Of Black Beautyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:25 schreef Neleos het volgende:
Ja, ik ook, maar een zwartwit foto van een meisje uit een mogelijke tv serie, dat is altijd mr ed bij mij.
Nee, een andere grote band uit die tijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
The Who?
Tommy kwam ongeveer tegelijkertijd uit, maar dat was een groot succes, hun Arthur veel minder.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:29 schreef qonmann het volgende:
tommy hadden ze ook nog (veel bekender)
Que? Nee, dat was ook niet goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:31 schreef qonmann het volgende:
Hoe kan Peter Townsend dan wel goed zijn ?
Oud genoeg om beter te weten en jong genoeg om daar maling aan te hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hoe oud ben je dan WA?
34?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oud genoeg om beter te weten en jong genoeg om daar maling aan te hebben
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:33 schreef Neleos het volgende:
34?
Nee, maar wel close, uiteraard.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:33 schreef qonmann het volgende:
The Stones
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Tel daar maar een jaar of tien bij op
![]()
Krijgen we nog een échte hint
Tss, hoeveel megagrote Britse bandjes uit die tijd zijn er nou?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Tel daar maar een jaar of tien bij op
![]()
Krijgen we nog een échte hint
Whehehe. Die reacties krijg ik altijd op internet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:36 schreef Yurithemaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik had je in de ergens rond de 26 geschat ofzo![]()
Heul veul! In welke richting moeten we het zoekenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:37 schreef Neleos het volgende:
Tss, hoeveel megagrote Britse bandjes uit die tijd zijn er nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |