Ruilen met Dirk Kuijt?quote:
Alleen om Rotterdam te pesten dan.quote:
ehm volgens mij hebben we helemaal geen goede keeperquote:Op zondag 8 juli 2007 20:52 schreef Wooldoor het volgende:
6 miljoen voor een keeper terwijl we al een goede keeper hebben en nog een goede vervanger die verhuurd is.
Precies. Iedereen lijkt al overtuigt van de klasse van die Mexicaan. Moet ik eerst nog maar eens zien. 6 miljoen is heel veel geld...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond Steek het afgelopen jaar enorm goed en zeker keepen. Geen idee waarom we een keeper voor 6miljoen aan moeten trekken.
Nee, gewoon Stekelenburg laten staan. Ik ben helemaal niet zo gecharmeerd van Vermeer.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:53 schreef Damzkieee het volgende:
Doe dan Vermeer op goal !
Ik wel, maar dan moet hij wel meer speelminuten krijgen (dat gaat dit seizoen gebeuren, das waar). Stekelenburg vind ik erg weifelend bij hoge ballen.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, gewoon Stekelenburg laten staan. Ik ben helemaal niet zo gecharmeerd van Vermeer.
die Mexicaan schijnt wel een wereldtalent te zijn.... en een goede keeper kunnen we wel gebruiken. Zó goed is Steek ook weer nietquote:Op maandag 9 juli 2007 09:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Precies. Iedereen lijkt al overtuigt van de klasse van die Mexicaan. Moet ik eerst nog maar eens zien. 6 miljoen is heel veel geld...
Schijnt schijnt. Dat zegt men nu ook van Rigters.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die Mexicaan schijnt wel een wereldtalent te zijn.... en een goede keeper kunnen we wel gebruiken. Zó goed is Steek ook weer niet
weet niet welke wedstrijden jij hebt gekeken hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond Steek het afgelopen jaar enorm goed en zeker keepen. Geen idee waarom we een keeper voor 6miljoen aan moeten trekken.
Echt balvast is die Ochoa niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:15 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
weet niet welke wedstrijden jij hebt gekeken hooralleen in de plee offs speelde hij fatsoenlijk.En af en toe es een goede wedstrijd.Heb hem zovaak onzeker zien uitkomen bij hoge ballen.
http://youtube.com/watch?v=GI6C_tURDfw&mode=related&search=
probeer jij de meeste van die schoten maar es klemvast te pakken hehequote:
Maar Vermeer is net zo weifelend...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan moet hij wel meer speelminuten krijgen (dat gaat dit seizoen gebeuren, das waar). Stekelenburg vind ik erg weifelend bij hoge ballen.
Co Adriaanse?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef Blight het volgende:
Wat duurt het nog lang tot 31 augustus. Ik hoop zo dat we Sneijder & co behouden.
Ik wist dat iemand die grap ging maken, maar van jou had ik 'm toch niet verwacht.quote:
Maandagochtend, dan ben ik nooit op mijn sterkst.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap ging maken, maar van jou had ik 'm toch niet verwacht.
Overijsselquote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik niet, vakantie...
Waar ligt dat Goor, Drenthe ofzo?
Och, het idee van dat hooghouden in een wedstrijd waarin de kakkerlakken sowieso al zo vernederd werden is gewoon prachtig.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Alves is een stuk beter dan Babel.
Ook al zo een pokkeeind weg. Ik doe het wel met de A1 hier...quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:19 schreef borisz het volgende:
Nu moet Arsenal er wat overheen gaan bieden![]()
Beetje uitgekeken op AW?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Die gaat helemaal niet naar Arsenal, na dit seizoen is AW weg en dan hebben we waarschijnlijk een manager die niet zo op de jeugd geilt als AW.
quote:Vrij vervoer De Graafschap-Ajax
Het vooroverleg heeft inmiddels plaatsgevonden. Er is afgesproken dat Ajax supporters op eigen vervoer mogen afreizen. Informatie kaartverkoop volgt t.z.t.
Was al bekend, vind het nog steeds jammer dat de wedstrijd naar zondag is verplaatst.quote:
Zo wat een keepertquote:Op maandag 9 juli 2007 10:15 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
weet niet welke wedstrijden jij hebt gekeken hooralleen in de plee offs speelde hij fatsoenlijk.En af en toe es een goede wedstrijd.Heb hem zovaak onzeker zien uitkomen bij hoge ballen.
http://youtube.com/watch?v=GI6C_tURDfw&mode=related&search=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |