Ik beticht hem al vast van een mentaal probleem.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:21 schreef Mindlight het volgende:
Als ik Djokovic zo zie lopen denk ik ook dat hij zo opgeeft.
Rechtdoor naar school en kantoor nu idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:23 schreef Bruce117 het volgende:
Nadal heeft de eerste set gewoon even aangekeken.
Bleek dat hij net een tandje te langzaam speelde.
Tempo iets omhoog en meteen pakt hij Djokovic met boter en suiker in.
Die is voor newbies.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:24 schreef borisz het volgende:
waar blijft de OP ?
We zoeken de OP.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op veler verzoek een OP.
Ach Federer had een WO, maar wie ook de finale haalt, het is altijd verdiend IMO. Neemt niet weg dat ik nog steeds hoop op een wonderquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef TheGeneral het volgende:
Heeft die Nadal toch weer erg veel geluk...
Youzhny: geblesseerd
Berdych: extreme weeromstanddigheden duidelijk in het nadeel van Berdych
Djokovic: geblesseerd
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef TheGeneral het volgende:
Berdych: extreme weeromstanddigheden duidelijk in het nadeel van Berdych
Verschil is natuurlijk dat Federer al tegen de grootsten van zowel de vorige als de huidige generatie heeft gewonnen op Wimbledon.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ach Federer had een WO, maar wie ook de finale haalt, het is altijd verdiend IMO. Neemt niet weg dat ik nog steeds hoop op een wonder
Ik doe toch ook niets af aan zijn prestatie?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:30 schreef Chivu het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk dat Federer al tegen de grootsten van zowel de vorige als de huidige generatie heeft gewonnen op Wimbledon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |