Ahwww, kattenmammie chantyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Chanty het volgende:
Woei ik ben de filmpjes en fotos aan het overzetten nu, zitten een paar heel lieve tussen, staks es selecteren en verkleinenBeestje slaapt nu op zijn met warm water gevuld rivellafles. Net een kruik met pluche voor m gekocht, maar die moet nog ff luchten, ruikt nu nog erg nieuw
nee kattenmammie rivellaquote:
Ist ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee kattenmammie rivellaChanty zag het niet zo zitten om de hele dag op de grond te zitten met een slapend beestje op schoot
Al vind ik het wel een compliment dat ie mij als lekker zacht en warm slaapplekje ziet
ik moet tot 5 uur werken. en was erover aan t denken om daarna te gaan (eerst ff naar huis en dan gaan)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef ..zapper het volgende:
@Chanty, slim van die fles en fijn dat ie niet meer zo bang is.
@Ynske, hoelaat wil je daarheen gaan?
@An, ik heb vandaag ook zo'n tunnel voor de kats gekocht, die rooie ging er meteen in ... liggen slapen.
Ah, je vertrekt dan uiteindelijk vanuit Utrecht? Ik wil in ieder geval even thuis eten, anders wordt het weer ongezonde hap en vanavond wil ik wel die kant op, maar ik wil het ook niet te laat makenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moet tot 5 uur werken. en was erover aan t denken om daarna te gaan (eerst ff naar huis en dan gaan)
idd vertrekken vanuit utrecht, (met de trein is alleen kosten van de heenreis, terug krijg je gratis daar)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:42 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah, je vertrekt dan uiteindelijk vanuit Utrecht? Ik wil in ieder geval even thuis eten, anders wordt het weer ongezonde hap en vanavond wil ik wel die kant op, maar ik wil het ook niet te laat maken.
Ah dus ik hoef maar een enkeltje te kopen? Zullen we dan op A'dam CS afspreken? Heb geen idee hoe ik van daaruit bij de Westergasfabriek komquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd vertrekken vanuit utrecht, (met de trein is alleen kosten van de heenreis, terug krijg je gratis daar)
en eten dat moet ook nog gebeuren, wil me ook ff omkleden
GHBquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef An24 het volgende:
En ik reageerde naar aanleiding van de SC van Ynske![]()
[..]
Vanwege de foto's die van chanty's katje gemaakt worden![]()
Hmm dat valt me dan wel een beetje tegenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:48 schreef Ynske het volgende:
dr is eigenlijk alleen vanaf 7 uur nog Fedde le Grand zie ik net, verder niets live.
jah iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Hmm dat valt me dan wel een beetje tegen
goed ideequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:57 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan ga ik denk ik toch liever uitbrakken op de bank met een dvdtje.
Leuk he! Ze zijn gek op die dingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef ..zapper het volgende:
@Chanty, slim van die fles en fijn dat ie niet meer zo bang is.
@Ynske, hoelaat wil je daarheen gaan?
@An, ik heb vandaag ook zo'n tunnel voor de kats gekocht, die rooie ging er meteen in ... liggen slapen.
Ja ik moet er wel zelf even aan wennen merk ik net, was even boven en ineens een hoop kabaal beneden, ik schrok er van hihiquote:
OMFG!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb weer even 6 weken van mijn leven vergooid
[afbeelding]
Uiterst links, Iets boven het midden. Tussen Rheine en Köln-Mülheimquote:
Zou best handig zijn ja, ik zoek me nou zelf ook de tering iedere keer hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:32 schreef ..zapper het volgende:
Inderdaad hahahaha, maak je er ook nog een index met pixelcoordinaten van de linkerbovenhoek per plaatsnaam bij?
Er gaan er dus meer photoshoppend door het leven dit weekendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi5 van de 7 concerten gedaan. Nog 2 te gaan en dan eindelijk slapen
Stop in je douche putje en je badkamer deur dicht kitten moet jij eens kijken wat een riant bad je hebt.....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:44 schreef Yoni het volgende:
Hoi
Dit is een slechte tvp, want mijn hersens zijn op non-actiefTijd om eens even een uur onder de douche te gaan staan. Op sommige dagen baal ik dat ik geen bad heb trouwens...zou echt lekker zijn nu!
Wat heeft hij een typische oogjes zeg! Was deze het laatst geboren kitten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef Chanty het volgende:
Ik moet af en toe echt zo lachen om dat beestje van ons
Hij komt telkens bij me liggen om te slapen, krijg daardoor niet echt veel gedaan maar oken net zaten we te eten, klimt ie bij Rob de broek in en gaat bij hem op schoot liggen
Verder heeft ie "die andere poes" in mijn riem ontdekt
en probeert ie tevergeefs zijn staart te vangen maar telkens ontsnapt ie weer. ff wat fotootjes, dan eerst wat koffie drinken en dan ga ik met de filmpjes aan de slag
[afbeelding]
Huh!?!?!
[afbeelding]
Op jacht
[afbeelding]
Favo slaapplekje
[afbeelding]
De 'wat mot je van me?-blik'
Dat is 1 heul erg tevreden op zn gemak zijnt(d)?) katjequote:
Hij is een dag later geboren dan zijn drie broers jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat heeft hij een typische oogjes zeg! Was deze het laatst geboren kitten?
Zie je vaker bij laatste katje...daarbij duurt het iets langer voor ze goed op gang komen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hij is een dag later geboren dan zijn drie broers ja8 mei
Jammer dat die oogjes niet zo pussy in boots blijven
Dat verklaart eeaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Zie je vaker bij laatste katje...daarbij duurt het iets langer voor ze goed op gang komen...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Whehehehehe.... Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Er gaan er dus meer photoshoppend door het leven dit weekend![]()
Fokkinghell! Stationsbordjespapparazziheldubermaster jij!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
cutequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef Chanty het volgende:
Filmpje 1
http://www.youtube.com/watch?v=U1sowC19rdg
en filmpje 2
http://www.youtube.com/watch?v=7a6V_vYes4k
Ik kan geen bordjes meer zien nu hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 09:17 schreef freud het volgende:
[..]
Fokkinghell! Stationsbordjespapparazziheldubermaster jij!
Ik dacht eerder aan een stukje bloemkool waar je de doorslag van het maagzuur net in terug ziet komen.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
Macro's van prut dat zal er dan zo uit zien denk ik
[afbeelding]
Marjoquote:
Jaquote:
Oeh, trillende eierstokken, hard wegloopt..quote:
Bijnaquote:Op zondag 8 juli 2007 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oeh, trillende eierstokken, hard wegloopt..![]()
De tips hebben dus geholpen?quote:Op zondag 8 juli 2007 10:40 schreef Chanty het volgende:
Whoeoeoe Pien heeft het principe kattenbak begrepen
Gisteravond verhuisden we het beestje weer met kattenbak, mandje en drinken naar de gang. En dat maffe beest gaat zijn kattenbak in en begint erin te spelen en te graven. Vervolgens plaste ie nog een druppelUitvoerig beloond en zo. Vanochtend kom ik de gang in, beestje niet in zijn mand. Ik kijk het hoekje om, ligt ie in zijn kattenbak
En in een ander hoekje laten een drol en een plasje. Keek me echt aan zo van: kijk es wat voor grote kat ik nu ben
Nu alles weer naar de woonkamer verhuisd en hij heeft al weer netjes een plasje op de bak gedaan, mijn held
Oh en hij probeert niet alleen zijn staart te vangen maar ook zijn schaduw te vangen
zover kwamen we niet eensquote:
Beter..vanaf nu wordt alles leuker, hahaquote:Op zondag 8 juli 2007 18:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
zover kwamen we niet eensHij ging er plotseling vanzelf op
Hij vindt het echt helemaal tof nu, soms gaat ie er gewoon voor de lol in zitten graven. En als ie iets gedaan heeft, kijkt ie of het goed gelukt is
Maar als ze eenmaal op gang zijn;quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Zie je vaker bij laatste katje...daarbij duurt het iets langer voor ze goed op gang komen...
Tsja, moeder natuur hè. Ik troost je, die van ons blijft binnen. Kan ie hooguit de hamster opvreten maar daar is ie nu nog als de dood voorquote:Op zondag 8 juli 2007 18:32 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Maar als ze eenmaal op gang zijn;
[afbeelding]
poezen...![]()
![]()
Dat je dat durftquote:Op zondag 8 juli 2007 19:15 schreef AirwiN het volgende:
M'n tweede park-en-eet ontmoeting met Xil al in een kort tijdsbestek. al was deze niet van te voren als zodanig gepland...
heeft t niet iets met je isowaarde te maken?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:20 schreef LekkerApart het volgende:
Een van jullie een idee waarom:
ik de foto's onscherp vind/de foto's onscherp zijn?
Het had niet zozeer te maken met durven, meer met niet weten dat hij er ook was...quote:
Ik heb niet naar de EXIF gekeken, maar met welk diafragma zijn de foto's genomen? Te groot diafragma (=laag getal) kan ook de oorzaak zijn...quote:Op zondag 8 juli 2007 19:30 schreef LekkerApart het volgende:
Ik volg je ff niet Ynske, idd verschillende Iso's.
Maar ik vind geen enkele foto scherp, ook die met ISO 100 niet.
foto1quote:Op zondag 8 juli 2007 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de EXIF gekeken, maar met welk diafragma zijn de foto's genomen? Te groot diafragma (=laag getal) kan ook de oorzaak zijn...
Dat zou 't dus wel kunnen zijn. Je hebt maar een relatief klein scherptegebied zo...quote:Op zondag 8 juli 2007 19:41 schreef Ynske het volgende:
bijna allen tegen de 5.6 aan
Het antwoord daarop laat ik even aan de experts over.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:51 schreef LekkerApart het volgende:
Dat klopt, maar neem de pinquin. Ik heb scherpgesteld op zijn oog, en als ik dan de rest van zijn hoofd bekijk vind ik dat niet echt scherp.
Is het gebied dan zo vreselijk klein?
Dat is precies waarom ik katten zo tof vind. Binnen zijn het levende knuffelbeestjes en buiten bloeddorstige roofdiertjesquote:Op zondag 8 juli 2007 18:32 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Maar als ze eenmaal op gang zijn;
[afbeelding]
poezen...![]()
![]()
heb nieuwe voor je..vers van de camquote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat is precies waarom ik katten zo tof vind. Binnen zijn het levende knuffelbeestjes en buiten bloeddorstige roofdiertjes.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef An24 het volgende:
[..]
heb nieuwe voor je..vers van de cam![]()
[CENTRAAL] Fotografeer je huisdier deel 6
Mooi!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef An24 het volgende:
[..]
heb nieuwe voor je..vers van de cam![]()
LA, haal er eens wat USM overheen? Iets met de parameters 200, 5,0 voor grote versies en 100, 0.3, 0 voor verkleinde versies. De sigma die ik vroeger had, had daar ook wel last van.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:22 schreef LekkerApart het volgende:
Nou ik heb ze allemaal ff gecropped en rechtgetrokken.
Verkleining van 3200 pixels naar 2000 heeft voor veel foto's geholpen. Die lijken nu scherp te zijn en zijn als bureaublad te gebruiken. En 2000 is ook nog wel een 10x15 afdruk als iemand het mocht willen
Maar ben benieuwd, ik had niet gedacht dat bij een 4,5 of 5,6 diafragma de scherptediepte zo minimaal zou kunnen zijn..
Maar we hebben vandaag een jaarabo genomen dus tijd genoeg om te herkansen
En was ook voor het eerst echt gebruik maken van de 75-300.
Bij mij welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
is ff serieus:
Is dit met mensen ook niet zo Prupke?
koop eens een keer kattenkruid (gedroogd spul ) dat is net als drugs voor een katquote:Op zondag 8 juli 2007 22:37 schreef Chanty het volgende:
Negeer me als je gek wordt van mij en die kat![]()
Als je er niet gek van wordt, moet je klikken
http://www.youtube.com/watch?v=VTFPsZAYebY
http://youtube.com/watch?v=C7-bbmc_IuU
2 uur is inderdaad niet echt veel....quote:Op maandag 9 juli 2007 05:28 schreef Ynske het volgende:
2 uur slaap op een nacht breekt je
ach ik was toch al geknakt
Xil, het helpt om je wekker dan later te zettenquote:Op maandag 9 juli 2007 06:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
2 uur is inderdaad niet echt veel....
Mijn wekker ging om half 6. Ook niet echt lekker. Maar heb wel iets langer dan 2 uurtjes geslapen.
Eens zien of ik vanavond wat vroeger naar bed kan.!
quote:Op maandag 9 juli 2007 05:28 schreef Ynske het volgende:
2 uur slaap op een nacht breekt je
ach ik was toch al geknakt
Das typisch gevalltetje van foto-koorts. Je hebt duidelijk te weinig je camera in handen gehad afgelopen weekend.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ook al?
Ben gisteravond hevig bibberend van de kou m'n bed in gekropen. Extra deken over om me warm te houden.
Extreem slecht geslapen en voel me nu redelijk dooie pier.![]()
![]()
Nope, geen verkeerde ontwikkeling overigens vind ik. Kan een hoop ellende schelen als er een keer wat aan de hand is. Dan doel ik vooral op het opbouwen van het reservepotje...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:33 schreef freud het volgende:
Slapende VVE's mogen niet meer volgend jaar {.
VvE's zijn vanaf 1 januari 2008 verplicht om een reservering op te bouwen. Exacte getallen weet ik niet, maar het is blijkbaar te veel voorgekomen dat mensen elkaar in de haren vliegen als er groot onderhoud moet gebeuren en dat er dan in één keer met een flink bedrag over de brug moet worden gekomen...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:36 schreef ..zapper het volgende:
Moet je dan perse een VVE hebben? Tis dan toch geregeld in het appartementsrecht?
Het is een leuk idee ja, maar ik woon in een rijtjeshuis met 3 verdiepingen en 2 eigenaren. De verdeling van de kosten van het dak en riolering zijn al geregeld in de splitsingsakte, dus heeft het VVE geen toegevoegde waarde... Zo worden we wel op kosten gejaagd vanwege een generieke hersenscheet van een ambtenaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, geen verkeerde ontwikkeling overigens vind ik. Kan een hoop ellende schelen als er een keer wat aan de hand is. Dan doel ik vooral op het opbouwen van het reservepotje...
Jij valt zeer waarschijnlijk buiten de doelgroep waarom deze maatregel in het leven is geroepen. Een kennis van mij woonde in een wat minder bedeelde buurt op de bovenste verdieping van een herenhuis. Lekkage aan het dak, ellende, reparatie enz.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:44 schreef ..zapper het volgende:
Nou lekker kudtregeling dan. Ik betaal het grote onderhoud gewoon uit de overwaarde en nu moet ik daar verplicht voor gaan spare?
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:44 schreef ..zapper het volgende:
Nou lekker kudtregeling dan. Ik betaal het grote onderhoud gewoon uit de overwaarde en nu moet ik daar verplicht voor gaan spare?
Ik betaal 160, dus het kan zomaar het dubbele zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:48 schreef freud het volgende:
[..]![]()
Reken maar op 70-80 euo minimaal per maand.
Ik val met alles altijd net buiten de doelgroep en heb er de maximale hinder van, ben dat behoorlijk beu eigenlijk. Ze kunnen me dus de pot op met die nieuwe regelingquote:Op maandag 9 juli 2007 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij valt zeer waarschijnlijk buiten de doelgroep waarom deze maatregel in het leven is geroepen. Een kennis van mij woonde in een wat minder bedeelde buurt op de bovenste verdieping van een herenhuis. Lekkage aan het dak, ellende, reparatie enz.
Hij had ook een slapende VvE, geen enkele reserve en mocht dus achteraf met de onderburen de kosten gaan verrekenen. In de splitsingsakte stond keurig vermeld dat het dak gezamenlijk eigendom was. De benedenburen vonden het echter niet hun probleem en betaalde geen cent. Leuk als je dan je eigen buren voor de rechter moet gaan dagen...
Zou het??quote:Op maandag 9 juli 2007 09:27 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Das typisch gevalltetje van foto-koorts. Je hebt duidelijk te weinig je camera in handen gehad afgelopen weekend.
Dan krijgt je lichaam ontwenningsverschijnselen. De symptomen daarvan zijn exact die die jij beschrijft
Dan ben je vast alleenstaand, eigen ondernemer, kinderloos en autochtoon? Dan heb je inderdaad een probleem met de huidige coalitie van CDA, PVDA en CU.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik val met alles altijd net buiten de doelgroep en heb er de maximale hinder van, ben dat behoorlijk beu eigenlijk. Ze kunnen me dus de pot op met die nieuwe regeling.
Dat ja. Ik moet zelfs verplicht over een absurd 'minimum' loonbelasting betalen omdat ik een BV heb, dus als ik mezelf minder loon betaal, moet ik toch die belasting ophoesten. Nou en ga zo maar door.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je vast alleenstaand, eigen ondernemer, kinderloos en autochtoon? Dan heb je inderdaad een probleem met de huidige coalitie van CDA, PVDA en CU.
helaas wel jahquote:Op maandag 9 juli 2007 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ook al?
Ben gisteravond hevig bibberend van de kou m'n bed in gekropen. Extra deken over om me warm te houden.
Extreem slecht geslapen en voel me nu redelijk dooie pier.![]()
![]()
Je moet een planning maken van het groot onderhoud. De kosten daarvan moeten gedekt zjin door de pot op 1-5-2008. Als je dus een nieuw dak nodig hebt over 3 jaar, dan moet dat teruggerekend worden, en dat is je maandbedrag. Als je pech hebt, kan het dus keihard oplopen...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik betaal 160, dus het kan zomaar het dubbele zijn.
Zou er een minimumbedrag zijn?
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:17 schreef Chanty het volgende:[afbeelding]
hij ligt nu op mijn schoot te maffen
ja te erg gewoonquote:
Mega grote ogenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:17 schreef Chanty het volgende:[afbeelding]
hij ligt nu op mijn schoot te maffen
Heb trouwens even topicje geopend: Slapende VVE per 1-5-2008 verboden?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik val met alles altijd net buiten de doelgroep en heb er de maximale hinder van, ben dat behoorlijk beu eigenlijk. Ze kunnen me dus de pot op met die nieuwe regeling.
Ik fotografeer en film me redelijk een ongeluk jaquote:Op maandag 9 juli 2007 11:30 schreef Ymke het volgende:
ahhhhhhhhhhhh poessies![]()
![]()
Maak maar heel wat foto's voor je t weet is die groot
Ik ben net een beetje in de tuin aan t rommelen en wie kom ik daar tegen????? Mn kikker(visje), maar het blijkt dus een pad te zijn geworden . Grijs/bruin , dik en een stuk groter. Vraag me toch af hoe dat ukkepukje zich in leven heeft zien te houden.
Helaas geen camera in de buurt , maar wel leuk
Lief he, hij kan echt als pussy in boots kijken ermeequote:
... en tuinman, klopt, is allemaal van toepassing van mij. Er ligt ook een behoorlijke MOP ten grondslag aan dat bedrag want er was nogal wat achterstallig onderhoud. Voor het complex waar ik woon is het hele beheer uitbesteed. En dat werkt stukken beter!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:39 schreef freud het volgende:
Maar goed, 160 is vaak met portiek, lift, glazenwasser, etc.
Inloggenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:41 schreef Kremers het volgende:
Jezus, nog steeds die ¤100 van Canon niet gekregen... Wil ik net inloggen op de site, werkt die app niet...![]()
Ik mis iets danquote:Op maandag 9 juli 2007 13:10 schreef Kremers het volgende:
Nee, dat is de initiële aanvraag site. Er is een aparte site waar je kan inloggen om de status te controleren. Maar die geeft een applicatie fout aan.
Dat Canon een apart domeinnaam daarvoor aanvraagdquote:Op maandag 9 juli 2007 13:23 schreef Kremers het volgende:
http://www.submissionstatus.com/
Zodra de aanvraag bij Canon binnen is, krijg je een e-mail met web aanvraag nummer, dan kun je op de site controleren wat de status is.
Inmiddels werkt de site weer. Hij staat nu op: "Aanvraag wordt verwerkt", ze hebben het een beetje druk geloof ik....
Je moet ook niet klef gaan doen, want dan nemen ze je ook niet aan..quote:Op maandag 9 juli 2007 13:46 schreef Chanty het volgende:
Ik haat sollicitatiebrieven. Klef geneuzel over jezelfMisschien moet ik een emmer meesturen om het kwijl dat van dat soort brieven afdruipt op te vangen
Nou ja, je moet jezelf wel promoten. En ook al doe je dat niet klef, dan nog vind ik hetquote:Op maandag 9 juli 2007 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet ook niet klef gaan doen, want dan nemen ze je ook niet aan..
Waar ga je solliciteren?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja, je moet jezelf wel promoten. En ook al doe je dat niet klef, dan nog vind ik het
Ik ga wat open sollicitaties naar mediabedrijven op de bus doenquote:
Woei, Chanty bij Jetixquote:Op maandag 9 juli 2007 13:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga wat open sollicitaties naar mediabedrijven op de bus doen
Ben nu bezig voor een tekstbureau wat op papier te zetten, da's dus bedrijfsjournalistiek. Maar wil ook nog wat lokale kranten aanschrijven hier, en wat (kinder)tv-programma's voor bureauredactiewerk
Euyyywwww, ik dacht meer aan klokhuis, jeugdjournaal en dat soort educatieve programma'squote:
Maar wel 1,5kg om je nek..quote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Jetix is niet educatief?
Zo'n 70-200 2.8 is een kudt lens.... Dat ding zorgt ervoor dat je meer van dat L en of 2.8 spul wil hebben...
Gisteren even die lens uitgelaten. Damn wat is dat leuk. 1 keer knipperen met je ogen en hij is gefocussed.
En even snel gekeken en de foto's zijn echt super scherp![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:23 schreef Kremers het volgende:
http://www.submissionstatus.com/
Zodra de aanvraag bij Canon binnen is, krijg je een e-mail met web aanvraag nummer, dan kun je op de site controleren wat de status is.
Inmiddels werkt de site weer. Hij staat nu op: "Aanvraag wordt verwerkt", ze hebben het een beetje druk geloof ik....
Tja je moet er wat voor over hebbenquote:
Wat ik meestal zie daar zijn duffe Japanse tekenfilmsquote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Jetix is niet educatief?
Zo'n 70-200 2.8 is een kudt lens.... Dat ding zorgt ervoor dat je meer van dat L en of 2.8 spul wil hebben...
Gisteren even die lens uitgelaten. Damn wat is dat leuk. 1 keer knipperen met je ogen en hij is gefocussed.
En even snel gekeken en de foto's zijn echt super scherp![]()
Naja, ik denk wel dat ik ongeveer weet hoe zwaar het is. Ik zit zelf nu met 1,2 Kg om m'n nek als ik de body+EF 70-300mm lens van Canon om m'n nek heb..quote:Op maandag 9 juli 2007 14:17 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Tja je moet er wat voor over hebben![]()
Het enige nadeel is dat mijn tas niet meer groot genoeg is....
Andere strap kopen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Naja, ik denk wel dat ik ongeveer weet hoe zwaar het is. Ik zit zelf nu met 1,2 Kg om m'n nek als ik de body+EF 70-300mm lens van Canon om m'n nek heb..
En het was even oef, had niet verwacht dat het zoveel op m'n nek leunt. En aangezien ik niet zo'n getrainde nekspieren heb..
Maar goed, je bent nu dus wel automatisch geneigd om dat ding in je hand vast te houden..
Dank je maar de twee standaardproblemen doen zich alweer voor:quote:Op maandag 9 juli 2007 14:23 schreef Ynske het volgende:
Chanty:
http://www.mediavacature.(...)els-tv-1766-109.html
geen kinderprogramma maar niet gegokt enzo
http://www.omroep.nl/nps/html/vacatures.html
over die werkervaring moet je je niet drukmakenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dank je maar de twee standaardproblemen doen zich alweer voor:
1. t gaat om een fulltime functie, en dat gaat dus onmogelijk icm mijn studie![]()
2. geen tv werkervaring
En dat andere eveneens punt 1 plus dat er financieel geneuzel bij komt, waar ik totaal niet geschikt voor ben![]()
Wordt er echt moe van. Tijd geleden ook een ochtend surfen over verschillende mediasites. Maar overal als er werk is willen ze of dat je miminaal 3 jaar werkervaring hebt, of dat je fulltime werkt
Vergeet fotograferen op de automatische stand niet... Ook een doodzonde!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Uit 1 hand fotograferen is uit den boze natuurlijk met zo'n L lens of niet..
Dat vraagstuk is niet wezenlijk veel anders dan het raadsel uit je signature. Alleen moet je dan rekenen met decemberzegels in plaats van gallons...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoeveel decemberzegels heb ik nodig om die meuk naar Ierland te sturen?
Ik heb dr hier ook nog een paar voor jequote:Op maandag 9 juli 2007 15:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoeveel decemberzegels heb ik nodig om die meuk naar Ierland te sturen?
Decemberzegels, ja decemberzegels, postkantoor verkoopt geen setje van 5 meer maar meteen van 20.. en anders raak ik die dinger niet kwijt
Brieven naar het buitenland kun je gewoon op het postkantoor versturen, althans, dat kon ik wel twee weken geledenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, ik zie dat 20-50gram ¤1,21 kost voor standard brief verzending naar het buitenland. Maar met 4 decemberzegels redt ik het niet. Maar als ik er 5 doe, dan ben ik ¤1,45 kwijt. Maar voor ¤1,44 kan ik al Priority brieven versturen..
Alleen moet ik wel zo'n fucking priority sticker hebben op m'n brief dan..
Mooi handschriftquote:Op maandag 9 juli 2007 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zegguh, is dit toegestaan om heel die bovenrand van een enveloppe vol postzegels te plakken
[afbeelding]
Ik had al vijf op een rij gedaanquote:Op maandag 9 juli 2007 15:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mooi handschrift
Je kunt toch gewoon 3 naast elkaar en twee eronder plakkenVijf op een rij is wel wat overdone
tis tenminste leesbaar dat kun je van de meeste mannen niet zeggenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had al vijf op een rij gedaan
Postkantoor vond het prima, moest alleen even gewogen worden, de weegschaal gaf 49 gram aan
Ik heb een spijkerhandschrift, gebruik de pen bijna nooit meer
Bij mij welquote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis tenminste leesbaar dat kun je van de meeste mannen niet zeggen
Helaas, geen carrière als huisarts voor jou...quote:
je bent wel in meer dingen netjesquote:
je hebt mijn handschrift nog niet gezienquote:Op maandag 9 juli 2007 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had al vijf op een rij gedaan
Postkantoor vond het prima, moest alleen even gewogen worden, de weegschaal gaf 49 gram aan
Ik heb een spijkerhandschrift, gebruik de pen bijna nooit meer
Schrijf je Arabisch ofzo..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
je hebt mijn handschrift nog niet gezienIk overtref je in het kwadraat tot de macht tien
komt serieus in de buurt. Zag gisteren op een schijfje nog een foto staan, zal m vanavond ff postenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Schrijf je Arabisch ofzo..
[afbeelding]
Ieeuww, vrouwen met vlooien, wat een afknapperquote:Op maandag 9 juli 2007 16:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
komt serieus in de buurt. Zag gisteren op een schijfje nog een foto staan, zal m vanavond ff postennu eerst ff wat antivlooienzooi voor de kat halen, voor ik ze ook heb
Ik heb nog even gekeken... Jouw familie zit één verdieping lager...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:42 schreef Xilantof het volgende:
Whehehe!![]()
hele dag regen, en nu ziet 't er redelijk droog uit.
Kan ik mooi even gaan hardlopen zo!
Zo krijgt 'plaatjes schieten' inderdaad een andere betekenis...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Fotograferen kan blijkbaar gevaarlijk zijn:
http://www.cameraland.nl/(...)irtuemart/Itemid,26/
Dat ze al kogelwerend vest voor onder de kleding verkopen bij cameraland
Ah! Check!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken... Jouw familie zit één verdieping lager...![]()
Nee, dalt valt buiten de scope van mijn opdracht. Maar wel toevallig zeg. Ik ben overigens wel bezig op de eenheid waar hij zit, maar dan met de cluster die zich bezig houdt met personeelsdiensten...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ah! Check!
Komen jullie nog ooit met elkaar in contact? of zit dat er niet in?
Ah ja!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dalt valt buiten de scope van mijn opdracht. Maar wel toevallig zeg. Ik ben overigens wel bezig op de eenheid waar hij zit, maar dan met de cluster die zich bezig houdt met personeelsdiensten...
Goed onthouden, klopt!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ah ja!
volgens mij was dat precies de overkant van de gang ook. Of niet?
Houden zo!quote:
is dat de complete vereniging ook?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef An24 het volgende:
Wordt niet echt blij van dat VVE verhaalBoven me woont een schipper die nooit thuis is en onder mij een kapper die nooit van zich laat horen
![]()
ik ben braaf net weer geweestquote:geen zin in sporten, ga lekker morgen pas![]()
slapende jahquote:Op maandag 9 juli 2007 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
is dat de complete vereniging ook?
[..]
ik ben braaf net weer geweest
Uitgelezen kans voor jou om het voorzitter- en penningmeesterschap in één functie te verenigen...quote:Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef An24 het volgende:
Wordt niet echt blij van dat VVE verhaalBoven me woont een schipper die nooit thuis is en onder mij een kapper die nooit van zich laat horen
![]()
geen zin in sporten, ga lekker morgen pas![]()
Vind het evrschrikelijk om zulke dingen te moeten doen. Gaat toch ten koste van je vrije tijd. had een heel huis moeten kopenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitgelezen kans voor jou om het voorzitter- en penningmeesterschap in één functie te verenigen...
Inderdaad, met die kleine VvE's lijkt het mij echt een drama. Hoe ga je mensen zo ver krijgen om er aan mee te werken...
De eerste keer afspraken regelen gaat tijd kosten. Daarna is het één keer per jaar vergadering. Maar inderdaad, het kost tijd en je krijgt er weinig voor terug.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Vind het evrschrikelijk om zulke dingen te moeten doen. Gaat toch ten koste van je vrije tijd. had een heel huis moeten kopen![]()
Een hamstertjequote:Op maandag 9 juli 2007 19:16 schreef Ynske het volgende:
ik ga een hamstertje of cavia kopen
Heb de site al gevonden, thanksquote:Op maandag 9 juli 2007 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerste keer afspraken regelen gaat tijd kosten. Daarna is het één keer per jaar vergadering. Maar inderdaad, het kost tijd en je krijgt er weinig voor terug.
Kan ik je leed wat verzachten door de uitgebreide toelichting van de VEH site even door te sturen? Weet je in ieder geval waar je aan toe bent...
en m dan zeker H-amster noemenquote:
HYeb je ook toegang tot het ledengedeelte?quote:
Haha, stuur maar doorquote:Op maandag 9 juli 2007 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HYeb je ook toegang tot het ledengedeelte?
opgegeten?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aansteller..
En Meneer Spaghetti is nie meer..
Mooi, ik heb er nog 1200 liggen. Waar kan ik ze afgeven?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:55 schreef freud het volgende:
Mogge. Het inplakken van foto's is eigenlijk minder erg als ik dacht!
Ik doe niet aan kiekjesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:24 schreef AirwiN het volgende:
Mooi, ik heb er nog 1200 liggen. Waar kan ik ze afgeven?
Is dat niet erg weinig?! Dan heb je per kleur alleen een achtergrond, en niets op de vloer! Ik neem aan dat je twee banen aan elkaar naait, want 150cm breed is niet echt bruikbaar voor meer dan close up portretten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Net ff in 5 kleuren stof besteld (150 breed en 6 mtr lang) voor 65 euri. Eerdere bedoeling van breder dan 150 toch eerst maar van af gezien.
Dussss... verder experimenteren met de studioset kan gebeuren:-)
Moet alleen nog eens tzt een accu hebben voro die set, maar nog geen flauw benul wat die grap kosten moet.
Wel aan vooroordelen zo te zien...quote:
Nikonquote:
Twee jaar vakantie en een hoop kattenfoto's... Allemaal gemaakt met mijn eerste cameraatje met APS!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:57 schreef freud het volgende:
1200 foto's... hoeveel jaar vakanties zijn dat?
Echt nietquote:
Tofquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:49 schreef freud het volgende:
Mag bij een professionele fotoshoot bij een fotograaf in zijn studio meekijken. Als het een beetje meezit een shoot voor Wehkamp. Nu nog slijmen dat ik ook mijn cam mee mag nemen
.
Zeker weten!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofAlleen al het meekijken is best gaaf denk ik
Ahquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:28 schreef freud het volgende:
[..]
Zeker weten!
Had een foto van hem gemaakt terwijl hij een Canon kitlens op zjin 1Ds MkII probeert te schroeven. Een 200mm f1.8L op een 1Ds is trouwens best stoer
. Mocht met zijn speelgoed schieten zaterdag
.
laten we het erop houden dat ik sinds zondag in een enorme kutsituatie zitquote:
Sterkte...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat ik sinds zondag in een enorme kutsituatie zit
en nu stilsta terwijl de wereld om me heen doordraaid.
* Ynske kan alleen maar janken
Ja, sterkte...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Een f2.8 neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:28 schreef freud het volgende:
[..]
Zeker weten!
Had een foto van hem gemaakt terwijl hij een Canon kitlens op zjin 1Ds MkII probeert te schroeven. Een 200mm f1.8L op een 1Ds is trouwens best stoer
. Mocht met zijn speelgoed schieten zaterdag
.
Nee, een f1.8 typte ik dacht ikquote:
quote:The world's fastest 200mm telephoto lens. Three UD-glass elements eliminate secondary spectrum for sharp images at all apertures. The optics have been designed to give excellent background blur. Try it with the maximum aperture's shallow depth of field.
* Focal Length & Maximum Aperture: 200mm 1:1.8
* Lens Construction: 12 elements in 10 groups
* Diagonal Angle of View: 12º
* Focus Adjustment: Inner focusing system with USM
* Closest Focusing Distance: 2.5m / 8.2 ft.
* Filter Size: 48mm Drop-in
* Max. Diameter x Length, Weight: 5.1" x 8.2", 6.6 lbs. / 130.0 x 208.0mm, 3,000g
SportsShooter Member Rating | 10
List Price | $6400.00
Pffff, $6400,- alsof het geld op m'n rug groeit..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, een f1.8 typte ik dacht ik.
[afbeelding]
[..]
Het is al een 'ouwetje' uit de tijd van de 'koude oorlog' toen men ook monsters zoals de 50mm f1.0L maaktequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:06 schreef ..zapper het volgende:
Wel apart, ik dacht dat van de L prime lenzen er altijd maar eentje was per focal length.
quote:
Wowwwwwww ...gaaf lensjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, een f1.8 typte ik dacht ik.
[afbeelding]
[..]
Ik wil wat de breedte betreft, eerst met 1.50 mtr aan de slag. Kan dan testen, ook wat de stof betreft. Voor portretten is die breedte wel goed en kan ik me eerst op uitleven. Qua breedte op de grond is een ander verhaal, zeker als er meer dan 1 persoon op moet. Qua lengte denk ik genoeg aan die 6 meter, Want 2 hoog en 4 meter op de vloer moet toch toereikend zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:46 schreef freud het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kiekjes![]()
[..]
Is dat niet erg weinig?! Dan heb je per kleur alleen een achtergrond, en niets op de vloer! Ik neem aan dat je twee banen aan elkaar naait, want 150cm breed is niet echt bruikbaar voor meer dan close up portretten.
Maar vloer is zinloos, want iemand die staat geheel op de foto, heeft meet dan 150cm achtergrond nodig. Persoon staat zeker 50cm van de achtergrond af iv schaduw namelijk. Ik heb 275 breed, en zelfs dan heb ik soms ruimte te weinigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik wil wat de breedte betreft, eerst met 1.50 mtr aan de slag. Kan dan testen, ook wat de stof betreft. Voor portretten is die breedte wel goed en kan ik me eerst op uitleven. Qua breedte op de grond is een ander verhaal, zeker als er meer dan 1 persoon op moet. Qua lengte denk ik genoeg aan die 6 meter, Want 2 hoog en 4 meter op de vloer moet toch toereikend zijn.
Mwoah, maakt niet uit imo. Los opvouwen, en in een plastic doos. Kreukels en de naad PS ik er wel uit... Kleine moeitequote:Ik wil daarom ook experimenteren kunnen en dat ook met diverse kleuren. Dat alles voor dat ik 2 a 3 meter brede stoffen ga kopen.
Ander punt daarbij is, dat ik ...indien nodig ... 150 breedte makkelijker vervoeren kan, dan veel en veel breder.![]()
Ik geloof je graag Freud en ik ben daarin niet eigenwijs. Moest ff aantal dingen op een rijtje zettenen daarom eerst deze keuze. Nu ben ik 'maar' 65 euri kwijt, kan veel experimenteren. Dan komt vanzelf boven water wat ik precies wil of nodig heb.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:21 schreef freud het volgende:
[..]
Maar vloer is zinloos, want iemand die staat geheel op de foto, heeft meet dan 150cm achtergrond nodig. Persoon staat zeker 50cm van de achtergrond af iv schaduw namelijk. Ik heb 275 breed, en zelfs dan heb ik soms ruimte te weinig. Maar goed, kom je vanzelf achter.
[..]
Mwoah, maakt niet uit imo. Los opvouwen, en in een plastic doos. Kreukels en de naad PS ik er wel uit... Kleine moeite.
D200+MB200 met daarop de AF-s 70-200 2,8 VR is gewoon een erg fijne combinatie jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:57 schreef freud het volgende:
behalve de cam en lens van Xil, die combi is wel sweeeeeeeet
die zijn cutequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Ynske het volgende:
t is zo'n ontzettend snoepje geworden
hij zit nu thuis om aan t kooitje te wennen enzo, maar hij reageerde meteen goed op me, mocht met de twee die ik allebei zo lief vond testen welke op me reageerde enzo. hij kwam meteen naar me toesnuffelen enzo.
t is een russisch dwerghamstertje geworden
hijs nu thuis, en ik ben werkenquote:
quote:
't ligt voor een groot deel, alleen moet het nog goed gesneden worden. Maar dat ging dus misquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Moeten we donderdag ff kijken of we dat stukje zeil kunnen leggen?
Het zeil is beschadigd of was het alleen je moeder maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
't ligt voor een groot deel, alleen moet het nog goed gesneden worden. Maar dat ging dus mis![]()
Alleen mijn mamsje is beschadigd, zeil niet. Naja één klein stukje is een beetje mislukt, maar daar komt de drempel overquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het zeil is beschadigd of was het alleen je moeder maar![]()
Maar snijden moet me ook wel lukken denk ik
wat heel handig is bij het snijden van zeil is omvouwen en even een zwaar boek erop leggenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Alleen mijn mamsje is beschadigd, zeil niet. Naja één klein stukje is een beetje mislukt, maar daar komt de drempel over![]()
Heb je een beetje vaste hand qua snijden?
Moet wel lukken denk ik. Zolang we het maar rustig aan doen en niemand me gaat zitten pushenquote:
'Vaste hand qua snijden...'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Alleen mijn mamsje is beschadigd, zeil niet. Naja één klein stukje is een beetje mislukt, maar daar komt de drempel over![]()
Heb je een beetje vaste hand qua snijden?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:35 schreef freud het volgende:
[..]
'Vaste hand qua snijden...'de woordspeling...
*wijst HMII aan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey mensen
Weet iemand waar ik het beste kan zijn voor een hobbyfotograaf, die houd van getunde auto's? Die daar evt foto's van zou willen maken.
Waar zou ik dan het beste kunnen zijn denken jullie?
Gr,
Y
Huh?quote:
ZIe je nou, TOCH "Ievan"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Ynske het volgende:
t is een russisch dwerghamstertje geworden
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hey...kan je ff op msn komen? kheb een vraagjequote:
Dat pimpen is toch ook meer een 'wijven' ding? Om te pimpen naar de meiden that is?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, ik ben niet zo iemand die van gepimpte auto's houdt. Wat auto's betreft ben ik net een wijf, als ie maar mooi kleurt en me van A naar B brengt..
Nee, dat zijn alleen maar "ijsmeis"typjes..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:31 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat pimpen is toch ook meer een 'wijven' ding? Om te pimpen naar de meiden that is?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn alleen maar "ijsmeis"typjes..
Vraagje ben je ook op dat automaxx event volgend weekend aanwezig?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey mensen
Weet iemand waar ik het beste kan zijn voor een hobbyfotograaf, die houd van getunde auto's? Die daar evt foto's van zou willen maken.
Waar zou ik dan het beste kunnen zijn denken jullie?
Gr,
Y
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:23 schreef Ynske het volgende:ik heb 5 stukjes komkommer binnen gehouden, tov 3 van gister
Ziet er weer goed uit Pquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiMijn belevenissen van afgelopen zaterdag
![]()
door persoonlijke omstandigheden is mijn lichaam totaal van slag.quote:
Dankquote:
insert knuffelsmiley...sterkte hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
door persoonlijke omstandigheden is mijn lichaam totaal van slag.
kan niet eten, slecht slapen, etc
leef al 2 dagen eigenlijk alleen op water, beetje thee en wat sinaasappelsap
Misschien helpt dit beetjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
door persoonlijke omstandigheden is mijn lichaam totaal van slag.
kan niet eten, slecht slapen, etc
leef al 2 dagen eigenlijk alleen op water, beetje thee en wat sinaasappelsap
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Misschien helpt dit beetje![]()
Zonnetje was vandaag zo lekker, moest er ff gebruikvan maken![]()
ik wacht nog steeds op een shoot met deze autoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:12 schreef HMaster-II het volgende:
Ik snapte het even niet meer, maar het is besproken..![]()
Binnenkort een Autoshoot![]()
Neujjjquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef prupke het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op een shoot met deze auto
[afbeelding]
* prupke geduld heeft
Zo'n Auto die kan vliegen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef prupke het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op een shoot met deze auto
[afbeelding]
* prupke geduld heeft
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zo'n Auto die kan vliegen?
Net zoals deze
http://nl.youtube.com/watch?v=M0BzBFWt8V8
Daar moeten ze ook weer een film van maken, net zoals Transformers...quote:
Dat zeker.quote:
vergif was hetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat zeker.Ik vond het Venom team behoorlijk gemeen
![]()
als ik thuis was geweest had ik online kunnen komen, maar heb je pm ontvangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey...kan je ff op msn komen? kheb een vraagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |