abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51221832
Omdat ik volgens mij de vorige dicht heb gegooid...

Geen zin in een hele boeiende OP:

Jason Thomas Mraz (23 juni 1977) is een Amerikaanse singer-songwriter, geboren en opgegroeid in Mechanicsville, Virginia.
Hij heeft in Nederland een bescheiden hit gehad met het nummer The Remedy (I Won't Worry) van zijn debuutalbum Waiting For My Rocket To Come. Inmiddels is er een tweede album uit getiteld Mr A-Z.

Albums:

Optredens in Nederland:
9 juli 2007 - Paradiso A'dam
13 juli 2007- Roundtown, Rotown, R'dam
14 juli 2007- North Sea Jazz
15 juli 2007 - Huisconcert, Ootmarsun

Links:
http://www.jasonmraz.com
http://www.myspace.com/jasonmraz
pi_51221906
En niet heel relevant voor de Jason discussie, maar toch wel leuk (najaa, vind ik dan), laatste post uit de vorige was jmac zo aardig om Matt Nathanson in de discussie te gooien:
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 01:21 schreef Gosjke het volgende:
Matt Nathanson.. trauma's!
Hij speelde in the Living Room in NYC toen wij daar waren, maar natuurlijk waren de kaarten in 4 minuten uitverkocht en door t tijdsverschil en de trage internetconnectie hadden wij geen kaarten Ik hou echt van die man, had een arm gegeven om daar bij te kunnen zijn. Ik denk niet hij voorlopig naar Nederland komt, volgens mij is daar bij hem en zijn platenmaatschappij totaal geen interesse en geld voor...
pi_51222513
Matt

Briljant ook dat we toen Beneath These Fireworks systematisch hadden geoverkilled op weg naar Jamie Cullum
Echt maanden daarna iedere keer bij Angel zoiets van Neeee!! Kan m nu gelukkig weer erg waarderen

Maarre Jason is ook nog steeds
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 7 juli 2007 @ 06:18:05 #4
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51224137
Zo en ik klets ook weer mee uiteraard
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_51226185
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 01:32 schreef Gosjke het volgende:
En niet heel relevant voor de Jason discussie, maar toch wel leuk (najaa, vind ik dan), laatste post uit de vorige was jmac zo aardig om Matt Nathanson in de discussie te gooien:
[..]
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:25 schreef jmac het volgende:
Nu Matt Nathanson nog! entertainment genoeg

prison break/ matt.

Denk dat de 'gemiddelde' jason-fan hem ook wel kan waarderen
Kan best idd .

Btw: wel vreemd,dat zo iemand niet een keer naar de UK komt tho. Elke simpele ziel of band komt wel eens naar engeland/europe voor wat dan ook. Waarom zou hij dat niet willen? Lijkt me dat je dat als artiest toch wel 's mee wil maken?

"Optredens in Nederland:
9 juli 2007 - Paradiso A'dam
13 juli 2007- Roundtown, Rotown, R'dam
14 juli 2007- North Sea Jazz
15 juli 2007 - Huisconcert, Ootmarsun"

Aka: hij is de hele week in NL? Rest van de week nog promo?
pi_51227555
Mag ie vast ook best, als ie het zelf betaalt waarschijnlijk. Denk niet dat het prioriteit heeft. Hell, waarschijnlijk denkt ie dat ie nier meer dan 10 fans heeft hier.
Edit: Starfish & Coffee cover blijft echt ultiem. De humor van die man is ook echt geweldig, hij is zo evil af en toe!

Wat betreft Jason, ja, denk dat ie de hele week in NL blijft. Heb nog weinig gehoord van promo dingen op radio/tv, maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet gezocht heb nog.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:09:48 #7
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51230422
Te Veel zin in Paradiso!!
I'm just a girl in the world.
pi_51237119
Via de ticketservice site kan je geen kaartjes meer bestellen...zouden ze het hebben opgegeven of zou het uitverkocht zijn?

Ik gok dat ze bij de Paradiso wel balen dat ze niet direct in de grote zaal zijn begonnen met een hogere ticketprijs
pi_51239889
maandag
pi_51250676
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef Gosjke het volgende:
Edit: Starfish & Coffee cover blijft echt ultiem. De humor van die man is ook echt geweldig, hij is zo evil af en toe!
"That's shit you don't wanna know about your dad...that's like seeing your mother naked or something, that same feeling..like goddammit mom lock the door!" Nutteloos verhaal ook tussendoor
En die improv van Since U Been Gone...die blijft echt hilarisch..vooral omdat je er iedere keer aan moet denken als je t origineel hoort

mss hebben we ook een MN topic nodig
pi_51251188
Ik ken alleen Remedy van 'm en heb al een paar stukjes gehoord van andere nummers.

Kortom: ik laat me maandag verassen. Maar ik denk dat het wel goed moet komen. Aangezien hier enkele usernames staan die ik van andere MUZ topics ken.
  zondag 8 juli 2007 @ 11:36:08 #12
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51255592
Ik heb Matt Nathanson even gecheckt op youtube enzo, en wat mij betreft mag hij geïntegreerd worden in dit topic! Jason is uiteindelijk naar NL gekomen, misschien kunnen we een actie op touw zetten. Hij deed me ook wel een beetje denken aan Pete Murray trouwens, de manier waarop hij grappen tussendoor maakt, en interactie zoekt met zijn publiek. Echt tof! Bedankt!
pi_51255783
Matt is alleen nog een stukje grappiger en vooral wat wreder. Zijn hele ding toen ie voor Ben Kweller opende, tegen 't publiek zo van: "sing it!" en toen iets in de richting van: "Those people up on the balcony are like: Fuck you dude, we didn't come here to see you!" En dan: "There's a bar up there, you people should be having a much better time!" En als ie Since U Been Gone doet, en mensen beginnen al mee te zingen, en hij ligt helemaal dubbel en blijft maar in de lach schieten "God, it's a long time til the chorus"... En dan die meiden op de voorste rij keihard meezingen "Dude, that's so weak, only you guys rock that shit, let's try that again, just so you can feel the orgy vibe of what we're doing here." Alleen de meiden meezingen. "Apparently this is not a guy song, the guys are like fuck you I'm not gonna sing along, I hate you Matt Nathanson."

Samenvatting: Matt
pi_51264219
Voor Matt Nathanson: http://eventful.com/demand/D0-001-000342965-8 en zn eigen topic: Matt Nathanson

En voor de sake van het originele onderwerp van dit topic
*Morgen*

[ Bericht 12% gewijzigd door Jill-RMC op 08-07-2007 18:18:25 ]
  zondag 8 juli 2007 @ 18:16:22 #15
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51265308
Zoheee, ik luisterde net jason mraz tijdens het hardlopen en werd helemaal gelukkig omdat ik 'm morgen weer ga zien, en volgens mij dachten al die mensen dat ik gek was geworden omdat ik zon smile op mn gezicht had
pi_51281680
Vanavond
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_51286708
ik ga zo richting Amsterdam , eerst nog een beetje shoppen enzo
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 9 juli 2007 @ 12:21:39 #18
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51286816
Oh oh zin in
pi_51289448
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh oh zin in
Same (ofcourse)
pi_51289694
Ik ga pas om een uur of half 7 daar zijn hoor. Dat in de rij gaan liggen heb ik allemaal niet zo'n geduld meer voor, ben toch lang genoeg om overal goed te zien.
pi_51297175
Tot een uur geleden dood in bed gelegen...mezelf helemaal volgepropt met painkillers en ga mezelf zo eens richting een trein slepen. Ondertussen de mantra "Het is Jason Mraz, je hebt geen migraine aanval het lijkt alleen maar zo, het is Jason Mraz" heel vaak herhalen.
pi_51297267
Heb gewoon nog vrijkaartjes over Iemand die heel graag mee wil met ondergetekende en groep vrienden?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 9 juli 2007 @ 17:55:22 #23
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51298091
Ik ga zooo weg
pi_51311099
Ik heb het overleeft...wooohoo mij. Vraag niet hoe. Tijdens het optreden echt 2x even moeten gaan zitten omdat ik lichtelijke flauwval neigingen kreeg. Kwam ook pas op kwart voor 8 aanzetten, moeilijke rij voor de deur, dus maar even links om gegaan en bij Margo en Thomas gaan staan op Frontrow..erg fijn! Ik geloof dat Margo en ik ongeveer het hele optreden hebben opgenomen

Het optreden was echt briljant. Vond het publiek ook geweldig, je vraagt je toch af waar als die diehards zich zo stiekem door heel nederland hebben verstopt Zat zelfs in de tram bij een gast die gewoon Ari Hest en Matt Nathanson enzo kende...ik helemaal in shock.

Nu maar eens mn bed in en hopen dat morgen mn hoofdpijn over is.
pi_51311542
het was echt gaaf. Het begon al goed toen Jason en Billy een kleine show weggaven voor de paradiso rond zevenen, Daarna was er op de schermen en deur duidelijk te zien: Sold out, de grote zaal, en paradiso dacht dat ze hem wel in de kleine zaal konden zetten Het publiek was echt uitzinnig en je kon merken dat Jason dit zelf ook niet had verwacht.Ik stond aardig vooraan en heb enorm genoten Naderhand nog eventjes cd's gekocht t en daar handtekeningen op de gescoord en heel eventjes met Jason en Billy gepraat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')