- Kroegen met 'n enorme rij voor de deur, ik snap werkelijk niet wat mensen er leuk aan vonden om hutje mutje op elkaar te staan zodat je serieus niet eens kunt voortbewegen ergens naartoe, de weg naar de plee duurt al zo'n 10 minuten en 'n drankje bestellen is funest voor je kleding en je tenen. Het is te warm, je moet schreeuwen, en je wordt aan alle kanten geduwd. Heb ik nooit begrepen waarom je dan in vredesnaam in zo'n rij gaat staan
- Barmannen/vrouwen die zelf ook 'n lolletje van hun werk maken en constant aan 1 kant van de bar met hun vriendenkring zitten te praten, af en toe 'n korte blik op zij werpen om te zien of er niemand half over de bar hangt te zwaaien om hun aandacht te trekken, maar gelijk weer aan hun biertje met hun vriendjes. Vind ik niet kunnen. Ze krijgen betaald, ze krijgen áltijd fooi (iig van mij), serve dan ook! En meer niet graag.
- Toiletjuffrouwen
![]()
Blij dat ze er zijn hoor, áls 't toilet idd schoon is en 't goed geregeld is! En vooral, ik snap best dat er een hoop 13-jarig gespuis over de vloer komt, maar ik zie er volgens mij best beschaafd en vriendelijk uit, dan heb ik geen zin in 'n grote waffel als ik perongeluk doorloop (omdat ik achteraf wil betalen bijv.) of als ik bij de spiegel ga staan wat dan niet mag, want je moet sowieso betalen, ook als je alleen van de spiegel gebruik maakt. Dat laatste begrijp ik overigens wel hoor, dat ze geen onderscheid gaat maken wie er wel de wc in gaat en wie niet, maar ik wil beleefd er op geattendeerd worden en niet gelijk agressief: "Ja hallo! Jongedame! Eerst 50 cent hier nu"