quote:Op Vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreeft Gert het volgende:
Ik ben net bij de Albert Heijn hier op de hoek geweest. Ik heb niks gekocht, maar wel een zak borrelnootjes opengescheurd en half leeggestrooid (ik wilde de héle zak doen, maar er kwam net iemand aan).
Morgen ga ik mijn duim in gebakjes drukken, en wat pakken met koek vermorzelen zodat ze onverkoopbaar worden.
Zondag zullen er ineens diepvriesproducten "op onverklaarbare wijze" tussen de wasmiddelen liggen.
En zo zal er elke dag een aktie zijn, net zolang tot de boycot wordt opgeheven.
Wat een zielig figuur. Naar aanleiding van een oproep van een stel infantiele mensen uit een TV-programma dingen kapot maken/bekladden en ook nog eens een topic erover openen om meer zwakzinnigen op de been te brengen hetzelfde te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga morgen met m'n vingers de letters DGK in taarten drukken, dan zal het belletje wel gaan rinkelen.![]()
Ik roep hierbij iedereen die deze boycot ondersteunt, op om hetzelfde te doen, of om op een andere manier de letters DGK ergens achter te laten in de winkels van Albert fokking Heijn.
Dan zullen ze zich wel achter de oren gaan krabben!![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed statement, maar in een taart durf ik echt niet. Het idee de winkel uit te moeten lopen zonder iets te kopen maakt me al zenuwachtig.
Ik schrijf DGK met merkstift op een pak gevulde koeken, die van de Euroshopper ligt op het onderste schap, dus dat durf ik wel aan.
Ik denk dat ik gewoon 5 pakken doe, en dan een niet beschreven pak erboven leg. Tegen de tijd dat ze onraad hebben, zit ik alweer veilig thuis.
Zou zomaar kunnen dat dit maandag in Editie NL zit, als nu eens 50 users het in 50 verschillende winkels doen.
het toppunt van hèt dieptepunt??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:47 schreef Fliepke het volgende:
Hoe kneuzig.
Is dit nu het toppunt of het dieptepunt?:')
Trutje!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
vroeger ging ik met vriendinnetjes in de albert heijn koekjes kapot drukken in de verpakkingen
Ik deed dat altijd toen ik nog vakken deed vullenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
vroeger ging ik met vriendinnetjes in de albert heijn koekjes kapot drukken in de verpakkingen
Ik zit eigenlijk te wachten tot er weer 15 crewleden opstappen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:52 schreef S1nn3rz het volgende:
raar dat crewleden die aanzetten tot het plegen van vernielingen toch in de crew kunnen blijven.
Als iedereen dat doet, stopt het programma dus. Dat is toch te belachelijk voor woorden?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:46 schreef Mike.Strutter het volgende:
Een bedrijf dat zichzelf respecteerd is zo slim om zich terug te trekken uit zo'n show. Deze moderator niet. Ik hoop ook dat ze hem pakken en flink laten betalen
--> FB?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:52 schreef S1nn3rz het volgende:
raar dat crewleden die aanzetten tot het plegen van vernielingen toch in de crew kunnen blijven.
Ach ja, dat bedrijven zich terugtrekken ok, maar doe dat dan niet een dag nadat een politicus dat heeft gevraagd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:46 schreef Mike.Strutter het volgende:
Een bedrijf dat zichzelf respecteerd is zo slim om zich terug te trekken uit zo'n show. Deze moderator niet. Ik hoop ook dat ze hem pakken en flink laten betalen
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ach ja, dat bedrijven zich terugtrekken ok, maar doe dat dan niet een dag nadat een politicus dat heeft gevraagd.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreef Gert het volgende:
Ik ben net bij de Albert Heijn hier op de hoek geweest. Ik heb niks gekocht, maar wel een zak borrelnootjes opengescheurd en half leeggestrooid (ik wilde de héle zak doen, maar er kwam net iemand aan).
Morgen ga ik mijn duim in gebakjes drukken, en wat pakken met koek vermorzelen zodat ze onverkoopbaar worden.
Zondag zullen er ineens diepvriesproducten "op onverklaarbare wijze" tussen de wasmiddelen liggen.
En zo zal er elke dag een aktie zijn, net zolang tot de boycot wordt opgeheven
Nog niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:57 schreef LoggedIn het volgende:
waar slaat het eigenlijk sowieso opAH mag toch zelf weten waar ze reclametijd inkopen.. Het is niet alsof ze het hele programma van de buis halen
Dat programma is te belachelijk voor woorden. Net als de oproep van Gert.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet, stopt het programma dus. Dat is toch te belachelijk voor woorden?
Het komt erop neer dat mensen zelf niet meer mogen kiezen waarnaar ze kijken.
Daarom: AH!
randdebiel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet, stopt het programma dus. Dat is toch te belachelijk voor woorden?
Het komt erop neer dat mensen zelf niet meer mogen kiezen waarnaar ze kijken.
Daarom: AH!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:58 schreef BrandX het volgende:
Yvonne, Danny, whoever, hoe kan het dat jullie dit toestaan?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:16 schreef Danny het volgende:
we sluiten dit topic. oproepen tot het vernielen van andermans spullen doen we eenvoudigweg niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |