Was dat klets verhaal van Gore al niet lang onderuit gehaald door diverse wetenschappers?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef IHVK het volgende:
En dan hebben we het nog niet over de twijfelachtige broeikas-theorie waar dit allemaal op gebaseerd is.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik draag ook een steentje bij: vandaag blijven radio en tv mooi uit!
say the word!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:38 schreef karr-1 het volgende:
Het hele programma is bij voorbaat kut. Ik heb een klein stukje gezien en het bestaat alleen uit oeverloos gelul, slechte reclame en campagnefilmpjes, afgewisseld met 30 seconden muziek of zo.
En al die mensen zijn zogenaamd begaan met het milieu, terwijl ze wel overal naar toe gaan in vliegtuigen, wonen in megahuizen met 3 auto's voor de deur etc. Hoe hypocriet kun je zijn?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik draag ook een steentje bij: vandaag blijven radio en tv mooi uit!
Moet je even aan Gore vragen: algore@liveearth.comquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef karr-1 het volgende:
Als ik beloof vandaag geen ruft te laten, ben ik dan ook milieuvriendelijk bezig?
Ik zal hem eens een mailtje sturen....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Moet je even aan Gore vragen: algore@liveearth.com
3FN is een kutzender, daar luister ik echt nooit naar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zoveel muziek en dan gaat 3FM doodleuk de normale meuk uitzenden van artiesten die niet eens op Live Earth spelen.
Je kunt moeilijk 24 uur lang 10/15 artiesten uitzenden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zoveel muziek en dan gaat 3FM doodleuk de normale meuk uitzenden van artiesten die niet eens op Live Earth spelen.
er doen iets van 150 artiesten aan mee...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk 24 uur lang 10/15 artiesten uitzenden.
Ja 3FM muziek bedoel ik, als je naar Rio, Johannesburg, Tokyo en Australie kijkt zijn er per land maar een bandje of 2/3 die 3FM draait.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
er doen iets van 150 artiesten aan mee...
daar krijg je de dag wel mee vol hoor![]()
Precies...zegt Giel net dat ze 'wachten' op beelden via de sateliet van Crowded House, terwijl ik dat via internet net al gezien heb...WAARDELOOS!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:31 schreef borisz het volgende:
Dat jullie iets willen doen oké.
Maar zendt dan ook muziek uit ipv uren reclame en gesprekjes of normale muziek.
Nu speelt Linkin Park in Tokio of Crowded House downunder.
Kortom zendt optredens uit !!!!
Kwestie van het beeld via satelliet even doorprikken. Wat een aanfluitingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:22 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Precies...zegt Giel net dat ze 'wachten' op beelden via de sateliet van Crowded House, terwijl ik dat via internet net al gezien heb...WAARDELOOS!!!
Je weet dat dat allemaal waterdamp is?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:51 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
say the word!![]()
vind het ook één grote hypocriete ik-kus-je-reet-campagne
en die wubbo....die gast heeft nota bene met de fukking SPACE SHUTLE gereisd!!!![]()
[afbeelding]
Wat zullen dan die dingen in die stadions wel niet kosten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:43 schreef Napoleonson het volgende:
En dan ook die fucking onderschriften over televisies.
Een plasmascherm gebruikt ongeveer 400watt per uur.
En gewone tv of lcd-scherm van normaal formaat(32 inch) gebruikt 100watt per uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |