PV, ik zou dat gillen idd ook maar negeren, anders krijg je van die taferelen als bij Mammietje thuis
![]()
Veel succes en plezier dit weekend, CM! Spannend hoor!
![]()
Succes met Tinka en de BMR vandaag, Mammietje
![]()
Hopelijk heeft ze nergens last van! Wat dat betreft heb ik echt geluk gehad met Robin, die heeft nog nooit naweeën van de prikken gehad.
Oh Fuente, Sara wordt echt een grote meid
![]()
Goed hoor, dat ze nu al zo goed aangeeft wanneer ze naar de wc moet. Ik ga mee met de tip van Jelief
![]()
Nou, geen zwemmen hier vanochtend
![]()
Robin werd om half 6 weer huilend wakker (hij sliep overigens pas weer tegen 10 uur). Nog even bij ons in bed genomen, daar heeft ie nog een half uurtje snotterend en hoestend geslapen om vervolgens huilend om drinken wakker te worden. Maar een bekertje water, een fles water en een beker melk wilde hij allemaal niet hebben en van mij wilde hij ook niks weten, hij wilde alleen bij papa liggen. Koorts viel wel mee, 38.0. Vanochtend was hij wel weer wat levendiger, at ook weer een beetje, maar toen ik hem net op bed legde, had hij toch weer 38,5. Ik ga zo even de ha bellen om te overleggen of we langs moeten komen. Ik maak me niet zo'n zorgen, maar die koorts houdt wel lang aan, al 5 dagen nu.