Ah ok, 21 maanden is echt net even wat ouder. Dat zou ik in principe ook kunnen doen (voor nieuwe baby een nieuwe kamer), maar ik wil toch graag een ander bedje voor mn dochtertje. Of dit nu een ledikantje wordt of een peuterbedje dat weet ik dus nog niet. In elk geval is ze zo ondernemend dat ik al aan voel komen dat ze er elk moment uit gaat klimmen. Dan heb ik liever een ledikantje met een open zijkant of een peuterbedje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:25 schreef Martineke het volgende:
met die vraag heb ik ook gezeten.
wij hebben uiteindelijk Maxim een peuterbed gegeven toen hij 21 maanden was ipv 17 mnd bij de geboorte van zn broertje
wij wouden eerst zijn babykamerspullen gebruiken voor Romijn, maar die heeft uiteindelijk toch maar een andere babykamer gekregen.
Amber is van oktober 2005 zag ik, dus zo 21 maanden nu toch? Als er hier geen 2e was gekomen dan zou ik haar ook lekker in dit ledikantje laten totdat ze er uit zou klimmen, maar met een 2e wil ik niet steeds van alles aanschaffen en weer wegdoen (ik zou bijv ook een wieg kunnen kopen om zo 4 maanden te overbruggen ofzo, maar dan zit ik weer met een wieg straks, lenen gaat niet lukken).quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:52 schreef Vicky het volgende:
Ik neem het peuterbed van mijn vriendin over maar weet ook nog niet wanneer ik Amber erin ga leggen.. ze is nog zo aan het draaien ;s nachts.
Ik krijg het Ikealedikantje met die krullen.
Ah zo, schattig bedje trouwens. Ik zag toevallig van die geweldige bedjes bij de kidsfactoryquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef Vicky het volgende:
[afbeelding]
Tis een meegroeibed
Ik wil ook niet steeds wat nieuws moeten kopen dus als Amber in een ander bedje gaat gaat het ledikantje naar een andere kamer waar over een x aantal maanden/jaren de nieuwe babykamer komt..
ja, hier ging dat gelijk goed. en nee geen rekje aan de zijkant. wij hebben het peuterbed van de mammut serie van ikea gekocht. Maxim is er tot nu toe maar 1 x uitgevallen en dat is nog niet eens zo lang geleden, en hij is nu 2 1/2 jaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:11 schreef Pixels24 het volgende:
[..]
Ging dat gelijkj goed bij jou met 21 maanden? Ik denk dat je ook een rekje had aan de zijkant? En was jouw zoon een erge draaier in zijn bed? Mijn dochtertje ligt nl ook vaak dwars in bed.
Deze nemen wij ook voor Saartje! Wij zijn nog steeds aan het zoeken met slapen, de ene nacht gaat goed, de volgende weer niet. Dus of we doen het binnenkort om te testen (ze is nu ruim 22 maand) of na de zomer als ze ruim 2 is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef Vicky het volgende:
[afbeelding]
Tis een meegroeibed
Ik wil ook niet steeds wat nieuws moeten kopen dus als Amber in een ander bedje gaat gaat het ledikantje naar een andere kamer waar over een x aantal maanden/jaren de nieuwe babykamer komt..
Waar slaapt Merlijn dan overdag en 's avonds als jullie nog niet slapen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef Randa_v het volgende:
Slaapt nog steeds bij ons in en bed en kent de ledikat thuis niet
Ja he, 18 maanden (of eigenlijk 17) is nog erg jong. Zeker omdat ze in principe tot 2 1/2 zo (misschien wel 3, ze is niet zo lang) in een ledikantje kunnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef bixister het volgende:
die spijlen (van het omgekeerd tegen de muur te plaatsen bed) lijken me niet zo hoog dat ze er niet overheen kunnen klimmen, of is 't alleen bij wijze van bescherming tegen uit 't bed rollen?
ik vind 18 maanden ook erg vroeg om over te stappen op een groter bed. zelfs als ze net 2 jaar zijn vind ik ze nog vrij jong. tenzij ze voortdurend uit hun ledikant klimmen en er dus gevaarlijke situaties ontstaan zou
ik ze er nog mooi wat langer in houden hoor. kun je niet voor tijdelijk een extra ledikantje lenen ergens pixels? (ik heb er nog één over trouwens, mag weg voor weinig, zie hier )![]()
of de baby het eerste half jaar in een wieg laten slapen? dat hebben wij gedaan. piet was 2 jaar en een paar maanden toen anna niet meer in de wieg paste en dus het ledikantje nodig had. was precies mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |