Volgende keer beter danquote:
Ik welquote:Op maandag 25 februari 2008 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:gedaan, niet dat ik ooit iets win
quote:
Dit is weer iets anders... Hij gaat eerst langs Michiel om enkele tracks te spelen, en daarna nog een showcase geven...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:06 schreef jmac het volgende:
Het is trouwens in hilversum bij Michiel. Je kan @ 3fm zelf ook kaarten winnen:
http://www2.metmichiel.nl(...)ET...%20JASON%20MRAZ
(logisch dat er weinig man kunnen. Dat 'halletje' is reuze klein
Ahquote:Op maandag 25 februari 2008 20:59 schreef Numbie het volgende:
[..]
Dit is weer iets anders... Hij gaat eerst langs Michiel om enkele tracks te spelen, en daarna nog een showcase geven...
Ik denk dat er vast wel iemand zo handig is om z'n optreden bij Met Michiel van de podcast of uitzending te rippen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:46 schreef funrider het volgende:
gaan wij dit ook live terug kunnen horen via podcast danwel kan iemand dat op mp3 gaan zetten?
vond m op Rock Werchter vorige zomer super maar in Paradiso eigenlijk nog leuker!
Ik zou nog niet te vroeg bij de pakken neer zitten. Heb nog niets gehoord over het feit dat ze al uitnodigingen aan het versturen zijn. Bij Met Michiel trouwens of bij de showcase? Ik weet wel dat er een aantal zeer originele inzendingen zijn binnengekomen... Dus hoe origineler je inzending des te beter; je moet immers wel opvallenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:54 schreef Cybart het volgende:
mmm, die zijn dus al vergeven die tickets...
damn
weer geen mraz
bij metmichiel bedoel je die ander was toch gewoon een prisvraag hoe moet je die origineel beantwoorden goed is toch goed?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ik zou nog niet te vroeg bij de pakken neer zitten. Heb nog niets gehoord over het feit dat ze al uitnodigingen aan het versturen zijn. Bij Met Michiel trouwens of bij de showcase? Ik weet wel dat er een aantal zeer originele inzendingen zijn binnengekomen... Dus hoe origineler je inzending des te beter; je moet immers wel opvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |