Het blijft een JM hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:13 schreef jmac het volgende:
Ach beter dan 1x in de 5 jaar
Ahoy zal wel een combinatie worden van meerdere evenementen en acts. Mocht het daadwerkelijk zo zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:21 schreef Numbie het volgende:
In Ahoy?? Laat me niet lachen, dat krijgt die man nooit vol met die 600 cd's die hij in NL heeft verkocht... Nee echt niet. Eerder nog een keer Paradiso of zo met voltallige band lijkt me een stuk realistischer...
Dat zit er dik in ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ahoy is hoogstwaarschijnlijk in het kader van North Sea Jazz mensen...
maakt nog steeds no sense. Want als je paradiso kunt uitverkopen betekent dat nog niet dat je ook ahoy kunt volkrijgen? Vorig jaar op NSJ in rotown, en nu ahoy? Nee echt niet, en ik zie echt wel dat hij een funky mannetje is, en dat hij het goed doet op NSj heeft hij wel bewezen, maar om'm meteen in ahoy neer te zetten vind ik gewoon overdreven. Mensen gaan niet extra betalen op het NSJ om hem te zien... Zo groot is hij echt niet denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ahoy is hoogstwaarschijnlijk in het kader van North Sea Jazz mensen...
Uhm, ik bedoelde het album. Niet de man zelf...quote:Op maandag 11 februari 2008 06:56 schreef Duizendpootje het volgende:
dat zou we heel fijn nieuws zijn als Mr Mraz in mei zou komen!!
Alsjeblieft niet in de mei vakantie want dan zit ik in Barcelona
oh oeps haha!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:37 schreef Numbie het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoelde het album. Niet de man zelf...
Very goed idee! (Misschien kan Paul een uitzondering makenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:12 schreef jmac het volgende:
Ah very nice! Jammer dat het ma+dinsdag is. Anders was Paul de Leeuw wel wat geweest
Dammit, dan zit ik dus net in Duitsland. Evilquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:09 schreef Numbie het volgende:![]()
![]()
" We sing, We Dance, We Steal Things " gaat definitief het nieuwe album heten en komt 20 mei uit in NL, met idd als 1e single I'm yours....
En als klap op de vuurpijl: hij komt 3+4 maart naar NL voor promotie!!![]()
Numbie zei:quote:Op zondag 17 februari 2008 02:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
28.feb.2008 20:00
iTunes Songwriters’ Festival, Air Studios London
08.mrt.2008 20:00
Uken Festival Bergen
Hij is inderdaad in de buurt, mwoah ik denk dat voornamelijk promotie is en geen concert.
Als ze slim zijn en een groot publiek willen bereiken: DWDDquote:Op zondag 17 februari 2008 08:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Numbie zei:
En als klap op de vuurpijl: hij komt 3+4 maart naar NL voor promotiedus dat was al bekend, dan is het nog leuk te weten wat ie aan gaat doen voor promotie
Jammer alleen dat Matthijs geen Engels wil (/kan) praten op live tv... Serieus. Vandaar dat ze ook altijd een journalist sturen om een internationale ster te interviewen (Leo Blokhuis bvb.) om vervolgens te praten over het interview...quote:Op zondag 17 februari 2008 12:32 schreef fjboere het volgende:
[..]
Als ze slim zijn en een groot publiek willen bereiken: DWDD
Blokhuis heeft anders vorig jaar wel Mick Jagger geinterviewd voor DWDDquote:Op zondag 17 februari 2008 14:07 schreef jmac het volgende:
Inderdaad. Bij Matthijs komen nooit internationale gasten.
Blokhuis doet trouwens nooit interviews in dwdd. Altijd een van de jakhalzen op locatie.![]()
Het zal wel veel radio worden.
nee, nu al uitgelekt???quote:Op maandag 18 februari 2008 11:43 schreef Numbie het volgende:
ps. het nieuwe album klinkt goeoeoeoeoeoeoeoed!
Nee niet gelekt, maar al wel beluisterd.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, nu al uitgelekt???
tell us all!
Ik wil nog steeds jouw baanquote:Op maandag 18 februari 2008 12:18 schreef Numbie het volgende:
[..]
Nee niet gelekt, maar al wel beluisterd.Kan niet veel verder over zeggen helaas, maar die track met James Morrisson is wel echt te gek. Jason gaat veel meer terug naar het WFRTC geluid, gelukkig. Beetje Beach Boys geluid erdoor, echt een heerlijke zomer plaat!
Haha, nou hou iig born4jobs.nl dan maar in de smiezen. Die hebben geregeld banen in de muziekquote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds jouw baanSamen met de baan van die Kristin van E!
