Niet bij feedback besteld, en op de peavey site staat ook dat er standaard geen footswitch bijzit, en bij een stuk of 4 andere zaken waar ik had gekeken stond hetzelfdequote:Op woensdag 11 juli 2007 13:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Even gebelt voor je, maar d'r zit standaard een footswitch bij dus hij verkoopt ze niet los. Misschien even met de Feedback bellen waar je footswitch blijft?
gaat om de connector dinges.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef Cynic het volgende:
volgens mij moet dat met een andere footswicht ook wel lukken, zitten gewoon 2 knopjes op dat ding zo te zien
ja line6 wel inderdaad, maar de meeste analoge versterkers hebben gewoon een jackaansluitingquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gaat om de connector dinges.
mijn line-6 heeft ook 2 knopjes, maar die stekker is zo raar dat ie alleen op line-6 troep past.
Ik denk dat die fender fm65r best een goed ding voor jou isquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef Sloggi het volgende:
Net die Marshall MG getest. Clean klonk goed, geluid was alleen was zwaar en donker. Ik vond 'm niet superhelder klinken. De overdrive was inderdaad niet bijzonder (distortion trouwens ook niet).
De Fender duurt nog 3 weken.
Dat inderdaad dus, maarja moet het wel een goeie schakeling zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja line6 wel inderdaad, maar de meeste analoge versterkers hebben gewoon een jackaansluiting
Trutquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die fender fm65r best een goed ding voor jou is
Inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef Deansensitized het volgende:
Ik had er een standaard bij mijn Marshall
Gaar dat zoiets er niet standaard bij zit
Dat overdrive kanaal is als distortion kanaal anders best te doen. Je kan er veel verschillende geluiden uithalen en een hele ligt distortion kon ik er ook wel uit krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:04 schreef Sloggi het volgende:
Bij die Marshall is het toch niet de moeite waard om te switchen naar het od-kanaal.
ja want Marshall staat bekend om zijn slechte distortionquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:04 schreef Sloggi het volgende:
Bij die Marshall is het toch niet de moeite waard om te switchen naar het od-kanaal.
Zeker wel! Knopje op OD2, gain op driekwart, Dean in je handen... gaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:04 schreef Sloggi het volgende:
Vast wel, maar als er distortion uit komt moet je geen overdrive op die knop zettenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat overdrive kanaal is als distortion kanaal anders best te doen. Je kan er veel verschillende geluiden uithalen en een hele ligt distortion kon ik er ook wel uit krijgen.Misschien ligt het ook aan de gitaar die je gebruik, en de kabel natuurlijk.
GLX is 4x35 = 140quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:48 schreef Zyggie het volgende:
Hoeveel geld zit er nou in dat koffertje?
ja, maar ik las dat er wel mods voor zijn, schijnt iets van een dingetje om solderen... maar ik ben niet echt een wah persoon (me derde al...), en dit was een impuls aankoopquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnxmaar wat vond jij er nou niet goed aan, beetje weinig bas ?
nog lang niet genoegquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:27 schreef Jorikjet het volgende:
ja hoeveel heeft iedereen hier al aan gitaarspul uitgegeven?
ik denk iets van rond de 2000 euro ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |