Ook voor mensen met een basisarts diploma maar met een ongezonde obsessie voor muziek?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef Numbie het volgende:
[..]
Haha, nou hou iig born4jobs.nl dan maar in de smiezen. Die hebben geregeld banen in de muziek![]()
Hm, dan wordt het ietsje moeilijker idd denk ikquote:Op maandag 18 februari 2008 19:51 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ook voor mensen met een basisarts diploma maar met een ongezonde obsessie voor muziek?*hint hint*
Mick is dan ook van een andere ordequote:Op maandag 18 februari 2008 10:05 schreef Numbie het volgende:
[..]
Blokhuis heeft anders vorig jaar wel Mick Jagger geinterviewd voor DWDD
Zou mij niet verbazen als hij langs Giel gaat en dan nog een show bij 538 of Qmusic of zo...
ik vind heel eerlijk het begin echt ruk...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:47 schreef Numbie het volgende:
Ja zekersZat vanochtend in de auto lekker hard mee te blèren. Wordt nog steeds zo immens vrolijk van dat nummer. Echt heel erg leuk liedje nog steeds
Wat vonden jullie van I'm Yours in deze studio-versie? Had zelf al even een acoustische versie van een of andere EP, en die klinkt toch wel weer heel anders. Wel top dat deze radio-edit niet zo overgeproduceerd is als Mr. A-Z was...
Myspace is volgens mij niet de enige bekende in NL...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:19 schreef jmac het volgende:
Ah slim van myspace. Ze waren idd al druk bezig die nieuwe 'secret' concerts te ontwikkelen.
Hyves dus...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:46 schreef Numbie het volgende:
[..]
Myspace is volgens mij niet de enige bekende in NL...![]()
quote:Jason Mraz aanstaande maandag in Nederland!
Hij geeft op 3 maart ´s avonds een optreden voor een zeer kleine groep genodigden en jij kunt daar bij zijn. Wat moet je doen?
Stuur een mail naar Jason.mraz.NL@warnermusic.com en beantwoord daarin de vraag:
Noem 1 van de 2 superbekende artiesten die een duet met Jason Mraz zingen op zijn nieuwe album van We Sing, We Dance, We Steal Things.
Onder alle inzendingen worden 50 winnaars gekozen die aanstaande maandag, 3 maart dit bijzondere concert mogen bijwonen.
Alle deelnemers ontvangen bovendien een code waarmee je het album alvast kunt bestellen bij Bol.com, met maar liefst 25% korting op de adviesprijs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |