quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:21 schreef Gosjke het volgende:
Matt Nathanson.. trauma's!
Hij speelde in the Living Room in NYC toen wij daar waren, maar natuurlijk waren de kaarten in 4 minuten uitverkocht en door t tijdsverschil en de trage internetconnectie hadden wij geen kaartenIk hou echt van die man, had een arm gegeven om daar bij te kunnen zijn. Ik denk niet hij voorlopig naar Nederland komt, volgens mij is daar bij hem en zijn platenmaatschappij totaal geen interesse en geld voor...
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:32 schreef Gosjke het volgende:
En niet heel relevant voor de Jason discussie, maar toch wel leuk (najaa, vind ik dan), laatste post uit de vorige was jmac zo aardig om Matt Nathanson in de discussie te gooien:
[..]
Kan best iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:25 schreef jmac het volgende:
Nu Matt Nathanson nog! entertainment genoeg
prison break/ matt.
Denk dat de 'gemiddelde' jason-fan hem ook wel kan waarderen![]()
"That's shit you don't wanna know about your dad...that's like seeing your mother naked or something, that same feeling..like goddammit mom lock the door!" Nutteloos verhaal ook tussendoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef Gosjke het volgende:
Edit: Starfish & Coffee cover blijft echt ultiem. De humor van die man is ook echt geweldig, hij is zo evil af en toe!
dat dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW
post t even als t erop staatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:49 schreef jmac het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De trein had just arrived en we zijn weer thuis. WAT EEN DRUKTE, wat een herrie op t eind. Zelden zo'n herrie gehoord in paradiso for just one guy... Ben echt stunned![]()
Youtube... i'm coming
volgens mij wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
fabchannel was ook aanwezig toch?
jaquote:
Jazeker, ik sta er nog als een breed beeld kikker op!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
fabchannel was ook aanwezig toch?
hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker, ik sta er nog als een breed beeld kikker op!
Mwah, ik heb Paradiso wel vaker uit zijn dak zien gaan, maar dit zat toch wel in de top.. hmm 10 van concerten die ik gezien heb. Sfeer zat er iig in.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:29 schreef jmac het volgende:
Voor paradiso begrippen vond ik 't publiek op t eind wel ontzettend enthousiast, vind je niet gos?
Iets met itchesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Toad het volgende:
Hoe ging dat rijmpje ook alweer over groeoupies?
Leuk concert. Grappige man. Leuk publiek.
Ik heb jou nog gespot bij de garderobe na afloop, roze t-shirt toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker, ik sta er nog als een breed beeld kikker op!
Ha nee! Ik heb nog uren staan na dansen in paradiso en ben pas laat weer naar huis gegaan. Ik had een petje op, bruine polo en hippe sokken aan. Stond bij de verhoging van de barquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog gespot bij de garderobe na afloop, roze t-shirt toch?![]()
Keigaaf concert trouwens, ik stond ergens halverwege op die verhoging aan de linkerkant.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:21 schreef jmac het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Lk5_VZpx59Y&mode=related&search=![]()
Dat is echt heeeeel slecht. Ga iemand eens op zn flikker geven daaroquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Numbie het volgende:
Kom er net achter dat we Mr. A-Z nooit released hebben hier, omdat de verkoopcijfers van WOMRTC dramatisch waren...Kunnen we daar nog wat aan doen met z'n allen??
![]()
Je had die 8 euro ook moeten gebruiken om eens wat te etenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Excuses voor het minder vaste camerabeeld...maar Jill+migraineaanval+niet eten sinds zondagmiddag= btje shaken
Nou het probleem was niet echt het eten vinden, meer dat mn maag alles evil vond en alles binnen 15 minuten weer eruit was zeg maar. Maar heb wel vaker last van migraine dus weet hoever ik ongeveer kan gaan tot mn lichaam het totaal opgeeftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef jmac het volgende:
[..]
Je had die 8 euro ook moeten gebruiken om eens wat te eten
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Numbie het volgende:
Kom er net achter dat we Mr. A-Z nooit released hebben hier, omdat de verkoopcijfers van WOMRTC dramatisch waren...Kunnen we daar nog wat aan doen met z'n allen??
![]()
Niet zo gefrustreerd heb op de Jason Mraz hyves al genoeg mensen gezien van ver die as soon as possible naar Rotterdam gaan en tja niet vrij kunnen krijgen is crap (ik ben er morgen ook niet moet werken inderdaad maar ik heb de herinnering aan Paradiso nog ) En ik denk dat je inderdaad toch wel wat meer kans krijgt om erin te komen als je jezelf vooraan bij de deur kunt parkeren. En niet zo schelden, denk om je hart, de wereld vergaat niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:48 schreef Gosjke het volgende:
Hmm ja.. natuurlijk.. want dat scheidt automatisch de échte fans van de nepfans. Want mensen met werk die niet een vrije dag kunnen/mogen opofferen (zeker in een vakantieperiode waarin de meeste bedrijven al onderbezet zijn) OF gewoon een pokke-eind van R'dam vandaan wonen verdienen het inderdaad minder om 'm live te zien.
En je denkt dat het ook maar IETS uitmaakt qua dringen als er al mensen vroeg zitten? Nee dus, want als de deuren opengaan is het nog steeds even druk, of al die mensen nu om 10 uur komen of om kwart voor 5. Dringen wordt het sowieso.
Ik scheld niet. En mijn hart kan dit makkelijk aan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd heb op de Jason Mraz hyves al genoeg mensen gezien van ver die as soon as possible naar Rotterdam gaan en tja niet vrij kunnen krijgen is crap (ik ben er morgen ook niet moet werken inderdaad maar ik heb de herinnering aan Paradiso nog ) En ik denk dat je inderdaad toch wel wat meer kans krijgt om erin te komen als je jezelf vooraan bij de deur kunt parkeren. En niet zo schelden, denk om je hart, de wereld vergaat niet.
waardeloze systeem? t zou perfect zijn geweest om Jason meer naamsbekendheid etc te geven in Nederland, tja dat hij al zo erg populair is in Nederland kon Rotown ook niet weten, wie wel?? dus wat hadden ze moeten doen? Zeggen van: Sorry t gaat niet meer door (zullen genoeg ECHTE fans zijn die zich al heel lang zich hierop hadden ingesteld of ineens geld vragen? tja dat laatste zou dan een optie zijn maar daar zou ongetwijfeld ook commentaar op gekomen zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:03 schreef Gosjke het volgende:
Ik scheld niet.En mijn hart kan dit makkelijk aan.
Nee, de wereld vergaat niet, maar daarom mag ik toch nog wel zeggen dat ik het systeem oneerlijk vind? En van ver zo snel mogelijk naar R'dam komen gaat mensen dus weinig geluk meer brengen als er idd mensen al 's ochtends voor de deur liggen, dat was precies mijn punt. En ja, ik word weleens gefrustreerd als ik merk dat zoveel "echte fans" dit dus wel gaan moeten missen, alleen door het waardeloze systeem. Gewoon, omdat ik met ze meevoel, mag dat?
Vanuit Friesland zou ik ook om 10.30 uur wel in Rotterdam kunnen zijn trouwens dan is het net wat je ervoor over hebt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:03 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ik scheld niet. En mijn hart kan dit makkelijk aan.
Nee, de wereld vergaat niet, maar daarom mag ik toch nog wel zeggen dat ik het systeem oneerlijk vind? En van ver zo snel mogelijk naar R'dam komen gaat mensen dus weinig geluk meer brengen als er idd mensen al 's ochtends voor de deur liggen, dat was precies mijn punt. En ja, ik word weleens gefrustreerd als ik merk dat zoveel "echte fans" dit dus wel gaan moeten missen, alleen door het waardeloze systeem. Gewoon, omdat ik met ze meevoel, mag dat?
Memento-mori (met een e dank jequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef Gosjke het volgende:
@ Momento Mori
Ze hadden heel goed kunnen weten dat Jason populair was, er waren ook genoeg mensen die de kaartverkoop gekte rond 't Paradiso optreden hadden voorspeld, en bij de Rotowm zijn ze nou niet bepaald onervaren als 't gaat om "nieuwe" artieste boeken. Ze hadden er best een vorm van reservering in kunnen gooien. Ook morgen op de dag zelf kan dat nog, en nee, dat hoeft geen geld te kosten, dus daar wordt niemand de dupe van.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je om half 11 in R'dam zou kunnen zijn als je die dag niet verplicht zou zijn om te werken/naar school te gaan/stage te lopen/wat dan ook. Ja, dat lijkt me logisch. Maar het is een kwestie van ook daadwerkelijk moeten KUNNEN. Heeft dus lang niet altijd van "het ervoor over hebben". Je kunt niet voor iedereen zo makkelijk redeneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |