Ik had nog geen tweehonderd euro in mijn bezit en wachten kon ik niet neequote:
Jáááá dan is 'ie straks helemaal in zijn nopjes als 'ie terugkomtquote:
Top wijfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:37 schreef TherAngelina het volgende:
Hopelijk ben ik nog op tijd!
Het mag van mijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:38 schreef TherAngelina het volgende:
Jáááá dan is 'ie straks helemaal in zijn nopjes als 'ie terugkomt.
Vast welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het mag van mij
Ik zal wel even vragen of die van mij dicht mag![]()
Ja die foto 800x dat was toch wel te ziek voor woorden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:31 schreef Soury het volgende:
De druppel was de foto van Nadia (krassen in haar gezicht) en daar was ik zo ongelovelijk pissig over maar ik heb daar weinig respons op gehad (nix) en dat was mijn reden om de Cos als trouwe fan voorgoed te verlaten....Lees het wel en heb nog gepost vanavond maar heb er niks meer mee
Daarvoor moet je toch echt naar de geweldige dokter van natasiaquote:
Ach we dauwen deze gewoon heel vast een heel stuk volquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:41 schreef Soury het volgende:
Vast wel
Wat klopt er niet aan deze zinquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
Ach we dauwen deze gewoon heel vast een heel stuk vol
Loop ik straks met een tepel op me smoelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt naar de geweldige dokter van natasia![]()
Ik vond 800x gewoon ook een beetje te veel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:43 schreef Soury het volgende:
Nou wat ik al zei... Was daar ziek van en haakte af ...![]()
Je hebt geen ventquote:
Ja?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, hier zitten we!
Daar zit nog geen slotje opquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja?
Je zat toch niet in de verkeerde he![]()
Nou diitequote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach we dauwen deze gewoon heel vast een heel stuk vol
Wat klopt er niet aan deze zin![]()
Kan ik niks aan doen: Heb het gemeld in de FB. Komt wel goed ooitquote:
GENIAAL TOCH!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:49 schreef Gert het volgende:
OMFG
[DGK] Oproep tot vandalisme
Lag de ironie er niet dik genoeg bovenop, of zijn er echt zoveel onnozele henkies op FOK?
Ik bedoelde meer dat er 2x heel in stondquote:
Hahahahahhahaaa....... Ben nog niet ontdooid sorryquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat er 2x heel in stond![]()
Waar doel jij nou weer op?
Ian's neusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Ian heeft ook een haakneus?
Ja!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Ian heeft ook een haakneus?
Ik bén Anti-Friesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:53 schreef Soury het volgende:
Ach genoeg antie fries
GV ik had niet in de gaten dat ik in Feedback zatquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:49 schreef Gert het volgende:
OMFG
Lag de ironie er niet dik genoeg bovenop, of zijn er echt zoveel onnozele henkies op FOK?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:52 schreef Soury het volgende:
Hahahahahhahaaa....... Ben nog niet ontdooid sorry
quote:
Zuipschuit. Hebbie ook nog wat voor ons geregeld?quote:
Hadden jullie mee moeten gaan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zuipschuit. Hebbie ook nog wat voor ons geregeld?
Maar Friese mensen zijn stomquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fries is een leuk paard.
(En mijn naam komt uit Friesland)
Losbol en je discrimineerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Maar Friese mensen zijn stom. En simpel... veel dan! En ze zijn niets gewend.
Tja Ik zal Trek en Sielke erop aansprekenquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja Ik zal Trek en Sielke erop aanspreken![]()
Had je niet gewoon wat mee kunnen jattenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Hadden jullie mee moeten gaan!![]()
Hadden jullie van die vriendelijke NEDERLANDSE portier ook een kek oranje polsbandje gekregen waar je normaal 20 euro voor neer moet tellen.![]()
Nou wegwezen dan.... Ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Wist je dat hier ook mensen zijn die weigeren Nederlands te praten? Ze zijn star. STAR, Ian, STAR.
Gelukkig ben ik geboren Amsterdammer en voel ik me helemaal niet aangesproken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:58 schreef TherAngelina het volgende:
Maar Friese mensen zijn stom. En simpel... veel dan! En ze zijn niets gewend.
Oie landverraderquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geboren Amsterdammer en voel ik me helemaal niet aangesproken.
Maar niet erg lief want ik heb heel veel familie in Friesland![]()
Gaarne!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou wegwezen dan.... Ben er nog nooit geweest
Fries is geen lelijk dialect... En ik schaam me niet om te zeggen dat ik het versta en kan lezen (spreken en schrijven niet geen woord kennis)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:03 schreef TherAngelina het volgende:![]()
Wist je dat hier ook mensen zijn die weigeren Nederlands te praten? Ze zijn star. STAR, Ian, STAR.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geboren Amsterdammer en voel ik me helemaal niet aangesproken.
Maar niet erg lief want ik heb heel veel familie in Friesland![]()
Ja waar is ie nou toch. Hij mist alle fun.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:07 schreef Soury het volgende:
Even terug naar de basis... Waar is EEND
Ik ga voor de onnozele henkies variant.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:49 schreef Gert het volgende:
OMFG
Zal best wel lief bedoeld zijn ....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ook. En vrienden. Maar ik heb het over veel Friezen, niet over allemaal, ik ging een keer met de bus haha en toen weigerde de busrijdster Nederlands te praten, dat is toch fucking niet normaal, om mij te fokken gewoon, ik verstond er niets van.
Nou nee ik maak me zorgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja waar is ie nou toch. Hij mist alle fun.
Gewoon zeggen: "oh vandaag gratis vervoer, fijn ik kom vaker naar Friesland. Alles is hier zo lekker goedkoop en de mensen zo aardig". En dan gewoon doorlopen. Komen ze er snel genoeg op terug.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:08 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ook. En vrienden. Maar ik heb het over veel Friezen, niet over allemaal, ik ging een keer met de bus haha en toen weigerde de busrijdster Nederlands te praten, dat is toch fucking niet normaal, om mij te fokken gewoon, ik verstond er niets van.
Olaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga voor de onnozele henkies variant.
Best wel een succes, zo'n boycot...
Domweg al je kleren uittrekken als ze naar een strippenkaart vragen. Werkt primaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: "oh vandaag gratis vervoer, fijn ik kom vaker naar Friesland. Alles is hier zo lekker goedkoop en de mensen zo aardig". En dan gewoon doorlopen. Komen ze er snel genoeg op terug.
(Overigens helpt het ook om in het engels of nog beter het duits te gaan lullen)
Ik heb al 4 zomerzegelsquote:
Ik ben om ik doe mee met de boycot.quote:
Jah maar die is misschien té duidelijk sarcastisch...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben om ik doe mee met de boycot.
En ik voorspel een deel 2. Misschien dat ze die fokking lange post van jou daarbij kunnen gebruiken![]()
Krijg ik zegeltjesquote:
Man die gasten hebben nog niet door dat er een koe voor hun neus staat als ze op hun schoenen schijt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jah maar die is misschien té duidelijk sarcastisch...
Dan vallen we door de mand![]()
Omdat de link naar het plaatje leeg isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef TherAngelina het volgende:
Ja tyfus!! Wááárom doen mijn campplaatjes het niet?!!
Ergens anders uploaden, darlingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef TherAngelina het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef TherAngelina het volgende:
[afbeelding]
Zul je net zien dat deze het wel doet...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef TherAngelina het volgende:
Witte bonenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef TherAngelina het volgende:
[afbeelding]
Zul je net zien dat deze het wel doet...
Klik eens op de link in mijn quootje?quote:
Tis een heeel groot leeeeg wit schermquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klik eens op de link in mijn quootje?
Het plaatje zelf is niet goed geüpload denk ik zo
Heeft ie witte bonen gegetenquote:
Thera helpt ons om onze fantasie aan het werk te zettenquote:
Er moet zeker een 't.' achter die 'd.'?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is die typo nog niet uit de TT?
Het eerste wat in me op kwamquote:
Nee we maken van Eend geen Ianquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is die typo nog niet uit de TT?
Nu ben ik verdrietig ... Eend al verleden tijd noemen stelletje vandalen bahquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Er moet zeker een 't.' achter die 'd.'?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Er moet zeker een 't.' achter die 'd.'?
Ga ff op een muur kledderen met die Thea Creaquote:
We missen hemquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
Nu ben ik verdrietig ... Eend al verleden tijd noemen stelletje vandalen bah![]()
Wat lul jij nou... D'r staat heul geen typfoutquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf lul jij nou.
Ik heb het over een tiepvaut.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga ff op een muur kledderen met die Thea Crea![]()
Dit past net op 1 dakpanquote:
Sorryquote:
Geen schande.quote:
WÁÁÁÁT!?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen schande.
Zeg is dit een goed moment om te melden dat ik volgende week ook een paar dagen ga verdwijnen?
Vanaf vrijdagochtend.... Maandagavond ben ik er al weerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
WÁÁÁÁT!?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vanaf vrijdagochtend.... Maandagavond ben ik er al weer![]()
Pics zijn welkomquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vanaf vrijdagochtend.... Maandagavond ben ik er al weer![]()
Ja maar dan letterlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:47 schreef Soury het volgende:
Wat ga je weer het veld in ...
PICSquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja maar dan letterlijk![]()
Ik ga leuk paar dagjes kamperen en proberen wat wild te zien op de veluwe
Kutquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
Niet huilen, niet schelden het is maar 3 en een halve dag... En het duurt nog 6 dagen.
Van wat? Vossen? Herten? Hazen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:49 schreef Soury het volgende:
PICS
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
Niet huilen, niet schelden het is maar 3 en een halve dag... En het duurt nog 6 dagen.
Alles wat je maar af kan schietenquote:
Dan ga ik maar niet vertellen dat ik eind augustus 3 weken ga verdwijnen... Kut heb ik het toch gezegd...quote:
Met een fototoestelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:51 schreef Soury het volgende:
Alles wat je maar af kan schieten
We zien het welquote:
okee...quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:54 schreef TherAngelina het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Hahaha die laatste -o_.
Ja dat is dat boekwerk als je een camera kooptquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
okee...
Eeh.. Bestaan er snel cursussen leren fotograven?![]()
Nou doe mij die eerste maar dan. De rest mag je houdenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:54 schreef TherAngelina het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Hahaha die laatste![]()
Wat is in vredesnaam die laatstequote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:54 schreef TherAngelina het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Hahaha die laatste.
Truste clean je je hoeven wel goed..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
Maar lieve mensen ik ga naar me bed... Voor ik weer ene half uur in de rij moet staan voor een wastafel.
Ik wil de eerste twee wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou doe mij die eerste maar dan. De rest mag je houden![]()
James van der Beek of zo? Was toen echt een hotteeh in de tijd van 'Dawson's Creek'quote:
Waar komt die foto vandaan....(film) Ik heb het gezien en kan niet slapen voordat ik het weetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:54 schreef TherAngelina het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Hahaha die laatste.
Ja daaag Jack Suller volgens mijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:02 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
James van der Beek of zo? Was toen echt een hotteeh in de tijd van 'Dawson's Creek'. Niet voor mij trouwens.
Sommige mensen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:33 schreef mootie het volgende:
Net even het AH topic bezocht...... ik verlies het vertrouwen in de mensheid.![]()
Betekend dat dat er een plaats vrijkomt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Gert is een vreemd mannetje en hij moet onmiddelijk zn blauwe pakje inleveren.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jáááá dan is 'ie straks helemaal in zijn nopjes als 'ie terugkomt.
Ik heb er ook wat moeite mee, heeft iemand een samenvatting?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:46 schreef mootie het volgende:
Maar wat is het probleem nou.... kunnen mensen niet begrijpend lezen? Hoe vaak is al duidelijk gemaakt dat Gert gewoon loopt te gerten?
Als ik mijn liefde voor jou in kusjes moet omzetten raak ik uitgedroogtquote:
Hihiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik mijn liefde voor jou in kusjes moet omzetten raak ik uitgedroogt![]()
In de vijverquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:04 schreef Lobasca het volgende:
Jezus eend! Waar zwom jij uit?
Die verkopen ze daar ook, scheur gewoon een verpakking open...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:07 schreef mootie het volgende:
Hebben jullie al een werkende markeerstift gevonden voor de gevulde koekenterroractie?![]()
TERRORRRRR!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die verkopen ze daar ook, scheur gewoon een verpakking open...![]()
gevulde koeken actie voor Jaapquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:07 schreef mootie het volgende:
Hebben jullie al een werkende markeerstift gevonden voor de gevulde koekenterroractie?![]()
Ik verscheur louter alleen de tompoezenquote:
Evil...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik verscheur louter alleen de tompoezen![]()
LOL wat ben ik ook goed hequote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:31 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb streams!! Ik heb streams!!! Dankzij Eendheb ik streamssssss!!!11!!1!!!1
*rent naar COS*
Jááááá.
Daar kom je nu mee?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:25 schreef TherAngelina het volgende:
Tyfus, ik kan niet slapen!
Ik weet nog wel een oefeningquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:05 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ben zóóó fit, ik zou buikspieroefeningen kunnen doen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:11 schreef TherAngelina het volgende:
Zijn Eend en ik de enigen? Liggen jullie nog in bed te meuren?
Oh wacht, misschien maken jullie je bedjes wel netjes op. Snel editten, Theraliefje.
Klaas Vaakquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:21 schreef TherAngelina het volgende:
Iets met Klaas! Toch?
Ik wil naar het supersexy Dromenland!!quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik wil naar het supersexy Dromenland!!Maar mijn lichaam staat het niet toe
.
Vertelquote:
Als je niet kunt slapen dan moet je iets gaan doen. Lekker eind wandelen ofzo. En als je dan weer thuis komt slaap je gegarandeerd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Vertel. Tips heb ik nodig, tips! Mijn hoofd loopt over van de euh... dingen waar je energie voor nodig hebt
.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:31 schreef Talitha het volgende:
Maar goed, ik ben de enige uitgeslapen persoon hier geloof ik.![]()
Ik ga aan de slag, moet nog van alles doen.![]()
![]()
Ik ookquote:
Fuckin hell, wat doe jij hier??????????????????????????quote:
Ik lag met mijn kartonnen doos en fles pure alcohol te zwerven tussen de avtive topics en zag ineens een duckie bovenin staanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuckin hell, wat doe jij hier??????????????????????????
Abuse verzonden!quote:
Wie is u?quote:
Alles is up, maar niet voor langquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik lag met mijn kartonnen doos en fles pure alcohol te zwerven tussen de avtive topics en zag ineens een duckie bovenin staan
Hoe is de odol hier, oftewel what's up?
Ik doe zo ook maar ff crashen vermoed ik...2 uur slapen is niet echt mijn dingquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe zo ook maar ff crashen vermoed ik...2 uur slapen is niet echt mijn ding
Waarom nietquote:
You're right!! Eerst het babyvet van mijn buikje aftrainen (:'() en dan iets anders doen waardoor ik heul moe wordt!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je niet kunt slapen dan moet je iets gaan doen. Lekker eind wandelen ofzo. En als je dan weer thuis komt slaap je gegarandeerd.
Ahaaa zo ken ik je weer Litha...ren als de windquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pleased to meet you!![]()
Ben nu echt weg.![]()
Ik heet Thera! Wie ben jij?quote:
Hoi Thera, Ik ben Versabommie, en ik mag onder geen beding van die snavelaar in uw fobo kijken. Is daar een reden voor? doet Duckie dat voor mijn gemoedstoestand of probeert hij iets verborgen te houden?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heet Thera! Wie ben jij?
Oh wacht ik ging mijn best doen om de slaap te vatten.
Ik ga er denk ik maar ff achteraan rennenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ahaaa zo ken ik je weer Litha...ren als de wind![]()
die hou jij niet bij hoor, de angslitha is zo snel daar kan een beetje hogesnelheidstrein niet tegenop!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik maar ff achteraan rennen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Thera, Ik ben Versabommie, en ik mag onder geen beding van die snavelaar in uw fobo kijken. Is daar een reden voor? doet Duckie dat voor mijn gemoedstoestand of probeert hij iets verborgen te houden?
Ik gooi mij graag voor de thalysquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
die hou jij niet bij hoor, de angslitha is zo snel daar kan een beetje hogesnelheidstrein niet tegenop!
Speak for yourselfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:45 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet het niet, van mij mag je kijken. Er staan geen dingen in die voor altijd op je netvlies gebrand zullen staan . Of zo.
Geen angst, maar gezond verstand.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
die hou jij niet bij hoor, de angslitha is zo snel daar kan een beetje hogesnelheidstrein niet tegenop!
Schokerende schoonheidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:49 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn niet shockerend.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:45 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet het niet, van mij mag je kijken. Er staan geen dingen in die voor altijd op je netvlies gebrand zullen staan omdat ze zo verschrikkelijk shockerend waren. Of zo.
Lolbroekquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Schokerende schoonheid
Als je dat fobo niet snel delete zou je nog rete popi kunnen worden en met bommie in de buurt kan ik dat ff niet hebben
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Schokerende schoonheid
Als je dat fobo niet snel delete zou je nog rete popi kunnen worden en met bommie in de buurt kan ik dat ff niet hebben
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gooi mij graag voor de thalys Lithas![]()
Iedereen is welkom, maar de ziekte van vijver heerst welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het al, een mooie jonge frisse meid...
Eendje is as usual een beetje bang dat ik in zijn vijver ga zitten snaaien![]()
doen we nog een peuk?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:54 schreef TherAngelina het volgende:
Nu echt: welterusten!!
*drukt laatste laatste laatste laatste sigaret uit*
Huilie!quote:
Het zou met 3e pakje worden... klimkt niet echt gezondquote:
Oh toch nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zou met 3e pakje worden... klimkt niet echt gezond![]()
![]()
Sorry, ik rook niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:07 schreef TherAngelina het volgende:
Loop ik nu nog fucking alleen te roken ook?!?
nope, moest ff een nieuw pakkie gaan halenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:07 schreef TherAngelina het volgende:
Loop ik nu nog fucking alleen te roken ook?!?
Houden zo!quote:
Hij is nu al bijna op hoor!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope, moest ff een nieuw pakkie gaan halen![]()
Maar vertel eens, wat brengt jou hier?
Ja kom zeg, ik steek hem net op, ben gaan rennen naar de winkel om uberhaupt een peuk op te kunnen steken met jequote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:12 schreef TherAngelina het volgende:
Nou, welterusten. Dit keer echt echt echt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
hij heeft niet vooraan gestaan toen de breintjes uitgedeeld werden, hij is er ook belazerd afgekomen toen de humor werd uitgedeeld. Is ook niet errrrrrrrrrrg! Laat hem maar gewoon even, vanavond komt de wijkverpleegster en dan is hij weer 12 uur rustig.![]()
Ze nemen het wel heel erg serieus allemaal hequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
Moet niet gekker worden, ik zit gewoon Peter te verdedigen.
en ze blijven doorgaan, terwijl er al 23423942 keer staat dat het een grap isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze nemen het wel heel erg serieus allemaal he![]()
Ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
en ze blijven doorgaan, terwijl er al 23423942 keer staat dat het een grap is![]()
Dannyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig![]()
Eindelijk een rel van formaat.
Mongool! het is overigens allemaal jouw schuld, denk ik! Je bent de Huub van de AH!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, ik word gewoon uitgescholden in FB.
Grijp je kansquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan heb ik goed nieuws voor dat stel randmongolen.
Ik ben nu pissig.
Kutterige ramptoeristen.....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus iemand nam dat AH topic serieus genoeg om Danny erbij te halen?
Yvonne zat er 10 uur geleden in te posten (op FB) en die vond het echt niet boeiend.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus iemand nam dat AH topic serieus genoeg om Danny erbij te halen?
U Was bijzonder goed meneerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:35 schreef soylent het volgende:
Wel leuk om een keer mee te doen aan zo'n relMeestal kijk en gniffel ik alleen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |