abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51232245
Destrovel heeft dus gisteren op zijn werk een heus kraslot ontvangen!

Jawel, dit omdat jullie aller destrovel maar liefst de wortel van 2 keer een half dozijn producten in het kwadraat heeft verkocht op een dag!

De baas was hier natuurlijk helemaal tevreden content blij euforisch over, en wilde dit vieren met mij. Daarop kreeg ik dus een kraslot in mijn grijpgrage handjes!

Destrovel begon daarop te krassen en te krassen

En hij kraste nog maar wat door!

En wat zag hij toen!

HIJ WON!

Destrovel was zojuist ¤2,- rijker geworden!
Nu zul je denken; wat is nou je klacht?
Welnu lieve fokkertjes, de klacht is dat ik moet oppassen dat ik dit niet in 1x uitgeef

En dat is zo moeilijk!
Hebben jullie lieve fokkertjes nog ideetjes wat destrovel met zijn nieuwe 2 euro's kan doen?
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:39:56 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51232535
Bier!!1
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51232625
hou op met in de derde persoon over jezelf te schrijven, kneus. bovendien is 't een kuttopic van een kneus die net z'n eerste kraslot heeft opengekrast en blij is dat ie er 2 euro mee heeft gewonnen. lekker zielig dus. ik raad andere fok users aan hier niet (meer) te reageren.
Het oerwoud zong zijn eeuwig lied, zong zijn eeuwig veranderende verhalen waarvan elk opnieuw begon met de laatste zin van het zojuist beëindigde.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:44:50 #4
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51232655
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:43 schreef B_TRAVEN het volgende:
hou op met in de derde persoon over jezelf te schrijven, kneus. bovendien is 't een kuttopic van een kneus die net z'n eerste kraslot heeft opengekrast en blij is dat ie er 2 euro mee heeft gewonnen. lekker zielig dus. ik raad andere fok users aan hier niet (meer) te reageren.
Ik proef enige vorm van jaloezie?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_51232996
quote:
En wie ben jij om andere fok!users raad te geven?
Mijn UI is:
pi_51233017
Bestel er een vodka/jus van (50/50)
I'm not the man you think I am!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:59:09 #7
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_51233024
koop een nieuw kraslot

Ik had laatst een kraslot van 2 euro gekocht
van de winst nieuwe loten gekocht
van die winst weer nieuwe loten gekocht
nu heb ik dus hier nog 2 krasloten die ik mag inwisselen voor in totaal 11 euro (=5 nieuwe loten + 1 euro uitbetalen)
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_51233352
quote:
Omg noobzor?
What Would Goku Do
pi_51233470
quote:
het groene mannetje van jaloezie komt weer naar boven
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:36:26 #10
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_51234079
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:59 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
koop een nieuw kraslot

Ik had laatst een kraslot van 2 euro gekocht
van de winst nieuwe loten gekocht
van die winst weer nieuwe loten gekocht
nu heb ik dus hier nog 2 krasloten die ik mag inwisselen voor in totaal 11 euro (=5 nieuwe loten + 1 euro uitbetalen)
Puik plan!

Maar nu eerst vakantie, dan zie ik wel of ik die 2 euro nog steeds heb
Mijn UI is:
pi_51236974
quote:
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')