Godverdomme! Rij ik zonet in het dorp heel rustig (30, ze controleren hier vaak). Vliegt er ineens een fietser over de weg heen naar de linkerkant, welke ik dus heb geschept met de linkerkant van mijn auto. Kutfietser helemaal boos omdat mevrouw haar hand uitstak. Stik toch godverdomme, kijk gewoon achter je voor je over de weg zweeft, kuthoer! Teringdoos! Maar alsof dat nog niet genoeg was komt er een of andere gare neger de chick helpen (waarschijnlijk zoeen loverboy) en zegt jaa gaat meisje? je had voorrang hoor, ik alles gezien hebben.. ik:
![]()
: wat is een neger die voorrang neemt? hij: wtf? ik: voorrang oetang.. hij kon er niet om lachen, en liep zo heel stoer naar mij toe van jaa wat doe je dom racistisch jij ghekke billah! Ik maar weer in de auto gaan zitten want hoewel ik weet dat jullie denken dat ik een grote gespierde jongen ben, belazerd de werkelijkheid mij en ben ik schriel en heb ik bijna geen spieren. Zegt ie zo jaaa loop maar weg vieze mietje. Ik doorlopen, voel ik ineens een klap op mijn hoofd, nu een dikke bult daar ook nog! Kut negert! Oh, en kras in auto.
Kutzooi.