abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56821455
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef Numbie het volgende:

[..]

Haha, nou hou iig born4jobs.nl dan maar in de smiezen. Die hebben geregeld banen in de muziek
Ook voor mensen met een basisarts diploma maar met een ongezonde obsessie voor muziek? *hint hint*
pi_56821833
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:51 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Ook voor mensen met een basisarts diploma maar met een ongezonde obsessie voor muziek? *hint hint*
Hm, dan wordt het ietsje moeilijker idd denk ik
pi_56822760
Met enthousiasme kom je een eind.
Vind veel van die verschillende opleidingen sowieso zwaar irritant. Voor de ene baan willen ze een bepaald diploma en voor een bijna gelijke baan weer net een ander diploma... En sorry hoor, maar afgezien van wat management gedoe zijn er veel dingen zo aan te leren.

Maar goed.. is offtopic. Go for Jamesie en Jason....
pi_56824808
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:05 schreef Numbie het volgende:

[..]

Blokhuis heeft anders vorig jaar wel Mick Jagger geinterviewd voor DWDD

Zou mij niet verbazen als hij langs Giel gaat en dan nog een show bij 538 of Qmusic of zo...
Mick is dan ook van een andere orde Maar dat is een uitzondering.

En mja.. in NL kom je idd vaak bij dezelfde programma's uit. Radio2 past 'ie trouwens ook bij (...). Als cd van de week zou 'ie niet misstaan met zijn stijl.
pi_56826981
Mijn ouders hebben thuis altijd radio 2 opstaan en ik denk dat ie met nummers a la Too Much Food enzo misschien toch net iets te "melig" zou zijn als weekcd voor het gemiddelde radio 2 programma. Misschien wel bij zoiets als de Strepen van Spits? Of hoe heet dat programma van Frits Spits op zaterdagmiddag (?). Die heeft echt een mengeling van goede en (voor Nederland relatief) nieuwe muziek.
pi_56833123
Ik geloof dat er met de Jakhalzen inmiddels gepraat wordt...
En ja, Radio 2 zeker, maar met 3FM weet je een jonger publiek te bereiken. Eerlijk gezegd denk ik afgaande op I'm Yours dat beide zenders'm wel gaan draaien...
pi_56891288
I'm yours was net op 3fm
en Michiel Veenstra zei dat Jason binnenkort hoogstwaarschijnlijk voor een minigig bij MetMichiel komt....
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:21:33 #258
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_56891706
vanmorgen draaiden ze the remedy ook al...

it's buzzing....
pi_56892385
Ja zekers Zat vanochtend in de auto lekker hard mee te blèren. Wordt nog steeds zo immens vrolijk van dat nummer. Echt heel erg leuk liedje nog steeds

Wat vonden jullie van I'm Yours in deze studio-versie? Had zelf al even een acoustische versie van een of andere EP, en die klinkt toch wel weer heel anders. Wel top dat deze radio-edit niet zo overgeproduceerd is als Mr. A-Z was...
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:50:07 #260
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_56892436
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:47 schreef Numbie het volgende:
Ja zekers Zat vanochtend in de auto lekker hard mee te blèren. Wordt nog steeds zo immens vrolijk van dat nummer. Echt heel erg leuk liedje nog steeds

Wat vonden jullie van I'm Yours in deze studio-versie? Had zelf al even een acoustische versie van een of andere EP, en die klinkt toch wel weer heel anders. Wel top dat deze radio-edit niet zo overgeproduceerd is als Mr. A-Z was...
ik vind heel eerlijk het begin echt ruk...
die eerste paar tonen klinken niet meer dankzij die electrische gitaar....

maar het blijft I'm Yours
pi_56892627
idd! het blijft I'm yours, wat altijd hoog in mijn all-time favourites zal blijven staan
alhoewel ik het intro niet eens zo verschrikkelijk vond...
en ik werd er ook ontzettend hyper en vrolijk van
pi_56894025
Ik heb de studio versie en de AOL versie, geniaal!!!
......Signature-loos......
pi_56899319
Iedereen deze dagen de media in de gaten houden, want we gaan waarschijnlijk een showcase doen met de beste man begin maart!
pi_56902690
whaaaaa
pi_56906917
Mag hopen dat 't niet weer zo'n debiele radio-showcase wordt waar je alleen kaarten voor kan winnen via het betreffende beroerde radiostation (q-music e.d.)
pi_56907138
Nee niet begin maart...das evil (nog steeds)
pi_56908062
Het wordt wel een zeer beperkt en klein gezelschap, waarschijnlijk ism een bekende online community...
pi_56908465
Ah slim van myspace. Ze waren idd al druk bezig die nieuwe 'secret' concerts te ontwikkelen.
pi_56908994
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:19 schreef jmac het volgende:
Ah slim van myspace. Ze waren idd al druk bezig die nieuwe 'secret' concerts te ontwikkelen.
Myspace is volgens mij niet de enige bekende in NL...
pi_56915470
Ik word hier kriebelig van
pi_56919684
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:46 schreef Numbie het volgende:

[..]

Myspace is volgens mij niet de enige bekende in NL...
Hyves dus...
pi_56925796
Nou moet ik nog mn hyves gaan checken ook....dammit.
pi_56965961
Haha, we zullen zien...
pi_56966018
quote:
Jason Mraz aanstaande maandag in Nederland!

Hij geeft op 3 maart ´s avonds een optreden voor een zeer kleine groep genodigden en jij kunt daar bij zijn. Wat moet je doen?

Stuur een mail naar Jason.mraz.NL@warnermusic.com en beantwoord daarin de vraag:

Noem 1 van de 2 superbekende artiesten die een duet met Jason Mraz zingen op zijn nieuwe album van We Sing, We Dance, We Steal Things.

Onder alle inzendingen worden 50 winnaars gekozen die aanstaande maandag, 3 maart dit bijzondere concert mogen bijwonen.

Alle deelnemers ontvangen bovendien een code waarmee je het album alvast kunt bestellen bij Bol.com, met maar liefst 25% korting op de adviesprijs!
pi_56966641
gedaan, niet dat ik ooit iets win
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')