Dat zal wel zijn, het is namenlijk geen bult maar echt een eilandje zeg maarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:04 schreef C21H23NO5 het volgende:
waarschijnlijk heb je je omgedraaid in je slaap en die mug per ongeluk doodgedrukt, dan spuit ie namelijk al z'n verdovende vloeistof in je poot
dan krijg je wel erg snel bultenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Seneca het volgende:
Weet je zeker dat het een mug was, en geen horzel? Daar krijg ik zulke bulten van nl.
quote:Het belangrijkste verschil met dazen en wespen is dat horzels niet kunnen bijten of steken, ze hebben geen bewegende monddelen en geen angel.
Flink met je nagels er overheen raggen, tot bloedens aan toe!quote:
Okee, dat wist ik dus niet, ik dacht ook altijd dat horzels flink stakenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:09 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
dan krijg je wel erg snel bulten![]()
[..]
Wat? Bijten ze dan? Die kunnen echt wel die bulten veroorzaken....Ik had d'r laatst ook één op mijn been en ik voelde gewoon pijn intreden....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik dus niet, ik dacht ook altijd dat horzels flink staken
Houd je bekquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zoiets heet Kankergezwel
Het belangrijkste verschil met dazen en wespen is dat horzels niet kunnen bijten of steken, ze hebben geen bewegende monddelen en geen angel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat? Bijten ze dan? Die kunnen echt wel die bulten veroorzaken....Ik had d'r laatst ook één op mijn been en ik voelde gewoon pijn intreden....
Zon formaat heeft het wel jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zoiets heet Kankergezwel
Hahaha ik zie het al voor me...quote:Slikken die beesten steroiden ofzo ?
Dan wordt je idd naar wakkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:44 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Hahaha ik zie het al voor me...
Wakker worden, en dan een mug van 30 cm groot op je arm zien zitten.
Voor muggen. Je moet toch wat he.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:03 schreef snorfiets het volgende:
Boeiend... Al loop ik 's avonds door het bos ben ik de volgende dag 1 grote bult.. Ik ben gewoon te lekker..
denk van the flyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:56 schreef Markster het volgende:
van welke film is dat?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:50 schreef jordeeeh het volgende:
pics
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:44 schreef NordicBlue het volgende:
pics?
Jij hebt gewoon geen lekker bloedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb echt nooit muggenbulten. Tof.
Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:04 schreef Frankvbr het volgende:
niet aanstellen, speld/naald insteken, >> 30 minuten later geen jeuk
dat zou ik niemand aanraden...als je het toch doet, hou hem van te voren in een vlamquote:Op zondag 8 juli 2007 13:04 schreef Frankvbr het volgende:
niet aanstellen, speld/naald insteken, >> 30 minuten later geen jeuk
niemand aanraden? juist wel. Niet diep ofzo, maar net in t oppervlak dat t beetje pijn doet.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:50 schreef C21H23NO5 het volgende:
dat zou ik niemand aanraden...als je het toch doet, hou hem van te voren in een vlam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |