Iemand zonder smaak.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:06 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind het persoonlijk nog steeds niks
Maar ja, ik heb dan ook geen smaak, dus wie ben ik
gewoon rechtshandig leren, dat heeft mijn tweelingbroer ook gedaan en dat ging echt super. Je hebt dan ook meer keuze uit je gear en kan altijd ff met andere mensen meespelen zondar dat je je eigen gitaar nodig hebt!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:46 schreef Thealexfiles het volgende:
Zo even een vraagje aan de gitaarexperts op Fok![]()
Ik wil binnenkort beginnen met elektrische gitaarles, maar ik ben linkshandig. Ik weet niet of er linkshandige gitaristen op fok zitten, maar kleven er nou nadelen aan? Ik weet dat je een linkshandige gitaar moet hebben, maar volgens mij zijn die even duur als rechtshandige. Is het ook mogelijk om het gewoon rechts aan te leren of zit je dan te forceren? En is het kut voor de gitaarleraar om het een linkshandige aan te leren (ervan uitgaande dat hij rechts is)?
Alvast bedankt!
Ben ook links en speel met rechts. Voordeel is dat je zo veel meer keus hebt uit tweedehands spullen. Probeer maar eens een linkshandige versterker te vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:46 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik wil binnenkort beginnen met elektrische gitaarles, maar ik ben linkshandig. Ik weet niet of er linkshandige gitaristen op fok zitten, maar kleven er nou nadelen aan? Ik weet dat je een linkshandige gitaar moet hebben, maar volgens mij zijn die even duur als rechtshandige. Is het ook mogelijk om het gewoon rechts aan te leren of zit je dan te forceren? En is het kut voor de gitaarleraar om het een linkshandige aan te leren (ervan uitgaande dat hij rechts is)?
Alvast bedankt!
Solid state of buis? Dat maakt aanzienlijk verschil.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk het maximum watt voor thuisgebruik?
ik heb een 150watt amp en die doet het prima voor thuisquote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk het maximum watt voor thuisgebruik? Ik heb een mooie 30-watt versterker op het oog, maar ik ben bang dat ik hem wel erg hard moet zetten om er mooi geluid uit te krijgen.
Ik ben linkshandig, en dat maakt helemaal niks uit. En daarnaast is het een ramp om linkshandige gitaren te vinden. En voor je gitaarleraal is dat ook kut, want dat is allemaal precies verkeerd omquote:Op maandag 9 juli 2007 15:46 schreef Thealexfiles het volgende:
Alvast bedankt!
kheb een 75W head.. die hoeft niet heul hardquote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk het maximum watt voor thuisgebruik? Ik heb een mooie 30-watt versterker op het oog, maar ik ben bang dat ik hem wel erg hard moet zetten om er mooi geluid uit te krijgen.
Boek? ik zou internet pakkenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:22 schreef Hansch het volgende:
Zo ik ga ook een elektrisch gitaar aanschaffenen flink oefenen uiteraard
Ik kan een Ibanez RG2120X overkopen van een maat van me
[afbeelding]
En daarbij ga ik een Roland Cube30X kopen.
Wat is een goed beginnersboek voor elektrisch gitaar te leren?
Metallica - Master of Puppetsquote:Op maandag 9 juli 2007 17:22 schreef Hansch het volgende:
Wat is een goed beginnersboek voor elektrisch gitaar te leren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |