quote:Op zondag 8 juli 2007 13:40 schreef Geerd het volgende:
Lijkt me eingelijk toch geen prettig idee als die kerel met zoon "echt" scheermes bij je keel aankomt.
Ik heb dezelde. Maar ik heb tot nu toe dus maar 4 snijwondjes gehad en dat is meer deschult van mijn eigen lompigheid en snel willen scheren dan van het mesjequote:Op woensdag 3 december 2008 17:00 schreef thijsltc het volgende:
Heb hem vandaag binnen gekregen. In alle haast geprobeerd en mijn halve gezicht ligt nu dus open... Verder is het wel goed spul dat zeker. Ook heb ik er per ongeluk twee besteld dus ik heb er nu 1 over.
Deze is dus te koop: 15 euro inclusief verzenden, zit in lederen etui. Het gaat om dit ding: http://www.winkelplein.nu/barbershopsuply/default.asp?page=detail&Id=1554353&sid=lgJhY45qfMJHMf2IudnWpVmxmFxG23
Het is een beetje dubbel om eerst over je bloedbad te vertellen en vervolgens nr2 proberen te verkopenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:00 schreef thijsltc het volgende:
Heb hem vandaag binnen gekregen. In alle haast geprobeerd en mijn halve gezicht ligt nu dus open... Verder is het wel goed spul dat zeker. Ook heb ik er per ongeluk twee besteld dus ik heb er nu 1 over.
Deze is dus te koop: 15 euro inclusief verzenden, zit in lederen etui. Het gaat om dit ding: http://www.winkelplein.nu/barbershopsuply/default.asp?page=detail&Id=1554353&sid=lgJhY45qfMJHMf2IudnWpVmxmFxG23
Ik gebruik scheer-gel wat ik er op smeer, zonder kwast dus. Ik kreeg wel de tip om de gel van gilette voor de gevoelige te gebruiken dus als deze gel op is probeer ik die. (die schijnt nog beter te zijn voor je huid)quote:Op donderdag 4 december 2008 18:40 schreef thijsltc het volgende:
Gebruik jij een kwast om die zeep op je gezicht te doen? In plaats van die kwast had ik dus dat extra scheermes gekocht.
Sorry, had even contact opgenomen met die winkel en ik kan hem gewoon terugsturen..quote:Op donderdag 4 december 2008 22:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel om eerst over je bloedbad te vertellen en vervolgens nr2 proberen te verkopen
Desondanks heb ik wel interesse. PM je gegevens ff als je er nog steeds vanaf wilt.
Je kunt ook lekker warm schuim maken. Ik heb altijd het idee dat mijn huid protesteert tegen die koude gel. Scheergel lijkt mij geen uitvinding vanwege het betere resultaat maar omdat het gemakkelijk is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:41 schreef Conekiller het volgende:
Kwast scheert trouwens wel lekkerder. Je haar komt meer omhoog en je huid word beter vochtig gehouden.
ik wil eerst de techniek wat beter onder handen krijgen voordat ik andere richtingen ga dan de haarrichting.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:21 schreef Conekiller het volgende:
huid goed straktrekken en eerst met de haren mee, dan haaks erop en dan ertegenin (steeds weer zepen natuurlijk en bij voorkeur niet onder de douche)
ik ook nietquote:Op woensdag 17 december 2008 00:36 schreef Ringo het volgende:
Wat is dat toch met sommige mensen en hun scheercapriolen?Ik scheer me zonder schuim, gewoon mijn kop een beetje nat maken en gaan met dat mesje. Nooit problemen, superglad, nooit wondjes.
En haartjes in je gilette-mesje?? Gewoon goed schoonmaken die boel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |