Lekker objectiefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef Discoverme het volgende:
Ein-de-lijk!! Nederland is (de boekingskantoren zijn wakker geworden) Paradiso en Rotown heb ik nog even overgeslagen, want ik had al 3-dagen NSJ in het vooruitzicht. Uiteraard staat Jason errrg dik bovenaan mijn verlanglijstje. En natuurlijk ga ik 'm nog extra promoten in de recensie over de zaterdageditie van NSJ. Ben benieuwd wat er over blijft van de aanhang als de 'jongere garde' verstek laat gaan (ivm dure prijskaartjes)
Lekkere recentie gaat dat worden als je van tevoren al weet dat je iets de hemel in gaat prijzenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef Discoverme het volgende:
Ein-de-lijk!! Nederland is (de boekingskantoren zijn wakker geworden) Paradiso en Rotown heb ik nog even overgeslagen, want ik had al 3-dagen NSJ in het vooruitzicht. Uiteraard staat Jason errrg dik bovenaan mijn verlanglijstje. En natuurlijk ga ik 'm nog extra promoten in de recensie over de zaterdageditie van NSJ. Ben benieuwd wat er over blijft van de aanhang als de 'jongere garde' verstek laat gaan (ivm dure prijskaartjes)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
3FM heeft hem ook gevonden hoor. Spontaan komen 'The Remedy & Wordplay' voorbij.
Gisteren hoorde ik The remedy en vanochtend wordplay.. Zucht, volgende keer uitverkochte hmhquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Was net even naar het postkantoor
IDDquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:35 schreef Jill-RMC het volgende:
3FM draait al een aantal jaar The Remedy zo nu en dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |