SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door planethugo op 24-07-2007 16:47:30 ]
door deze post ga ik toch maar weer eens wat minder in dit topic komen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef planethugo het volgende:
goeie acteur ja, vooral in Fargo
Zal wel snel doodgaan lijkt me want heeft nogal wat films op het programma staan:
[..]
Ja het lijkt me beter dat die posts die daar over gaan even aangepast worden en in spoilertags worden gezet, om gezeik te voorkomen verder.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:51 schreef MissBliss het volgende:
Ja, waarom staat de naam van de acteur in de spoilertag en dan alle andere reacties daarop niet?!
Ik ken de hele acteur niet, dus het maakt mij niet uit, maar het lijkt me logisch de rest ook onder de spoilertag te zetten.
Inderdaad, echt dom weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:51 schreef MissBliss het volgende:
Ja, waarom staat de naam van de acteur in de spoilertag en dan alle andere reacties daarop niet?!
Ik ken de hele acteur niet, dus het maakt mij niet uit, maar het lijkt me logisch de rest ook onder de spoilertag te zetten.
k, mijne al aangepast voor zover het een echte spoiler isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja het lijkt me beter dat die posts die daar over gaan even aangepast worden en in spoilertags worden gezet, om gezeik te voorkomen verder.![]()
1 en 2quote:
Ze weten het zelf nog niet, alleen de kijker.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:35 schreef togooz het volgende:
ps hoe en wat en waar komen jack en claire erachter dat ze dezelde vader hebben, wist dit niet eens terwijl ik toch alle 3 seizoenen heb gezien (ruk kwaliteit en zonder subs)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef magnifor het volgende:w00tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |