Ooit, in het verre verleden, hadden de bewoners toch ook "normale" feestjes? Dus misschien komen die weer terug, ze moeten immers IETS uitzenden tijdens de tv uitzendingen, ze kunnen niet 25 minuten vullen met een monoloog van Brainless (hoewel ik ze er wel voor aan zie)...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:27 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Sinds die nieuwe chill er is zijn er ook niet echt van die feestjes als voorheen he?Zal toch iets met uitstraling te maken hebben...
Jij vindt het niet supergezellig als Elly haar cd's meeneemt voor de hopsa en de heisa?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Dat ook.. Maar sinds die nieuwe chill er is heb ik nog geen redelijk geslaagd feestje gezien.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij vindt het niet supergezellig als Elly haar cd's meeneemt voor de hopsa en de heisa?![]()
Dat is "hip" tegenwoordig, het prijskaartje in je kleding laten zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:31 schreef Clank het volgende:
Uh.. hoort dat witte label aan Brian's blouse.. of is dat het prijskaartje??
Nah dit is toch niet zo gek?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pappa Wilgo, pappa Milton ? Wat maakt ze die kinderen allemaal wijs?
Hij kreeg net al even kortsluiting.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:33 schreef Gigageil het volgende:
Amanda maakt hem psychisch helemaal kapot![]()
amanda anticipeert er zelfs al opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:32 schreef Clank het volgende:
Amanda is als de dood dat Brian weer boos wordt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:35 schreef Gigageil het volgende:
Oh dat fleurt Amanda helemaal op zo'n verhaal erachteraan.....![]()
Het valt me nog van haar mee dat ze in tegenstelling tot in haar gesprek met de medebewoners niet aan dat leuke jochie vroeg of hij een feestje had met de zaaddonor. (dat ze zo sprak tegen haar huisgenoten was wel degelijk gek, vind je niet?)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:34 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nah dit is toch niet zo gek?
Er zijn wel meer kindjes in Nl met twee of meer papa's: biopapa, zorgpapa, ken zelfs iemand met drie kindjes met elk hun eigen papa, biologisch dan, en al die kinderen noemen de zorgpapa, die dus als 4e in het gezin kwam papa en de rest van de papa's papa*naam*.
Enkel een papa Milton en een papa Wilgo is dus nog best netjes.
Ik zit er ook al aan te denken om vroeg naar bed te gaan...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jemig, is me nog nooit overkomen. Gewoon in slaap gevallen achter de stream ....... Veelzeggend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |