kan ze beter kotsen...als het er onder aan uitkomt zijn er toch al een aantal stoffen opgenomen uit het "voedsel", kan je beter kotsen dan wordt er vrijwel niks nog opgenomenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak ze die laxeermiddelen moet slikken. Maar ik vind het wel raar dat ze ze direkt na het eten in gaat nemen.
Ik weet wel dat ze verstopt is en daar iets voor kreeg, maar het is nergens voor nodig zo'n middel direkt na het eten te slikken. Daarom vermoed ik zelf dat het voor haar een alternatief voor overgeven is. Ik kan ongelijk hebben hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kreeg die laxeermiddelen omdat ze al 8 dagen geen stoelgang heeft gehad, maar dat kan natuurlijk een smoes zijn.
Mensen met een eetstoornis zijn uiterst vernuftig in het verzinnen van excuses.
Ja, maar misschien doet de handeling haar goed. Slikken i.p.v. overgeven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
kan ze beter kotsen...als het er onder aan uitkomt zijn er toch al een aantal stoffen opgenomen uit het "voedsel", kan je beter kotsen dan wordt er vrijwel niks nog opgenomen
Je hebt ervaring? Hopelijk niet. Anorexia en Boulimia zijn afschuwelijke eetstoornissen, ik weet er alles van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
kan ze beter kotsen...als het er onder aan uitkomt zijn er toch al een aantal stoffen opgenomen uit het "voedsel", kan je beter kotsen dan wordt er vrijwel niks nog opgenomen
Bij een normaal eetpatroon wel, niet als je een eetstoornis hebt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:16 schreef Mika25 het volgende:
Goed je eten kouwen, en zorgen dat je genoeg vezels binnenkrijg via een paar boterhammen en je hebt normaal geen laxeermiddel nodig...
geen ervaringen ermee, en was ook niet spottend bedoelt, ik denk even het biologisch beredeneren wat effectiever is, en dat is dus niet laxeermiddel, dus daarmee zou je denken dat of ze gewoon echt moeite heeft met schijten, of dom is?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt ervaring? Hopelijk niet. Anorexia en Boulimia zijn afschuwelijke eetstoornissen, ik weet er alles van.
Lieke en Amanda vinden het gedrag van Nada ook vreemd.
Voel jij dat zo?? Ik niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:19 schreef wolferl het volgende:
Jaap komt nu net over alsof hij de Messias is.
Kort antwoord : JAquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap is zijn log goed voor 2 jaarsalarissen. Is dat niet wat overdreven?
Als moment opname niet.... als ie uit DGK is zal dat snel weer een stuk minder worden. Veel bezoekers zijn aantrekkelijk voor adverteerders. Behalve voor AHquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap is zijn log goed voor 2 jaarsalarissen. Is dat niet wat overdreven?
Dat dacht ik alquote:
Ja, ik ook. Als er nou nog een vrouw van het formaat van Jaap zat...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:26 schreef wolferl het volgende:
Ik krijg steeds een zieker beeld van Nadia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |