Ik scheld niet. En mijn hart kan dit makkelijk aan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd heb op de Jason Mraz hyves al genoeg mensen gezien van ver die as soon as possible naar Rotterdam gaan en tja niet vrij kunnen krijgen is crap (ik ben er morgen ook niet moet werken inderdaad maar ik heb de herinnering aan Paradiso nog ) En ik denk dat je inderdaad toch wel wat meer kans krijgt om erin te komen als je jezelf vooraan bij de deur kunt parkeren. En niet zo schelden, denk om je hart, de wereld vergaat niet.
waardeloze systeem? t zou perfect zijn geweest om Jason meer naamsbekendheid etc te geven in Nederland, tja dat hij al zo erg populair is in Nederland kon Rotown ook niet weten, wie wel?? dus wat hadden ze moeten doen? Zeggen van: Sorry t gaat niet meer door (zullen genoeg ECHTE fans zijn die zich al heel lang zich hierop hadden ingesteld of ineens geld vragen? tja dat laatste zou dan een optie zijn maar daar zou ongetwijfeld ook commentaar op gekomen zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:03 schreef Gosjke het volgende:
Ik scheld niet.En mijn hart kan dit makkelijk aan.
Nee, de wereld vergaat niet, maar daarom mag ik toch nog wel zeggen dat ik het systeem oneerlijk vind? En van ver zo snel mogelijk naar R'dam komen gaat mensen dus weinig geluk meer brengen als er idd mensen al 's ochtends voor de deur liggen, dat was precies mijn punt. En ja, ik word weleens gefrustreerd als ik merk dat zoveel "echte fans" dit dus wel gaan moeten missen, alleen door het waardeloze systeem. Gewoon, omdat ik met ze meevoel, mag dat?
Vanuit Friesland zou ik ook om 10.30 uur wel in Rotterdam kunnen zijn trouwens dan is het net wat je ervoor over hebt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:03 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ik scheld niet. En mijn hart kan dit makkelijk aan.
Nee, de wereld vergaat niet, maar daarom mag ik toch nog wel zeggen dat ik het systeem oneerlijk vind? En van ver zo snel mogelijk naar R'dam komen gaat mensen dus weinig geluk meer brengen als er idd mensen al 's ochtends voor de deur liggen, dat was precies mijn punt. En ja, ik word weleens gefrustreerd als ik merk dat zoveel "echte fans" dit dus wel gaan moeten missen, alleen door het waardeloze systeem. Gewoon, omdat ik met ze meevoel, mag dat?
Memento-mori (met een e dank jequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef Gosjke het volgende:
@ Momento Mori
Ze hadden heel goed kunnen weten dat Jason populair was, er waren ook genoeg mensen die de kaartverkoop gekte rond 't Paradiso optreden hadden voorspeld, en bij de Rotowm zijn ze nou niet bepaald onervaren als 't gaat om "nieuwe" artieste boeken. Ze hadden er best een vorm van reservering in kunnen gooien. Ook morgen op de dag zelf kan dat nog, en nee, dat hoeft geen geld te kosten, dus daar wordt niemand de dupe van.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je om half 11 in R'dam zou kunnen zijn als je die dag niet verplicht zou zijn om te werken/naar school te gaan/stage te lopen/wat dan ook. Ja, dat lijkt me logisch. Maar het is een kwestie van ook daadwerkelijk moeten KUNNEN. Heeft dus lang niet altijd van "het ervoor over hebben". Je kunt niet voor iedereen zo makkelijk redeneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |