quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volg stream 3 en 4 en de OP is compleet.
Tis nog vroeg...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:31 schreef farceman het volgende:
Waarom laten ze die Melissa geen ruzie maken met Brian
Ziet het er serieus zo erg gescript uit?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
Volgens mij kijkt Amanda steeds naar het plasmascherm.
Dat meen je niet.? Sturing vanuit de Febo kan ik mee leven, maar dit?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
Ze moet zich concentreren op haar zinnetjes, anders komt ze niet verder dan "Aaaah Jongen!!"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
Dat meen ik wel. Ze kijkt soms even naar steeds hetzelfde punt, houdt haar blik daarop, knikt heel lichtjes en wordt weer even fel. Ik heb het nu al 2x zien gebeuren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet.? Sturing vanuit de Febo kan ik mee leven, maar dit?
Laten we verder gaan met de relatiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik zit te wachten op het moment dat Brian zal zeggen : "Komop schat, laten we er mee ophouden. We gaan naar bed"
jahoor?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat meen ik wel. Ze kijkt soms even naar steeds hetzelfde punt, houdt haar blik daarop, knikt heel lichtjes en wordt weer even fel. Ik heb het nu al 2x zien gebeuren.
ze verraade één van zijn plannetjesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:37 schreef lillkiss het volgende:
wat heeft lieke gezegd?
De fles smirnoff kan hier alleen nog verandering in brengen....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:36 schreef neehe het volgende:
Nou bepaald nog geen ruzie tussen b&a.
kan je ook als een pluspunt zien.. dat hij op een goede manier bij zn exen is weggegaan en een goede band met ze onderhoud... maja de huubfans zijn sterren in het belichten van brians slechte kantenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
Hoe raar is het ook dat als je op een dag ruzie hebt, hij één ex belt en één ex uitnodigt.
Dan ben je wel heel raar hoor.
en wat kost die met die hartjes dan??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:38 schreef Clank het volgende:
[afbeelding]
Abstract-S Pendant, rhodium-plated
EUR 79.00
Rotkettinkie![]()
nouhouuquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:38 schreef Desii het volgende:
[..]
ze verraade één van zijn plannetjes
ik heb het gehoord, maar zal zwijgen![]()
OMG en hij had 2000 euro te besteden haha.. denk dat als ze de prijs hoort ze nog veeeel bozer zal zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:38 schreef Clank het volgende:
[afbeelding]
Abstract-S Pendant, rhodium-plated
EUR 79.00
Rotkettinkie![]()
Een klap....... in mijn gezicht spugen, okay, MAAR KOOP GVD GEEN HARTJES VOOR JE EX!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef riri het volgende:
je kan alles zeggen maar amanda laat dit niet met zich gebeuren....zouden veel vrouwen een voorbeeld aan kunnen nemen
Smirnoff, bah.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:38 schreef cobain94 het volgende:
De fles smirnoff kan hier alleen nog verandering in brengen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |