quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:21 schreef jmac het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Lk5_VZpx59Y&mode=related&search=![]()
Dat is echt heeeeel slecht. Ga iemand eens op zn flikker geven daaroquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Numbie het volgende:
Kom er net achter dat we Mr. A-Z nooit released hebben hier, omdat de verkoopcijfers van WOMRTC dramatisch waren...Kunnen we daar nog wat aan doen met z'n allen??
![]()
Je had die 8 euro ook moeten gebruiken om eens wat te etenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Excuses voor het minder vaste camerabeeld...maar Jill+migraineaanval+niet eten sinds zondagmiddag= btje shaken
Nou het probleem was niet echt het eten vinden, meer dat mn maag alles evil vond en alles binnen 15 minuten weer eruit was zeg maar. Maar heb wel vaker last van migraine dus weet hoever ik ongeveer kan gaan tot mn lichaam het totaal opgeeftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef jmac het volgende:
[..]
Je had die 8 euro ook moeten gebruiken om eens wat te eten
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Numbie het volgende:
Kom er net achter dat we Mr. A-Z nooit released hebben hier, omdat de verkoopcijfers van WOMRTC dramatisch waren...Kunnen we daar nog wat aan doen met z'n allen??
![]()
Niet zo gefrustreerd heb op de Jason Mraz hyves al genoeg mensen gezien van ver die as soon as possible naar Rotterdam gaan en tja niet vrij kunnen krijgen is crap (ik ben er morgen ook niet moet werken inderdaad maar ik heb de herinnering aan Paradiso nog ) En ik denk dat je inderdaad toch wel wat meer kans krijgt om erin te komen als je jezelf vooraan bij de deur kunt parkeren. En niet zo schelden, denk om je hart, de wereld vergaat niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:48 schreef Gosjke het volgende:
Hmm ja.. natuurlijk.. want dat scheidt automatisch de échte fans van de nepfans. Want mensen met werk die niet een vrije dag kunnen/mogen opofferen (zeker in een vakantieperiode waarin de meeste bedrijven al onderbezet zijn) OF gewoon een pokke-eind van R'dam vandaan wonen verdienen het inderdaad minder om 'm live te zien.
En je denkt dat het ook maar IETS uitmaakt qua dringen als er al mensen vroeg zitten? Nee dus, want als de deuren opengaan is het nog steeds even druk, of al die mensen nu om 10 uur komen of om kwart voor 5. Dringen wordt het sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |