Gefeliciteerd Jetske!
![]()
En welkom hier al is het pas na de vakantie!
![]()
Veel plezier eerst!
Amber zag een vette achtervolging van een vrachtwagen vol met tomaatjes wel zitten!
![]()
Tinka is ziek.
![]()
Van de BMR-prik vermoed ik, want het is precies 8 dagen geleden dat die gezet werd. Ze was gisteren al wat sneller geirriteerd en werd een paar keer huilend wakker. (Daar maakte ik me wel wat ongerust over omdat ze keihard met haar achterhoofd op een drempel gevallen was. Er zat een sneetje met een fikse buil op de achterkant van haar koppie.
![]()
) Vanmorgen helemaal huilerig, boos en nog grotere mamahonger dan anders. Toen ze vanmiddag van bed afkwam was ze bloedheet (bij meting 39,5) en superhangerig... letterlijk. Ik had haar lievelingskostje -bloemkool- gemaakt maar dat wilde ze niet. De maisjes en stoofpeertjes gingen er wel als koek in en ze bleef om meer vragen. Nou had ze ook flink last van oprispingen (en stinkwindjes trouwens!
![]()
) dus ben op een gegeven moment maar gestopt met opscheppen, vond het belangrijker dat het er in bleef.
2 vraagjes aan de ervaringsdeskundigen hier:
1) Hoelang was jouw dreumes ziek van de bmr-prik en wat waren de klachten?
2) Zetpillen van 240 gram zijn vanaf 1 jaar, maarrr... er staat ook op het doosje 'vanaf 10 kg' en mijn jongedame is nog geen 9 kilo... Wat is wijsheid? Heb haar voor de zekerheid die van 120 gram maar gegeven voor het naar bed gaan, maar betwijfel hoeveel nut die gehad heeft.