abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51554805
Dat zou echt ernstig vervelend zijn! Aangezien t met artiesten vaak ook alleen maar downhill gaat vanaf dat moment
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 juli 2007 @ 12:56:15 #127
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51554910
Oh pffrt, oud nieuws dus. Boehoe
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_51556734
JA ik was ook in Paradiso en hij is zooooo goed!! <3 <3 <3
yeah ik duim voor December!
doe maar weer lekker Paradiso dan
pi_51588783
zozo inmiddels ook Wordplay op radio toe maar

ben zelf overigens regelmatig op zoek naar nieuwe bands op internet. Heb zo ook bijv. een Nieuw-Zeelandse band 'ontdekt' die Evermore heet. En via last.fm e.d. vind je genoeg artiesten die andere liefhebbers van zelfde artiesten/genre luisteren over de gehele wereld. Zo ben ik ook bijv. in aanraking gekomen met de muziek van Matt Nathanson.

Qua Mraz zn performance @ paradiso zullen we het maar moeten doen met de youtube filmpjes.
pi_51594554
Als jullie nu allemaal warner gaan stalken met het verzoek dat we meer mraz willen komt het vast goed
pi_51594780
Gooi eens wat e-mailaddy's en foonnummers in de groep.

Ik weet nog uit mijn Warner-Stalk verleden dat die moeilijk te vinden waren via internet
pi_51595271
En voor een goede reden Nee, daar begin ik echt niet aan...
pi_51595690
Flauw zeg
pi_51599383
Net ff met de CEO hier gebabbeld; wat zouden jullie ervan vinden als we alsnog MR. A-Z hier uitbrengen?
pi_51600001
Dat zou ik een heel goed plan vinden...al denk ik wel wat er iets bij moet zitten (cd met 5 of 6 live nummers mss van Paradiso oid of een code dat je die kan downloaden) omdat ik denk dat de meeste fans het album toch al hebben, dan heb je toch iets nodig om ze naar de winkel toe te trekken.

Maar het zou wel een goede positieve zet zijn.
pi_51600263
Idd, zeker een goed plan..
Maar ik denk wel dat ze m dan op 1 of andere manier ook wel een beetje moeten promo-en. Want gewoon in de winkel sneaky ertussen leggen en verwachten dat de verkoop dan als een razende gaat, zal wel niet lukken
pi_51603207
lijkt me inderdaad een goed plan, en met live materiaal is het zeker aantrekkelijk! (hoewel ik hem anders ook wel zou kopen )
pi_51619286
Mja, helaas is er niet een dergelijke versie uitgebracht internationaal gezien... Maar zal het zeker doorgeven
pi_51658365
quote:
wat een irritante interviewer

http://nl.youtube.com/watch?v=kEfXaFkFokk Wat doet dat mens daar. Volledig overbodig. Nederlands kampioen beatboxen? De lat ligt dan wel erg laag.

"Vrijdag kreeg ik de vraag van mn Idool Jason Mraz ( in NL nog niet heel bekend maar in Amerika en Azie etc is hij echt grooooot) of ik met hem wilde optreden in Ahoy op het North Sea Jazz Festival... natuurlijk zei ik jaaa!! haha

Zaterdag belde die me om af te spreken zodat we konden bespreken wat we gingen doen. Ik zou eigelijk 2 nummers gaan beatboxen.. maar uiteindelijk heb ik zn halve setlist meegedaan en met 1 nummer ( im yours) meegezongen. Het was echt zooo geweldig!

In december komt ie waarschijnlijk weer terug naar Nederland.. en ga ik weer met m optreden waarschijnlijk in Paradiso!!"

[ Bericht 30% gewijzigd door jmac op 20-07-2007 13:28:24 ]
pi_51659177
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:12 schreef jmac het volgende:

[..]

wat een irritante interviewer

http://nl.youtube.com/watch?v=kEfXaFkFokk Wat doet dat mens daar. Volledig overbodig. Nederlands kampioen beatboxen? De lat ligt dan wel erg laag.

"Vrijdag kreeg ik de vraag van mn Idool Jason Mraz ( in NL nog niet heel bekend maar in Amerika en Azie etc is hij echt grooooot) of ik met hem wilde optreden in Ahoy op het North Sea Jazz Festival... natuurlijk zei ik jaaa!! haha

Zaterdag belde die me om af te spreken zodat we konden bespreken wat we gingen doen. Ik zou eigelijk 2 nummers gaan beatboxen.. maar uiteindelijk heb ik zn halve setlist meegedaan en met 1 nummer ( im yours) meegezongen. Het was echt zooo geweldig!

In december komt ie waarschijnlijk weer terug naar Nederland.. en ga ik weer met m optreden waarschijnlijk in Paradiso!!"

ik ben niet de enige die het niet kan waarderen dat mens erbij dus
pi_51659335
Misschien oordeel ik verkeerd omdat ik er niet bij was , maar op al die youtube filmpjes heeft ze TOTAAL geen toegevoegde waarde, terwijl Bushwalla dat overduidelijk wel had.

http://nl.youtube.com/watch?v=IxGk1nI8phU nice one . Wat was dat eigenlijk voor party? Hebben ouders van iemand hem gewoon ingehuurd ofzo?
pi_51659396
Op die filpmjes vind ik het he-le-maal niets nee, en kan me niet voorstellen dat die zo'n vertekend beeld geven...
Nope toentertijd werd er op de site gevraagd om plekken voor kleine, intieme optredens en iemand uit Ootmarsum had erop gereageerd en mochten 50/60man komen mede uitgenodigd op de Jason Mraz hyves.
pi_51659500
AH klein is oostmarsum zeker

Ik zie dat 'ie in italie ook een paar van dat soort (100 man e.d.) concerten doet. Hopelijk in december weer meer dan 1 En bushwalla mag ook langer blijven!
pi_51659538
Nja tis vast klein maar t was dus gewoon in iemands tuin
Bushwalla is tof en aardig beter dan cheryl
pi_51661074
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:12 schreef jmac het volgende:

NOOOO!!
ik vind haar echt vervelend en ik wil haar er niet bji hebben dan!
en meezingen tijdens I'm Yours kon ze beter ook maar niet doen naar mijn idee
pi_51661262
och mevrouw heeft zelf ook op het filmpje gereageerd..
ze werd een beetje afgekraakt in de comments en toen zei ze dit:
dankjewel.. gelukkig denkt jason er anders over en sta ik gewoon met hem in paradiso in december
maar niet iedereen hoeft het leuk te vinden natuurlijk!
pi_51662068
Ow gelukkig...ik dacht dat het alweer aan mij lag dat ik d'r irritant vond.
Ieder zn ding enzo natuurlijk, maar ook ik heb d'r liever er niet bij in december.

Maaaar mag ik wel ff voor de Paradiso.
pi_51662396
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow gelukkig...ik dacht dat het alweer aan mij lag dat ik d'r irritant vond.
Ieder zn ding enzo natuurlijk, maar ook ik heb d'r liever er niet bij in december.

Maaaar mag ik wel ff voor de Paradiso.
Ja, dat is goed nieuws. Zo zie je 'm een paar jaar niet en zo 2x in 't jaar. En ach, tis waarsch. nog lang niet zeker dat die muts meedoet dus blijf hopen dat ze lekker d'r ding ergens anders gaat uitvoeren. jason heeft haar totaal niet nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')