Ook voor mensen met een basisarts diploma maar met een ongezonde obsessie voor muziek?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef Numbie het volgende:
[..]
Haha, nou hou iig born4jobs.nl dan maar in de smiezen. Die hebben geregeld banen in de muziek![]()
Hm, dan wordt het ietsje moeilijker idd denk ikquote:Op maandag 18 februari 2008 19:51 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ook voor mensen met een basisarts diploma maar met een ongezonde obsessie voor muziek?*hint hint*
Mick is dan ook van een andere ordequote:Op maandag 18 februari 2008 10:05 schreef Numbie het volgende:
[..]
Blokhuis heeft anders vorig jaar wel Mick Jagger geinterviewd voor DWDD
Zou mij niet verbazen als hij langs Giel gaat en dan nog een show bij 538 of Qmusic of zo...
ik vind heel eerlijk het begin echt ruk...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:47 schreef Numbie het volgende:
Ja zekersZat vanochtend in de auto lekker hard mee te blèren. Wordt nog steeds zo immens vrolijk van dat nummer. Echt heel erg leuk liedje nog steeds
Wat vonden jullie van I'm Yours in deze studio-versie? Had zelf al even een acoustische versie van een of andere EP, en die klinkt toch wel weer heel anders. Wel top dat deze radio-edit niet zo overgeproduceerd is als Mr. A-Z was...
Myspace is volgens mij niet de enige bekende in NL...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:19 schreef jmac het volgende:
Ah slim van myspace. Ze waren idd al druk bezig die nieuwe 'secret' concerts te ontwikkelen.
Hyves dus...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:46 schreef Numbie het volgende:
[..]
Myspace is volgens mij niet de enige bekende in NL...![]()
quote:Jason Mraz aanstaande maandag in Nederland!
Hij geeft op 3 maart ´s avonds een optreden voor een zeer kleine groep genodigden en jij kunt daar bij zijn. Wat moet je doen?
Stuur een mail naar Jason.mraz.NL@warnermusic.com en beantwoord daarin de vraag:
Noem 1 van de 2 superbekende artiesten die een duet met Jason Mraz zingen op zijn nieuwe album van We Sing, We Dance, We Steal Things.
Onder alle inzendingen worden 50 winnaars gekozen die aanstaande maandag, 3 maart dit bijzondere concert mogen bijwonen.
Alle deelnemers ontvangen bovendien een code waarmee je het album alvast kunt bestellen bij Bol.com, met maar liefst 25% korting op de adviesprijs!
Volgende keer beter danquote:
Ik welquote:Op maandag 25 februari 2008 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:gedaan, niet dat ik ooit iets win
quote:
Dit is weer iets anders... Hij gaat eerst langs Michiel om enkele tracks te spelen, en daarna nog een showcase geven...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:06 schreef jmac het volgende:
Het is trouwens in hilversum bij Michiel. Je kan @ 3fm zelf ook kaarten winnen:
http://www2.metmichiel.nl(...)ET...%20JASON%20MRAZ
(logisch dat er weinig man kunnen. Dat 'halletje' is reuze klein
Ahquote:Op maandag 25 februari 2008 20:59 schreef Numbie het volgende:
[..]
Dit is weer iets anders... Hij gaat eerst langs Michiel om enkele tracks te spelen, en daarna nog een showcase geven...
Ik denk dat er vast wel iemand zo handig is om z'n optreden bij Met Michiel van de podcast of uitzending te rippen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:46 schreef funrider het volgende:
gaan wij dit ook live terug kunnen horen via podcast danwel kan iemand dat op mp3 gaan zetten?
vond m op Rock Werchter vorige zomer super maar in Paradiso eigenlijk nog leuker!
Ik zou nog niet te vroeg bij de pakken neer zitten. Heb nog niets gehoord over het feit dat ze al uitnodigingen aan het versturen zijn. Bij Met Michiel trouwens of bij de showcase? Ik weet wel dat er een aantal zeer originele inzendingen zijn binnengekomen... Dus hoe origineler je inzending des te beter; je moet immers wel opvallenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:54 schreef Cybart het volgende:
mmm, die zijn dus al vergeven die tickets...
damn
weer geen mraz
bij metmichiel bedoel je die ander was toch gewoon een prisvraag hoe moet je die origineel beantwoorden goed is toch goed?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ik zou nog niet te vroeg bij de pakken neer zitten. Heb nog niets gehoord over het feit dat ze al uitnodigingen aan het versturen zijn. Bij Met Michiel trouwens of bij de showcase? Ik weet wel dat er een aantal zeer originele inzendingen zijn binnengekomen... Dus hoe origineler je inzending des te beter; je moet immers wel opvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |