loopt toch ergen een brug van een paar kiliometer lang en dat is de langste de meest ingewikkelste want hij loopt over een breuklijn. Maar ik zie bij jouw sontehenge enzo kunnen die ook dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Brug in China?
Volgens mij heb jij het over de chinese muur?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:27 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
loopt toch ergen een brug van een paar kiliometer lang en dat is de langste de meest ingewikkelste want hij loopt over een breuklijn. Maar ik zie bij jouw sontehenge enzo kunnen die ook dan?
En Neleos maakt het lijstje af.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:27 schreef Neleos het volgende:
Christusbeeld in Rio
Bedoel je niet Japanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:27 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
loopt toch ergen een brug van een paar kiliometer lang en dat is de langste de meest ingewikkelste want hij loopt over een breuklijn. Maar ik zie bij jouw sontehenge enzo kunnen die ook dan?
nee, loopt over water met stalen buizen enzow... Maar kan ook japan zijn hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over de chinese muur?
Dus dan zijn er nog 6 posities voor wereldwonder vrij bedoel je?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En Neleos maakt het lijstje af.
Neleos +1![]()
Tussenstand deel 689
Captain_Redbeard 1
C21H23NO5 1
FKA 1
Its-Jojo-4you 1
Wickedangel 1
Neleos 1
Piramiden van Gizeh staan er sowieso op, dat is het enige overgebleven wereldwonder van de oorspronkelijke zeven.
Yepquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef Neleos het volgende:
Dus dan zijn er nog 6 posities voor wereldwonder vrij bedoel je?
ik vind Nederland opzich al een wereldwonder. De helft hebben we zelf gemaakt....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef qonmann het volgende:
geen potentieel wereldwonder in nederland dus ..
dijken enzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het gaat om bouwwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |