abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51259514
Wow, knappe Iris!
  zondag 8 juli 2007 @ 18:11:21 #27
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51265180
Zo zeg! Wat een gedoe met die spreidbroek LadyS En dat bv geven ook.... petje af hoor!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51268332
Hoop dattie snel af mag LadyS

Ambertje is gevallen vandaag. Schaafwond op dr wang en 2 dikke lippen
Maar ze heeft ook lol gehad hoor. We zaten vanmorgen om 9 uur al op de fiets. Alles dwat we tegen kwamen werd gedag gezegd. Alle hondjes werden waf genoemd. Vliegtuigen zijn gespot, paardjes gezien, maan ontdekt..
Vanmorgen heeft ze ook nog een spelletje gedaan met de overbuuf vna mijn ouders en ze heeft de waterbak van de vogeltjes helemaal leeggespetterd
Daarna weer op de fiets naar huis, samen onder de douche en om half 8 was het stil..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:02:45 #29
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51270000
Aww Ambertje! Gelukkig alle zorgen weer gauw vergeten

Kendahl had een drukke verjaardag. Om half drie kwam ineens iedereen binnenlopen met allemaal cadeautjes. Vooral kleding en boeken. Schoonzusje heeft de moeite genomen om een flink end babytv op te nemen Hij heeft van opa en oma een ketting met zijn naam op een bedeltje en een armbandje. En wat leuk speelgoed... Hij vermaakt zich er nu nog even mee.
Op een gegeven moment was hij zo door de drukte bezet, dat hij niet meer wilde eten of drinken. En we zaten in de tuin, dus toen nog maar even met mijn moeder binnen gespeeld en daarna wat limonade naar binnen gedwongen. Daarna lekker geslapen en toen kwam hij schor zijn nest uit vanaaf. De dag was toch al raar, dus ik heb er meteen een fles in geduwd. Daarna nog even hapjes met ons mee gegeten.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:44:02 #30
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51271543
Ff snel... Robin is nog steeds ziek. Vandaag ging het redelijk, maar nu wordt hij al vanaf half 8 om de 15/30 minuten huilend wakker en z'n koorts is weer omhoog (38,9 nu).
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  zondag 8 juli 2007 @ 21:49:20 #31
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51271770
Awgossie, arm ventje! Maak je je zorgen?
  maandag 9 juli 2007 @ 09:54:33 #32
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51282434
Goed, volgens de ha is het toch geen vijfde ziekte. Collega (ik zat eerst bij de stagiaire) heeft er eventjes naar gekeken en zegt dat het waarschijnlijk gewoon uitslag van de warmte is. Dat kleffe weer van de laatste tijd zou de oorzaak kunnen zijn. Vet houden is het advies.
  maandag 9 juli 2007 @ 10:01:19 #33
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51282560
Max

Welkom Kendahl & PV en LadyS en Iris

LadyS, ik volg het babytjes topic niet.. waarom heeft ze zo'n spreidbroek? Heb zoiets overigens nog nooit gezien, maar ik vind het altijd prachtig om te zien dat kleine kinderen zich zo goed aan hun beperkingen aanpassen Gewoon lopen en klimmen Stoere Iris

Awww.. Ambertje Gelukkig heeft ze het wel naar haar zin gehad

PV, zo te horen is Kendahl lekker verwend!
Ik maakte me niet echt zorgen om Robin, hij was niet suf en dronk nog wel wat (eten bijna niet), maar ik had wel morgen even naar de dokter gegaan als hij nog koorts had gehad, uit voorzorg, maar vanochtend had hij geen koorts en weer praatjes, dus ik hoop dat het weer voorbij is
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 9 juli 2007 @ 10:13:06 #34
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51282799
Ja, hij is lekker verwend idd!

Zo'n spreidbroek is volgens mij als kinderen heupdysplasie hebben. Zodat de beentjes goed in de kom kunnen groeien. Maar dat weet ik niet helemaal zeker, hoor.

Dan had Robin waarschijnlijk gewoon een virusje. Laten we hopen dat hij zich beter voelt vandaag.

Kendahl heeft iets nieuws: gillen. Wanneer hij zijn zin niet krijgt of als hij zich pijn heeft gedaan. In hoeverre moeten we dit negeren?
  maandag 9 juli 2007 @ 11:56:59 #35
108648 cattie
lieve moeder
pi_51285916
Wennie, wat fijn dat het beter gaat met Robin!

PV, dat gillen doet Ive ook wel eens. Ik negeer het grotendeels, hij krijgt niet meer aandacht dan dat hij zou krijgen als hij op een rustigere manier aan zou geven dat iets hem niet zint.

Gisteren is de laatste verjaardagsvisite geweest. Mijn broer en schoonzus met een hele grote doos duplo! En een vormenpuzzle. Allebei direct een hit bij Ive.
pi_51288534
Max wat lief zo aan het spelen met z'n boontjes

en Macka en Lucie!
Cattie en Ive!
PV en Kendahl!
ook welkom en nog gefeliciteerd!

Sara op potje, wat goed!!!!
en ook op de wc geplast! goed zo!

beterschap voor Robin!

Lieve foto's van Iris in spreidbroek, wat kan ze dat goed allemaal, en dat in spreidbroekje!!

aaaaah amber

hier gaat ook alles super!
Sinds gisteren loopt Sarah goed aan 1 handje en vandaag probeerde ze zelf stapjes los te zetten. Maar ze vond het toch een beetje eng, dus pakte ze snel weer mijn stoel. Ben benieuwd wanneer ze het wel gaat durven! Aankomend weekend gaan we proefkamperen in Giethoorn.. vind het wel erg spannend en zie er ook een beetje tegenop.. ik hoop dat Sarah goed kan slapen in de tent! Als alles goed gaat zie ik ook niet meer tegen de vakantie in Zuid-Duitsland op! eerst dus maar dit weekend afwachten...
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 9 juli 2007 @ 15:31:46 #37
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_51293105
Heel verhaal getypt, is is alles weg Dit stond om administratieve redenen nog onder mijn plakknopje:
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:01 schreef Wennie het volgende:

LadyS, ik volg het babytjes topic niet.. waarom heeft ze zo'n spreidbroek? Heb zoiets overigens nog nooit gezien, maar ik vind het altijd prachtig om te zien dat kleine kinderen zich zo goed aan hun beperkingen aanpassen Gewoon lopen en klimmen Stoere Iris
Wat PV al zegt. Iris heeft een (lichte) heupdysplasie en daarom dus een spreidbroek. klik hier voor de precieze uitleg
Ja, ze is echt stoer! Ik heb ook nog een paar leuke filmpjes, waar je op kunt zien hoe creatief ze is!
Ik zal die ook even opzoeken.
Ik ben echt reuzetrots nog steeds op haar, ze laat het allemaal maar gebeuren!

en de rest kwam hier op neer:
Arme Ambertje, gevallen
Kadahl lekker verwend! Gefeliciteerd nog
En Sarah al bijna lopen! Iris mag van mij nog even wachten, want anders is ze écht geehn babietje meer
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 9 juli 2007 @ 19:52:02 #38
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51301657
Te vroeg gejuigd Hij heeft de dag door verhoging/ koorts gehad, weer hangerig en net voor het naar bed gaan weer 38.8. Hoop dat het morgenochtend weer wat beter is, dan gaan we lekker zwemmen
Mijn afvalstrijd!
pi_51307047
Spannend dat kamperen Crazymoon! En stoer dat Sara rechtop de wereld gaat verkennen! Tinka loopt nu ook steeds vaker een paar losse passen door de kamer, worden al echt kinderen zo!

Getsie Wennie... Hopen dat het morgen inderdaad over is. Leuk, zwemmen! Moeten wij ook weer eens doen!

Tinka moet morgen weer voor de APK-keuring naar het consultatiebureau! En de bmr-prik... daar zie ik nogal tegenop. Ze is sowieso al wat moeilijk de afgelopen dagen: wat humeurig overdag en de afgelopen nachten was ze echt ieder uur wakker en wilde ze drinken! Ieder uur!!! Verlaat groeistuipje?! Ben dus zelf ook slecht uitgerust. En een ziek kind kost me altijd nogal veel energie, dus hoop dat ze er morgen niet al teveel last van heeft.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:36:27 #40
105850 Fuente
mamamuts
pi_51307431
Echt knap hoe Iris zich met de spreidbroek kan bewegen!

Wennie, hopelijk knapt Robin snel op

Mammietje, zou je de BMR eventueel anders niet kunnen uitstellen? Als je toch gaat morgen, dan sterkte
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_51311473
Mammietje, misschien toch even uitstellen inderdaad? de ergste last van die BMR prik hebben ze trouwens pas (ruim?) een week later he.

Wennie, beterschap voor Robin!
pi_51316102
Hoe is het met Robin vandaag?

Sara was een vroege vogel vandaag, 5 uur zaten Saartje en ik al beneden!
Plassen op de WC gaat nog steeds goed. Ze geeft het vaak op tijd aan, soms niet, dan heeft ze in d'r luier geplast, maar dat geeft niet.
Ik vind het wel moeilijk met hoe we nu verder gaan. Ik wil haar niet pushen, we belonen haar echter wel met een stickerkalender. Maar om haar nou zonder luier te laten lopen vind ik ook zowat, vooral omdat ze nog zo klein is. Eerst maar eens luierbroekjes scoren denk ik. Hoe doen jullie dit? Of hoe zouden jullie dit aanpakken?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:01:59 #43
62233 Jelief
ikke lief!
pi_51316517
Fuente luierbroekjes is een goed idee als het dan mis gaat is ze niet meteen helemaal nat. Als het het wat beter gaat kun je ook nog een 'trainingsonderbroek' gebruiken. Een luierachtig geval van badstof met een plastic laagje, worden o.a. verkocht bij de HEMA.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:27:59 #44
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51317192
PV, ik zou dat gillen idd ook maar negeren, anders krijg je van die taferelen als bij Mammietje thuis

Veel succes en plezier dit weekend, CM! Spannend hoor!

Succes met Tinka en de BMR vandaag, Mammietje Hopelijk heeft ze nergens last van! Wat dat betreft heb ik echt geluk gehad met Robin, die heeft nog nooit naweeën van de prikken gehad.

Oh Fuente, Sara wordt echt een grote meid Goed hoor, dat ze nu al zo goed aangeeft wanneer ze naar de wc moet. Ik ga mee met de tip van Jelief

Nou, geen zwemmen hier vanochtend Robin werd om half 6 weer huilend wakker (hij sliep overigens pas weer tegen 10 uur). Nog even bij ons in bed genomen, daar heeft ie nog een half uurtje snotterend en hoestend geslapen om vervolgens huilend om drinken wakker te worden. Maar een bekertje water, een fles water en een beker melk wilde hij allemaal niet hebben en van mij wilde hij ook niks weten, hij wilde alleen bij papa liggen. Koorts viel wel mee, 38.0. Vanochtend was hij wel weer wat levendiger, at ook weer een beetje, maar toen ik hem net op bed legde, had hij toch weer 38,5. Ik ga zo even de ha bellen om te overleggen of we langs moeten komen. Ik maak me niet zo'n zorgen, maar die koorts houdt wel lang aan, al 5 dagen nu.
Mijn afvalstrijd!
pi_51317316
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:01 schreef Jelief het volgende:
Fuente luierbroekjes is een goed idee als het dan mis gaat is ze niet meteen helemaal nat. Als het het wat beter gaat kun je ook nog een 'trainingsonderbroek' gebruiken. Een luierachtig geval van badstof met een plastic laagje, worden o.a. verkocht bij de HEMA.
Dank je wel voor de tips! Kga zeker eens bij de HEMA kijken.

Wennie, ik zou ook even bellen, 5 dagen is wel lang
Sara
Merel
Ukje
pi_51317329
Alle nieuwe mamma's van nieuwe dreumesen, nog van harte!! Dat jullie hier ook maar veel plezier mogen hebben
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51317476
Beterschap Robin
Kim zit al een week te snotteren. Maar nu is het steeds erger. Ze hoest sinds 2 dagen flink. Blijft er soms in, zo lijkt het. Ze begint nu ook te piepen en aan haar oortje te trekken. Ik mag er niet aankomen.
Toch maar een sfspraak met de ha gemaakt.
Tussendoor is ze wel gewoon vrolijk. Ze wilde vanmorgen niks eten, en heeft zo'n 100ml drinken op. Nu eet ze wel een banaantje.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:55:40 #48
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51317958
We moeten het nog een dagje aankijken en als hij in de loop van morgenochtend nog steeds koorts heeft moeten we langskomen. De ha vond het idd ook wel lang duren, maar omdat Robin er nog vrij goed onder is, nog even aankijken.

Kimmetje ook beterschap

Overigens zat Robin vanochtend prinsheerlijk op de zitzak in zijn kamertje een fles bodylotion over zijn beentjes leeg te knijpen en zich in te smeren Helaas was het fototoestel leeg

[ Bericht 36% gewijzigd door Wennie op 10-07-2007 11:04:14 ]
Mijn afvalstrijd!
pi_51325882
Amber heeft nog wat schaafwondjes van het vallen, maar gelukkig valt het allemaal wel mee. Geen dikke lip meer.
Gister had mijn zusje haar afstudeerfestje en Amber heeft zich keurig gedragen. Het was bij mijn ouders thuis dus dat ging goed. Ze heeft zich lekker uit lopen sloven voor de visite.
Ze lag er om 21.00 uur in tot 8.00 uur en toen van 10.30 tot 14.15 maar dat kwam door mij omdat ik ook in slaap gevallen was.. ziek

Ik moest gister zo lachen, Amber ging zich steeds verstoppen achter de stoel en dan kwam ze omhoog en riep ze heel hard BOE

Ben benieuwd hoe het gaat CM!

Fuente, wat goed van Saartje!

Wennie, hoop dat Robins koorts snel over is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:13:11 #50
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51332175
Hier twee gefrustreerde ouders: kendahl doet de laatste tijd moeilijk met eten. Hij wil en zal niet avondeten. Wellicht komt het bekend voor: hoofd wegdraaien, huilen, piepen, gillen, handjes voor de mond houden, lepel weggrijpen. En als hij dan eindelijk iets in zijn mond heeft: het niet doorslikken.
Alsof hij denkt dat je hem probeert te laten stikken in vergif.
Het zit ons nu echt tot HIER!!! *&$G#$V#$Y^CV!!!iiii@CVWEGTV@$@$%^&^$#

Wat moeten wij hiermee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')