quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:44 schreef XL het volgende:
Alles Venus niet wint kunnen we gewoon concluderen dat er geen enkele vrouw is die op gras uit de voeten kan.
Je kunt het bestquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en nee ik ga er niet meer op in
Wil ik wel weten of je gister de partij helemaal gezien hebt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:48 schreef XL het volgende:
Die Bartoli is echt de Malivai Washington van 2007 hoor.
Zeker, maar als Nadal wint heeft ie "geluk gehad" of een "goede loting" of weet ik veel wat. Net alsof die knaap met geluk op de 2e plaats staat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Federer - Nadal zou fantastisch zijn, met Nadal die wint.
Goede OP trouwens, de hele tijd die ellenlange lijst komt me na twee weken ook wel de strot uit.
Ja, dat is hetzelfde als te zeggen dat Roddick alleen maar kan serveren. Ook zo'n onzinquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:51 schreef Burghardt het volgende:
Zeker, maar als Nadal wint heeft "geluk gehad" of een "goede loting" of weet ik veel wat. Net alsof die knaap met geluk op de 2e plaats staat.
Ik kijk geen vrouwentennis, alleen Hantuchova.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil ik wel weten of je gister de partij helemaal gezien hebt?
Het nieuwe tijdperk van vrouwentennis wordt vanaf nu pas interessant, geleid door Bartoli. De nieuwe revelatie.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Op RTL4 is nu een docu bezig over vrouwentennis, voor het geval iemand het interessant vindt.
Hou dan je veels te grote mond over het damestennisquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:52 schreef XL het volgende:
Ik kijk geen vrouwentennis, alleen Hantuchova.
Ik volg alleen zoveel herentennis, dat ik er stiekem veel te veel van weet![]()
Misschien Heero87quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Op RTL4 is nu een docu bezig over vrouwentennis, voor het geval iemand het interessant vindt.
Tennisgod Martin Verkerk ziet het ook niet zo in Bartoliquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hou dan je veels te grote mond over het damestennis, discussie gesloten
.
quote:Het lijkt me duidelijk. Ik heb gisteren even naar Jankovic - Bartoli gekeken en ik was niet echt onder de indruk. Bartoli liep al na 1 set hijgend over de baan te strompelen. Ze serveert ook als een soort kloon van Albert Verlinde met zo'n slap handje. Het ziet er niet uit en echt sterk is ze niet op de eigen service-games. De regenbreaks hebben haar goed geholpen gisteren. Zo kon ze iedere keer even bijkomen en wat extra voedsel naar binnen werken. De vette worsten waren niet aan te slepen en ze waren ook iedere keer uitverkocht. Normaal gesproken valt iemand af tijdens een wedstrijd, maar Bartoli komt gewoon een kilo per wedstrijd aan. Ik zie Bartoli ook iedere ochtend minimaal zes keer langs het buffet komen. De andere gasten staan extra vroeg op omdat ze anders misgrijpen.
Ik gok op Tamarijn Hendler.. maar die ging er in het jeugdtoernooi kansloos af in de 1e ronde met 6-1 6-1quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:48 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zag laatst een foto van een Belgische tennisster, die de nieuwe Henin ofzo werd genoemd. Ze zag er in tegenstelling tot die Henin ook nog best lekker uit![]()
Weet iemand wie dat was?
Heeft Verkerk dat echt gezegdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:54 schreef XL het volgende:
[..]
Tennisgod Martin Verkerk ziet het ook niet zo in Bartoli
[..]
Check wie 't post, zegt genoegquote:
Ik kon het me ook al niet voorstellen, die uitspraak is nog erger dan die van Krajicek over vrouwentennis destijdsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Check wie 't post, zegt genoeg.
http://martin-verkerk.blogabet.com/quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kon het me ook al niet voorstellen, die uitspraak is nog erger dan die van Krajicek over vrouwentennis destijds
Maar wel L0Llerc0pter.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die blog is dus niet echt van Verkerk voor de duidelijkheid.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok op Tamarijn Hendler.. maar die ging er in het jeugdtoernooi kansloos af in de 1e ronde met 6-1 6-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |