quote:Op zondag 8 juli 2007 03:15 schreef qonmann het volgende:
Anton Maassen ..broer van Theo dan maar
quote:Op zondag 8 juli 2007 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb met hem getongd op het podium van de stadsschouwburg Tilburg
Broer!!! Ik hou van je!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 03:20 schreef broer het volgende:
O, en dat is André Manuel, natuurlijk.
Slechts de beste cabaretier van dit moment, stelletje cultuurbarbaren.
Bertje vis en herman vinkers zijn de bestequote:Op zondag 8 juli 2007 03:20 schreef broer het volgende:
Slechts de beste cabaretier van dit moment, stelletje cultuurbarbaren.
Bertje Vis doet al jaren hetzelfde. Alsmaar die ' joekeloeres' enzo. EN ' druk, druk, druk'quote:Op zondag 8 juli 2007 03:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bertje vis en herman vinkers zijn de beste![]()
Bert Visscher was ruim tien jaar geleden misschien nog leuk. En Herman Finkers is zo goed als overleden.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:22 schreef Yurithemaster het volgende:
..eh ..Finkers . je bent me er eentjequote:Op zondag 8 juli 2007 03:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Andrequote:Op zondag 8 juli 2007 03:24 schreef qonmann het volgende:
hij is nog niet op tv doorgebroken dan ken ik hem niet :-)
Letterlijk bedoel je ?quote:Op zondag 8 juli 2007 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Bert Visscher was ruim tien jaar geleden misschien nog leuk. En Herman Finkers is zo goed als overleden.
Nee, maar volgens mij is ie net opniew begonnen met voorstellingen gevenquote:Op zondag 8 juli 2007 03:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
Letterlijk bedoel je ?
Het speelt nog wel mee in een regiosoap
Uitvoerenden goed, titel van de cd ook, maar titel van het nummer niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:28 schreef ElizabethR het volgende:
Metallica - Ride the lightning
Hij kan zo naar DLD toequote:
Van mij mag ie wel dood, net als Tineke Schouten. Of gewoon allebei ophouden met pretenderen dat je leuk bentquote:Op zondag 8 juli 2007 03:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij is ie net opniew begonnen met voorstellingen geven
zijn er bekende cabaretiers die je leuk vindt ?quote:Op zondag 8 juli 2007 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Van mij mag ie wel dood, net als Tineke Schouten. Of gewoon allebei ophouden met pretenderen dat je leuk bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |