Ach, dat valt nog mee ja. Dacht dat die dingen veel duurder waren. Waar heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:15 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, die van mij was volgens mij een euro of 3/5. Wij ehbben een simpele witte met een plaatje erop.
Dat doet Fons ook, maar ik denk eerder dat hij eerst stopt omdat ik ervan verschiet als hij begin te plassen op het aankleedkussen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:40 schreef pinquit het volgende:
bij max merk ik dat als hij bloot loop en moet plassen dat hij eerst 'schrikt' dat er wat komt. dan stopt het, en dan laat ie het weer gaan om er naar te kijken. en dan roept ie: pah! (of het nou plas of bah betekent.. heb een plas namelijk nog nooit bah genoemd, maar wel plas)
leuk dus, dat ie het merkt, stopt, en zelf weer laat gaanhij merkt iig dat hij het kan 'regelen'
Ghehehe! Herkenbaar. Overigens plast Kendahl hier ook wel van schrik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat doet Fons ook, maar ik denk eerder dat hij eerst stopt omdat ik ervan verschiet als hij begin te plassen op het aankleedkussen.
wat goe-hoedquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:09 schreef Vicky het volgende:
Mag ik ff heeeeeeeel trots zijn..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amber heeft net op het potje geplast!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze stond naast me en toen zei ze BAH BAH en toen lag er een miniplasje op de grond. Ik zette haar op het potje en zei dat ze daar moest plassen en toen hoorde ik PSSSSSSS
Max ook al bezigquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:49 schreef pinquit het volgende:
net ook weer; plas komt, stopt, en daarna echt hard persen voor de rest![]()
helemaal trots op zn plas
Ja precies. Soms herken ik wel woorden van wat ie allemaal mompeld en dan kan ik daarop antwoorden. Maar vaak heb ik geen idee waar ie het allemaal over heeftquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:51 schreef Belana het volgende:
MeNicole, toevallig doet Ezra dat ook sinds kort jaerg grappig
af en toe komt er dan tussendoor een welgemeende "JAh!" uit met bijbehorend hoofdgeknik
Mikael is juist heel snel met praten. Die snapt ook al als ie 2 woorden smaenvoegt dat ik hem beter snap. Zo zegt ie bv: mama uit (uit bed of de stoel), mama bal (samen met de bal spelen), hondje bal (hond moet met de bal spelen), en zo heeft ie er nog een paar. Zijn wel steeds dezelfde woorden die ie gebruikt maar het klinkt wel heel wijs.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:09 schreef Belana het volgende:
ach, daar moet je ook nog niet te veel van verwachten
alle kindjes zijn verschillend natuurlijk, maar het echte praten ging Liam doen toen ie 1,5 was, dus eerder verwacht ik hier ook niks op een paar woorden na
hihi wat lief!! Wat worden ze ineens groot he..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef Jelief het volgende:
Over slimme kindjes gesproekn, zo een heb ik er ook!Ik deed van de week boodschappen met Emma. We staan bij het schap met de haarborstells en speldjes en stiekies. Zegt ze ineens smurfinnetje (naja haar echte naam dan). Ik snapte niet helemaal waarom ze dat nou zei. Kijk ik naar dat schap hangt daar een pakeje met elastiekjes dat smurfinnetje ook heeft en gebruikt heeft om bij Emma staartjes te maken toen we daar logeerden. Ze had zoiets laatst ook met andijvie. Toen we de cavia's van smurfinnetje op bezoek hadden hebben we dat een aantal keer voor ze gekocht.
Tinka heeft ook een aangeboren grote moedervlek, langwerpig van 1 bij 4 cm. ongeveer, op haar rug. Het is heel licht van kleur, het CB noemde het een koffievlek (met veel melk dan!). Ze zeiden meteen erbij dat er haren op konden groeien, schijnt heel normaal te zijn, dit voor jouw geruststelling. Aan de andere kant, met grote aangeboren moedervlekken loop je extra risico, dus JA, je moet gaan. Al is het 10 keer voor niets. Hoe groot is de vlek van Max?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:09 schreef pinquit het volgende:
vandaag zat max aan zn bil te krabben, dus ik dacht gewoon jeuk niks verders.
keek ik vanavond toen ie in zn nakie liep, blijkt het zijn moedervlek te zijn die jeukt. en het houdt ook niet op zegmaar. hij heeft er last van. dus ik gelijk weer in paniek vanwege die reuze moedervlek.
ben er al een keertje mee naar de HA gegaan, omdat ie opgezet was toen. toen was er niks.
hij is nu weer dik. en hij jeukt dus. nu is dat niet goed, jeukende moedervlekken, maarja.. de vorige keer was er ook niks, én melanoom komt zelden voor bij baby's.
moet ik nou maandag naar de HA, of wat. bleeeh stomme moedervlek. er groeien ook haren op nu. vaag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |