abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51624760
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:15 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, die van mij was volgens mij een euro of 3/5. Wij ehbben een simpele witte met een plaatje erop.
Ach, dat valt nog mee ja. Dacht dat die dingen veel duurder waren. Waar heb je hem gekocht?
Zit net te denken dat Hema ze misschien ook wel heeft.
pi_51625150
Ja Hema heeft ze volgens mij wel en prenatal. Zo duur zijn die dingen niet hoor.

Hier wordt tegenwoordig elke ochtend en elke avond op het potje geplast/gepoept. Overdag ben ik er nog niet echt mee bezig. Soms zegt ze dat ze moet plassen en dan zet ik haar op de wc. Soms doet ze dan ook wat, soms niet. Ach, lekker relaxed opbouwen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:37:11 #228
62233 Jelief
ikke lief!
pi_51625275
Ingrid, bij de Ikea kost ie minder dan 2 euro
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:40:37 #229
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51627222
bij max merk ik dat als hij bloot loop en moet plassen dat hij eerst 'schrikt' dat er wat komt. dan stopt het, en dan laat ie het weer gaan om er naar te kijken. en dan roept ie: pah! (of het nou plas of bah betekent.. heb een plas namelijk nog nooit bah genoemd, maar wel plas)

leuk dus, dat ie het merkt, stopt, en zelf weer laat gaan hij merkt iig dat hij het kan 'regelen'
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_51627477
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:40 schreef pinquit het volgende:
bij max merk ik dat als hij bloot loop en moet plassen dat hij eerst 'schrikt' dat er wat komt. dan stopt het, en dan laat ie het weer gaan om er naar te kijken. en dan roept ie: pah! (of het nou plas of bah betekent.. heb een plas namelijk nog nooit bah genoemd, maar wel plas)

leuk dus, dat ie het merkt, stopt, en zelf weer laat gaan hij merkt iig dat hij het kan 'regelen'
Dat doet Fons ook, maar ik denk eerder dat hij eerst stopt omdat ik ervan verschiet als hij begin te plassen op het aankleedkussen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:56:53 #231
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51627585
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:52 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Dat doet Fons ook, maar ik denk eerder dat hij eerst stopt omdat ik ervan verschiet als hij begin te plassen op het aankleedkussen.
Ghehehe! Herkenbaar. Overigens plast Kendahl hier ook wel van schrik.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:08:27 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_51627916
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:09 schreef Vicky het volgende:
Mag ik ff heeeeeeeel trots zijn..

Amber heeft net op het potje geplast!!

Ze stond naast me en toen zei ze BAH BAH en toen lag er een miniplasje op de grond. Ik zette haar op het potje en zei dat ze daar moest plassen en toen hoorde ik PSSSSSSS
wat goe-hoed
zow, das een vlotte dame
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 17:18:12 #233
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51632026
Haha, die Amber, regelt gewoon even haar eigen zindelijkheidstraining!
Wat een moppie is het toch.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:49:46 #234
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51636382
net ook weer; plas komt, stopt, en daarna echt hard persen voor de rest helemaal trots op zn plas
pi_51646125
Amber! Grote meid dat je bent! Leg het even aan Randy (2,5) uit, die heeft nog maar net ontdekt dat er nattigheid uit zijn piemel komt!

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb haar uiteindelijk toch de 120 mg. gegeven die ik ook in huis had. Ik geef eigenlijk ook alleen voor de nacht (of middagslaapje indien boven de 39,5 graden) zetpillen omdat ik denk dat die koorts het virus sneller bestrijdt. Ze is de nacht redelijk doorgekomen en vanmorgen had ze maar een heel klein beetje koorts. Wel iets hangeriger dan anders en sneller boos als Randy in de buurt was of als er iets niet lukte. Na het middagslaapje was ze echter weer 39,3 maar na het eten knapte ze weer iets op (kon weer lachen!) en vanavond was het weer iets van 38,7. Toch nog maar zetpilletje van 120 gegeven. Hoorde haar nog een poosje spelen in bed -iets dat ze eigenlijk nooit doet- en na een klein uurtje was ze kletsnat van zweet huilend wakker. Gelukkig lost bv ieder verdrietje op en sliep ze meteen weer! Gelukkig eet ze nog wel goed (ze kan met haar gewicht niet zoveel missen) al eet ze haar groente niet op terwijl ze dat normaal gesproken het lekkerste vindt. Drinken doet ze heel erg goed, beter dan anders eigenlijk zelfs. Gelukkig maar. Verder niet spugen en geen diarree gelukkig.

Wat betreft de zetpillen heb ik op zeker gespeeld om eerst eens aan te kijken hoe het zou gaan, dan kon ik eventueel later in de nacht nog een 240 mg. kunnen geven. Ik bedacht me net ineens dat ik Randy ooit als 3 maanden oude baby een 500 mg. heb moeten geven. Hij werd toen aan een liesbreuk geopereerd en in het ziekenhuis aangekomen kreeg ik de enorme raket in mijn handen gedrukt! Echt een enorme joekel waar ik zelf nog tegenop zou zien! "Dat mag hij nog helemaal niet?!" (Ze legden me uit dat ze een schema ervoor hebben en dat dit wel mag, maar dat ze met thuismedicatie veel voorzichtiger zijn.) Ik keek van de zetpil naar het minigaatje tussen de billen van mijn piepkleine babytje en zei wanhopig tegen de zuster dat dat niet ging lukken! Drukt ze me een potje vaseline in mijn hand met een blik van 'en geluk ermee'! Heel even keek ik mijn man hoopvol aan, maar die had het ineens ook heeeeeeel druk met van alles en nog wat! Achteraf kan ik er enorm om lachen maar op dat moment...
  vrijdag 20 juli 2007 @ 06:34:33 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_51650089
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 19:49 schreef pinquit het volgende:
net ook weer; plas komt, stopt, en daarna echt hard persen voor de rest helemaal trots op zn plas
Max ook al bezig toch begint het zo natuurlijk goed hoor

mammietje, hoe gaat het nu?
stormy waters...
sailin'
pi_51650760
Ging jullie bijna dreumes rond een jaar ook ineens zo anders praten? Mikael had eerder altijd gewoon meer in de richting van dada en mama en baba enzo. En nu is het heel anders. Kna niet uitleggen hoe maar hij heeft hele gsprekken. Gaat ie voor me staan en dan moppeld ie wat en wacht dan tot ik wat terug zeg en dan moppeld hij weer iets En soms word ie helemaal boos want dan zeg ik blijkbaar iets verkeerd ofzo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:51:59 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_51650881
MeNicole, toevallig doet Ezra dat ook sinds kort ja erg grappig
af en toe komt er dan tussendoor een welgemeende "JAh!" uit met bijbehorend hoofdgeknik
stormy waters...
sailin'
pi_51651086
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:51 schreef Belana het volgende:
MeNicole, toevallig doet Ezra dat ook sinds kort ja erg grappig
af en toe komt er dan tussendoor een welgemeende "JAh!" uit met bijbehorend hoofdgeknik
Ja precies. Soms herken ik wel woorden van wat ie allemaal mompeld en dan kan ik daarop antwoorden. Maar vaak heb ik geen idee waar ie het allemaal over heeft
Liefde
  vrijdag 20 juli 2007 @ 09:09:22 #240
24188 Belana
kloon van belana
pi_51651165
ach, daar moet je ook nog niet te veel van verwachten
alle kindjes zijn verschillend natuurlijk, maar het echte praten ging Liam doen toen ie 1,5 was, dus eerder verwacht ik hier ook niks op een paar woorden na
stormy waters...
sailin'
pi_51651231
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:09 schreef Belana het volgende:
ach, daar moet je ook nog niet te veel van verwachten
alle kindjes zijn verschillend natuurlijk, maar het echte praten ging Liam doen toen ie 1,5 was, dus eerder verwacht ik hier ook niks op een paar woorden na
Mikael is juist heel snel met praten. Die snapt ook al als ie 2 woorden smaenvoegt dat ik hem beter snap. Zo zegt ie bv: mama uit (uit bed of de stoel), mama bal (samen met de bal spelen), hondje bal (hond moet met de bal spelen), en zo heeft ie er nog een paar. Zijn wel steeds dezelfde woorden die ie gebruikt maar het klinkt wel heel wijs.
Gisteren was de fysio hier en dat vond ie niks. Mama die daag was duidelijke taal
Liefde
  vrijdag 20 juli 2007 @ 09:41:11 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_51651826
die Mika. hij weet zich goed duidelijk te maken knap hoor
stormy waters...
sailin'
pi_51675962
nou dan weet je ook waar je aan toe bent MeNicole Geen fysio meer dus

Ik moest gister ook weer zo lachen. Staan we bij de Blokker, moest een strijkhoes hebben en Amber riep maar kakkakakkakakakak en ik snapte er niets van. Ik kijken maar ik zag niets, en weer mamma die die kakkakakakkakakakak en ik weer kijken maar ik snapte er echt helemaal niets van. Kijk ik goed, staat er ergens verscholen op een plank een eendje.
Dus ik wijs het eendje aan en toen werd ze helemaal enthousiast
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:22:47 #244
62233 Jelief
ikke lief!
pi_51676893
Over slimme kindjes gesproekn, zo een heb ik er ook! Ik deed van de week boodschappen met Emma. We staan bij het schap met de haarborstells en speldjes en stiekies. Zegt ze ineens smurfinnetje (naja haar echte naam dan). Ik snapte niet helemaal waarom ze dat nou zei. Kijk ik naar dat schap hangt daar een pakeje met elastiekjes dat smurfinnetje ook heeft en gebruikt heeft om bij Emma staartjes te maken toen we daar logeerden. Ze had zoiets laatst ook met andijvie. Toen we de cavia's van smurfinnetje op bezoek hadden hebben we dat een aantal keer voor ze gekocht.
pi_51676931
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef Jelief het volgende:
Over slimme kindjes gesproekn, zo een heb ik er ook! Ik deed van de week boodschappen met Emma. We staan bij het schap met de haarborstells en speldjes en stiekies. Zegt ze ineens smurfinnetje (naja haar echte naam dan). Ik snapte niet helemaal waarom ze dat nou zei. Kijk ik naar dat schap hangt daar een pakeje met elastiekjes dat smurfinnetje ook heeft en gebruikt heeft om bij Emma staartjes te maken toen we daar logeerden. Ze had zoiets laatst ook met andijvie. Toen we de cavia's van smurfinnetje op bezoek hadden hebben we dat een aantal keer voor ze gekocht.
hihi wat lief!! Wat worden ze ineens groot he..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:28:40 #246
62233 Jelief
ikke lief!
pi_51677071
Joh het gaat zo hard, als ik nu naar haar kijk zie ik meer een peuter dan een dreumes.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:09:14 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51678511
vandaag zat max aan zn bil te krabben, dus ik dacht gewoon jeuk niks verders.

keek ik vanavond toen ie in zn nakie liep, blijkt het zijn moedervlek te zijn die jeukt. en het houdt ook niet op zegmaar. hij heeft er last van. dus ik gelijk weer in paniek vanwege die reuze moedervlek.

ben er al een keertje mee naar de HA gegaan, omdat ie opgezet was toen. toen was er niks.
hij is nu weer dik. en hij jeukt dus. nu is dat niet goed, jeukende moedervlekken, maarja.. de vorige keer was er ook niks, én melanoom komt zelden voor bij baby's.
moet ik nou maandag naar de HA, of wat. bleeeh stomme moedervlek. er groeien ook haren op nu. vaag toch?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:54:38 #248
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51680315
Klinkt wel een beetje vreemd pinquit, ik zou er wel mee naar de HA gaan.

Oja, hier Tamea (mama van Finn) trouwens onder haar originele account, Jojogirl.
Ik had al zo lang niets meer gepost hier (OUD vind ik af en toe niet leuk), maar ik vind het nu toch wel weer leuk om te lezen over alle leeftijdsgenootjes van Finn hier.

Finn is inmiddels alweer ruim 13 maanden en staat af en toe een paar tellen los. We zijn net terug van 12 dagen kamperen in Normandië en dat was erg leuk. Kennelijk groeien kiezen daar goed want daar heeft/krijgt ie er nu ineens 4 van, en dat terwijl ie pas 7 andere tanden heeft. Verder is het een vrolijk mannetje dat altijd op zoek is naar publiek voor z'n acties en lekker flirt met alles en iedereen.
pi_51681098
heee jojogirl, wat verrassend dat jij tamea bent!! ik heb me wel eens afgevraagd als ik elders las dat je inmiddels een kindje had waarom je nou nooit hier schreef maar dat was dus helemaal niet zo. nou ja het eerste deel wel maar van dat schrijven dan. al was je er al lang niet meer inderdaad. leuk dat je toch weer wat mee komt doen! en zo te lezen gaat 't prima met 'm, mooi! heb je ook nog een fotootje voor ons?

pinquit, ik zou er ook toch wel even naar laten kijken, beter 't zekere voor het onzekere.
pi_51683324
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:09 schreef pinquit het volgende:
vandaag zat max aan zn bil te krabben, dus ik dacht gewoon jeuk niks verders.

keek ik vanavond toen ie in zn nakie liep, blijkt het zijn moedervlek te zijn die jeukt. en het houdt ook niet op zegmaar. hij heeft er last van. dus ik gelijk weer in paniek vanwege die reuze moedervlek.

ben er al een keertje mee naar de HA gegaan, omdat ie opgezet was toen. toen was er niks.
hij is nu weer dik. en hij jeukt dus. nu is dat niet goed, jeukende moedervlekken, maarja.. de vorige keer was er ook niks, én melanoom komt zelden voor bij baby's.
moet ik nou maandag naar de HA, of wat. bleeeh stomme moedervlek. er groeien ook haren op nu. vaag toch?
Tinka heeft ook een aangeboren grote moedervlek, langwerpig van 1 bij 4 cm. ongeveer, op haar rug. Het is heel licht van kleur, het CB noemde het een koffievlek (met veel melk dan!). Ze zeiden meteen erbij dat er haren op konden groeien, schijnt heel normaal te zijn, dit voor jouw geruststelling. Aan de andere kant, met grote aangeboren moedervlekken loop je extra risico, dus JA, je moet gaan. Al is het 10 keer voor niets. Hoe groot is de vlek van Max?

Tinka lijkt door de ergste BMR-naweeen heen te zijn. De koorts was wel aanwezig vandaag, maar heb haar maar niet meer gepest met de thermometer omdat het me niet heel erg hoog leek te zijn. Ze was ook iets vrolijker vandaag, at en dronk helaas iets minder. Volgens mij was ze toch ook wel weer wat afgevallen want toen ik haar in bad deed, schrok ik wat van die dunne armpjes. Ik ben zelf altijd te mager geweest (vvt sinds ik moeder ben!) en zat daar nooit mee, maar kan me nu voorstellen dat mijn ouders dat maar niets vonden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')