abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51409878
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Niet zo gefrustreerd heb op de Jason Mraz hyves al genoeg mensen gezien van ver die as soon as possible naar Rotterdam gaan en tja niet vrij kunnen krijgen is crap (ik ben er morgen ook niet moet werken inderdaad maar ik heb de herinnering aan Paradiso nog ) En ik denk dat je inderdaad toch wel wat meer kans krijgt om erin te komen als je jezelf vooraan bij de deur kunt parkeren. En niet zo schelden, denk om je hart, de wereld vergaat niet.
Ik scheld niet. En mijn hart kan dit makkelijk aan.

Nee, de wereld vergaat niet, maar daarom mag ik toch nog wel zeggen dat ik het systeem oneerlijk vind? En van ver zo snel mogelijk naar R'dam komen gaat mensen dus weinig geluk meer brengen als er idd mensen al 's ochtends voor de deur liggen, dat was precies mijn punt. En ja, ik word weleens gefrustreerd als ik merk dat zoveel "echte fans" dit dus wel gaan moeten missen, alleen door het waardeloze systeem. Gewoon, omdat ik met ze meevoel, mag dat?
pi_51410018
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:03 schreef Gosjke het volgende:
Ik scheld niet.En mijn hart kan dit makkelijk aan.

Nee, de wereld vergaat niet, maar daarom mag ik toch nog wel zeggen dat ik het systeem oneerlijk vind? En van ver zo snel mogelijk naar R'dam komen gaat mensen dus weinig geluk meer brengen als er idd mensen al 's ochtends voor de deur liggen, dat was precies mijn punt. En ja, ik word weleens gefrustreerd als ik merk dat zoveel "echte fans" dit dus wel gaan moeten missen, alleen door het waardeloze systeem. Gewoon, omdat ik met ze meevoel, mag dat?
waardeloze systeem? t zou perfect zijn geweest om Jason meer naamsbekendheid etc te geven in Nederland, tja dat hij al zo erg populair is in Nederland kon Rotown ook niet weten, wie wel?? dus wat hadden ze moeten doen? Zeggen van: Sorry t gaat niet meer door (zullen genoeg ECHTE fans zijn die zich al heel lang zich hierop hadden ingesteld of ineens geld vragen? tja dat laatste zou dan een optie zijn maar daar zou ongetwijfeld ook commentaar op gekomen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 12-07-2007 22:15:57 ]
pi_51410045
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:03 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Ik scheld niet. En mijn hart kan dit makkelijk aan.

Vanuit Friesland zou ik ook om 10.30 uur wel in Rotterdam kunnen zijn trouwens dan is het net wat je ervoor over hebt.
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:10:06 #79
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51410123
Zal allemaal wel meevallen hoor. Ik ga morgen gewoon werken in Amsterdam, vertrek iets eerder richting Rotterdam en verwacht gewoon op tijd bij Rotown te zijn. Het probleem lijkt me niet de andere fans, maar de idiote filedruk rond Rotterdam morgenmiddag.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_51410347
@ Momento Mori
Ze hadden heel goed kunnen weten dat Jason populair was, er waren ook genoeg mensen die de kaartverkoop gekte rond 't Paradiso optreden hadden voorspeld, en bij de Rotowm zijn ze nou niet bepaald onervaren als 't gaat om "nieuwe" artieste boeken. Ze hadden er best een vorm van reservering in kunnen gooien. Ook morgen op de dag zelf kan dat nog, en nee, dat hoeft geen geld te kosten, dus daar wordt niemand de dupe van.

Ik neem aan dat je bedoelt dat je om half 11 in R'dam zou kunnen zijn als je die dag niet verplicht zou zijn om te werken/naar school te gaan/stage te lopen/wat dan ook. Ja, dat lijkt me logisch. Maar het is een kwestie van ook daadwerkelijk moeten KUNNEN. Heeft dus lang niet altijd met "het ervoor over hebben" te maken. Je kunt niet voor iedereen zo makkelijk redeneren.

Maar goed, ik zie het wel. Nog geen idee of ik er morgen heenga en hoe laat.
pi_51410437
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef Gosjke het volgende:
@ Momento Mori
Ze hadden heel goed kunnen weten dat Jason populair was, er waren ook genoeg mensen die de kaartverkoop gekte rond 't Paradiso optreden hadden voorspeld, en bij de Rotowm zijn ze nou niet bepaald onervaren als 't gaat om "nieuwe" artieste boeken. Ze hadden er best een vorm van reservering in kunnen gooien. Ook morgen op de dag zelf kan dat nog, en nee, dat hoeft geen geld te kosten, dus daar wordt niemand de dupe van.

Ik neem aan dat je bedoelt dat je om half 11 in R'dam zou kunnen zijn als je die dag niet verplicht zou zijn om te werken/naar school te gaan/stage te lopen/wat dan ook. Ja, dat lijkt me logisch. Maar het is een kwestie van ook daadwerkelijk moeten KUNNEN. Heeft dus lang niet altijd van "het ervoor over hebben". Je kunt niet voor iedereen zo makkelijk redeneren.
Memento-mori (met een e dank je )
Tja het was in april al bekend dus dan had ik iig vast wel wat kunnen regelen, maar goed ik ga niet moet werken maar ik vind het prima wat Rotown doet, eerst komt eerst maalt.
pi_51410674
9 juli 2007 - Paradiso A'dam
13 juli 2007- Roundtown, Rotown, R'dam
14 juli 2007- North Sea Jazz
15 juli 2007 - Huisconcert, Ootmarsun

Wat
Dat is vet snel. Tof gek!
pi_51411014
Ja voor morgen: vroeg voor de deur liggen
NSJ: kaartje kopen
Huisconcert|: no way dat je daarbij kan zijn
pi_51411342
NSJ is echt ernstig duur tegenwoordig trouwens zeg.. haha. Als ik 't geld had, zou ik 't misschien nog wel doen... Maar dat gaat sowieso al niet op
pi_51411475
ik ook niet mij ook net iets te prijzig en ik werk zaterdag dus dan kan ik sowieso weinig meekrijgen de dag
pi_51411599
Leuk album, morgen wellicht even bij Rotown langs. Toch om de hoek .
pi_51411627
Maar wel leuk voor hem denk ik, omdat ie daar ongetwijfeld een ander publiek krijgt dan in Paradiso en Rotown (nou denk ik dat weinig Paradiso overtreft...). Het zijn toch een ander soort muziekkenners daar.
pi_51411744
Inderdaad Gosjke paradiso was echt overweldigend....
pi_51412042
Ik huppel morgen ook wel even langs in de ochtend, even kijken wat ze gaan doen, maar als het inhoud dat ik daar iets van 7 uur voor de deur moet gaan liggen...nee dank u. Ik doe veel voor artiesten, wil kilometers reizen en een paar uur wachten owkay. Maar 7 uur gaat me net iets te ver en ik vrees dat dat nodig is als ik hier en daar de reacties lees, dat als ik om 15.00 uur kom aanrollen dat ik dan voor niets naar Rotterdam ben geweest.

Ik had eind april al gemaild naar RoTown en na het kaartverkoop gebeuren bij Paradiso ook al eens, dat het ws erg druk ging worden en dat er mensen al vroeg voor de deur gaan liggen. Persoonlijk zou ik als organisatie dan gaan voor a. iets van tickets of b. reserveringssysteem of c. op de dag zelf gewoon de eerste 200 namen noteren en die s'avonds aan de deur naar binnen laten. En als het vol zit dat ook meteen kenbaar maken doormiddel van een bulletin op hyves, myspace en de website zodat mensen niet vergeefs in een rij aansluiten of afreizen naar Rotterdam.
pi_51426469
Ze zijn om half 12 begonnen met het uitdelen van bandjes, als je die hebt mag je vanmiddag om 17.00 uur naar binnen. D'r waren rond 12 uur ongeveer 50 man aanwezig, de capaciteit van RoTown is 250 personen.

*gaat nog even een uurtje "werken" en dan weer richting Rotterdam*
pi_51430350
sla die hectiek maar even over. Heb m op Werchter gezien/gesproken en afgelopen maandag in Paradiso. Zie m in december wel weer met de gehele band Naar het schijnt komt ie dan retour.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 13 juli 2007 @ 19:32:04 #92
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51439887
December pas

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_51442077
Het was cool! Niet qua tempratuur alleen...pfff...hebben ze daar ceilingfans doen ze ze niet aan. Meteen 3 kilo aan vocht kwijt

Ik ga eens kijken of mn filmpjes wat geworden zijn aangezien een meisje van bijna 2 meter het een strak idee vond om tweede rij te gaan staan...recht in mn beeld.
pi_51456959
Thnx voor de filmpjes ! Hoe lang speelde hij ongeveer?
En was het echt zo'n chaos zoals voorspeld of viel het allemaal wel mee...
pi_51457084
Hij speelde bijna anderhalf uur (geloof ik?). Tijd niet exact bijgehouden.
Het viel mee in zoverre dat ze vanaf 's ochtends half 12 bandjes uit zijn gaan delen, maximaal 1 per persoon, en vanaf 5 uur mochten alleen de mensen met bandjes naar binnen. Die dingen waren echter om half 3 al helemaal op (alle 250 stuks vergeven) dus er waren daarna nog wel aardig wat teleurgestelde mensen.
Om 4 uur moest iedereen de Rotown uit omdat ze om gingen bouwen, dus vanaf toen onstond er echt een MEGArij bij de deur waar om 5 uur iedereen weer door naar binnen mocht.
Maar er waren inderdaad een stuk of 20-30 mensen die gewoon al vanaf 7 of 8 uur voor de deur waren gaan liggen... Gelukkig kwam het grootste deel van de mensen pas tussen 11 en 1.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:45:06 #97
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51459550
mhuuu ik wilde ook halfway home zien!!!:(
Jammer dat hij die in paradiso niet speelden. Wat praten de mensen er consequent doorheen trouwens.
I'm just a girl in the world.
pi_51459790
Ja.. erg he? Dat krijg je als je mensen de hele dag bij een bar laat rondhangen op hun vrije dag In Paradiso werd trouwens ook wel flink veel gepraat, maar daar hoor je t gewoon minder.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:59:23 #99
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51459900
Ik snap dat echt niet. Je gaat toch naar een concert om te luisteren, niet om bij te kletsen? Er staat een nieuw jason vs. tour stukje op youtube trouwens.
Invisible microphone channel
I'm just a girl in the world.
pi_51460697
Ja dat vraag ik me ook al jaren af. Vooral die mensen die dan op de tweede rij heel luidruchtig hun weekend gaan bespreken. OF als een artiest een nieuw of iig niet cd nummer speelt, keihard gaan zeggen "Ow dit nummer ken ik nie hoor! Deze staat geloof ik niet op de CD, dat zal dan wel een nieuw nummer zijn!!" Echt bij Paolo kwam ik toen heel close om iemand flink pijn te doen met mn camera. Vooral als je dan ervoor staat en je weet dat je camera dat geluid heel erg oppakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')