een muziek winkel in de buurt heeft hier een blauwe paisly tele hangenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, ik kom maar weer 'even' kijken en ik heb gelijk de laatste post... handig!
Anyways, lullig voor je Neidropje, had een leuke gitaar geweest!![]()
Troost:
[afbeelding]
Ja, voor de volledigheid mis ik die eigenlijk nog... Maar ja, teles zijn kutgitaren... dus we doen het maar niet...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:48 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
een muziek winkel in de buurt heeft hier een blauwe paisly tele hangen
Zo ongeveer, de Elitists komen uit Japan, wat mij betreft betere bouwers dan Amerikanen. En van die gitaren is idd alle hardware USA of hetzelfde als wat ze in de USA gebruiken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:32 schreef Bafnek het volgende:
Ik had gehoord dat bv een Epiphone Les Paul Custom Elitist, dezelfde hardware heeft als de Gibson Les Paul Custom alleen in een fabriek gemaakt (china).
Klop dit?
Tussen de bloemenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, ik kom maar weer 'even' kijken en ik heb gelijk de laatste post... handig!
Anyways, lullig voor je Neidropje, had een leuke gitaar geweest!![]()
Troost:
Mooi setje Dribbel_quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:58 schreef Dribbel_ het volgende:
zohet duurde ff
maar dan heb je ook wat
Flower power hequote:
Ja ben helemaal tevredenquote:
Heb deze voor 175 gekocht, maar zaten wat beschadegingen op, scheur in het speakerdoek (boeiend zit nu toch een plaat voor, en hij had het doek ook nog eens geverft, nouja boeiend ziet er allemaal nog goed uitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:57 schreef guitarist.nl het volgende:
Is dat een 2x12" speaker kast? Wat kost zoiets?
Is dat gekke metalding niks geworden?quote:
Van je fender met fender, naar gibson met marshall ? Heb je je hoofd gestoten ? Wat is er aan de hand ? Gaat het wel helemaal goed ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Netjes. Ik zit stiekem ook nog naar zoiets te kijken. En dan met een Marshall 50 watt Plexi ofzo.
Zal de pubertijd wel zijn...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Van je fender met fender, naar gibson met marshall ? Heb je je hoofd gestoten ? Wat is er aan de hand ? Gaat het wel helemaal goed ?
Nee, gelijk heb je, jij hebt toch die schitterende 61'er met Maestro?quote:
jups!.......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, gelijk heb je, jij hebt toch die schitterende 61'er met Maestro?
Tering, daar zou ik mijn ziel voor verkopen!![]()
Ziel+nier... damn, wat een mooi gitaartje...quote:
Gaat prima hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Van je fender met fender, naar gibson met marshall ? Heb je je hoofd gestoten ? Wat is er aan de hand ? Gaat het wel helemaal goed ?
Sg is ook geen Gibson, is gewoon een opgevoerde tele, superscherp, mooie cleane toon en fijn humbuckerkarakter overstuurd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Gaat prima hoor.
Maar, een SG komt d'r sowieso. Marshall moet ik nog even zien.
Ehuh, en samen met de ES335 de enige Gibson die ik fijn vind.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Sg is ook geen Gibson, is gewoon een opgevoerde tele, superscherp, mooie cleane toon en fijn humbuckerkarakter overstuurd.
Enige humbuckergitaar die al die tijd is gebleven...![]()
ja, dat is wel een mooie. jammer dat ik altijd sg gitaren verbindt met lompe boerenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Dit vind ik wel wat opzich:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:51 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, dat is wel een mooie. jammer dat ik altijd sg gitaren verbindt met lompe boeren
op marktplaats staat nog een 8222 voor 200 geloof ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Netjes. Ik zit stiekem ook nog naar zoiets te kijken. En dan met een Marshall 50 watt Plexi ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |