk een beetje nep
Stadhouder ja dat was de titelquote:Op zondag 8 juli 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, alleen stadhouder van Holland, zeeland, Gelderland, Overijssel en Utrecht
In titel zijn ze tot ergens in de 19e eeuw koning van Frankrijk geweest, alle Engelse koningen!! Ergens rond 1810 of 1820 ofzo is dat pas opgehoudenquote:Op zondag 8 juli 2007 02:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Shit zat nog te denken aan frankrijk maar besloot om het toch maar niet te zeggen omdat de engelsen toen zo goed als weg waren uit frankrijk
Jeejquote:Op zondag 8 juli 2007 01:59 schreef hierissiedan het volgende:
Yurithemaster +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |