Okee, okee...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:24 schreef borisz het volgende:
[..]
nu je toch bezig bent
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tmichiel/vrijdag.wma
2 uur 36![]()
quote:
Ik denk dat dat 100% met techniek en rechten te maken heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omdat dit het 3FM topic is en wellicht nog een dj meeleest:
3FM en Nederland zijn kut. Na Live Aid en Live 8 weten ze ook deze dag weer te verprutsen. Oeverloos geouwehoer, één nummer uitzenden en dan weer lullen in plaats van volledige optredens uitzenden, optredens niet live uitzenden omdat ze nog moeten worden aangeleverd (terwijl ze op de internetstream gewoon te zien zijn), een kansloos 'concert' in Amsterdam enzovoort, enzovoort.
Steek er dan helemáál geen geld in als 't toch al niks mag kosten.
Onzin. Lullen is op deze dag niet meer nodig. Dat is de afgelopen weken genoeg gedaan. Er zijn zoveel concerten in de wereld, zoveel materiaal dus om uit te zenden en wat doet 3FM? Ze gaan gewoon de normale meuk draaien die ik de hele week al hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 100% met techniek en rechten te maken heeft.
Als ze het konden hadden ze het vast gedaan.
Ja maar net zoals met Pinkpop meer dan 50% mocht niet(direct) worden uitgezonden. Dan moet het allemaal getaped worden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onzin. Lullen is op deze dag niet meer nodig. Dat is de afgelopen weken genoeg gedaan. Er zijn zoveel concerten in de wereld, zoveel materiaal dus om uit te zenden en wat doet 3FM? Ze gaan gewoon de normale meuk draaien die ik de hele week al hoor(was iiig tussen 12 en 1).
Toen wel ja. Het gaat nu toch om de wereldwijde aandacht? Ga dan niet gewoon meuk uit de muziekcomputer draaien. Het komt zoooooo onprofessioneel over.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar net zoals met Pinkpop meer dan 50% mocht niet(direct) worden uitgezonden. Dan moet het allemaal getaped worden.
Schaam jequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:55 schreef purplerose het volgende:
middag
sorrie, ik zit niet te luisteren naar laaif urrrtt
Hij probeert er nog iets van de maken. Dat lukt 'm toch niet meerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:12 schreef djstoffel het volgende:
wat een eikel die giel beelen.........doet net alsof ze live overschakelen naar wembley voor snow patrol met chasing cars..........optreden is al 2 uur geleden beeindigt
Tja, als Eddie begint te zingen ben ik verlorenquote:
en ze blijven ons voor de gek houden......nu weer met de black eyed peasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij probeert er nog iets van de maken. Dat lukt 'm toch niet meer.
Eens. Heb vanmiddag een stukje gehoord in de auto. Als er zoveel optredens zijn dan is er vast wel ergens een track dat daarvan kunt uizenden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toen wel ja. Het gaat nu toch om de wereldwijde aandacht? Ga dan niet gewoon meuk uit de muziekcomputer draaien. Het komt zoooooo onprofessioneel over.
dat is het punt niet.............ze houden de kijker voor de gek door te doen alsof het live is. Typisch BNN eigenlijk. stelletje oplichtersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 100% met techniek en rechten te maken heeft.
Als ze het konden hadden ze het vast gedaan.
07-07-07 Live Earth - For A Climate in Crisis #4quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef SunChaser het volgende:
is dit het tv topic?
Centrale 3FM-Topicquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef SunChaser het volgende:
is dit het tv topic?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
07-07-07 Live Earth - For A Climate in Crisis #4
roel, je lult uit je nek. 3fm is afhankelijk van het aanbod via de 'world feed'. ze krijgen dus gewoon niet meer binnen. lees maar weblog van producer Roosmarijn:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onzin. Lullen is op deze dag niet meer nodig. Dat is de afgelopen weken genoeg gedaan. Er zijn zoveel concerten in de wereld, zoveel materiaal dus om uit te zenden en wat doet 3FM? Ze gaan gewoon de normale meuk draaien die ik de hele week al hoor(was iiig tussen 12 en 1).
Komt goed!quote:Op zondag 8 juli 2007 12:19 schreef Remzz het volgende:
Ik hoop dat ze Snowpatrol ook nog een keer draaien dat was echt zoo mooi
Dat waren volgensmij ook ongeveer de kijkcijfers van Live 8 vorig jaar. Al ben ik het er wel mee eens dat de media het allemaal veeel belangrijker vond dan de 'gewone burger'.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:37 schreef SunChaser het volgende:
Er heeft geen hond gekeken naar dat Live Earth, blijkbaar heeft de media er toch een grotere hype van gemaakt dan het waard was
http://www.kijkonderzoek.nl/
Gehoord EN gezien op de tv! Net zoals de geweldige Foo Fighters!quote:Op zondag 8 juli 2007 12:37 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie trouwens Metallica ook gehoord? Dat was zeker niet verkeerd!
Tussen het geouwehoer van Beelen, de filmpjes, de reclame en rest doorquote:Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Remzz het volgende:
Maar er is natuurlijk wel goede muziek uit gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |