Sjeezzz Huub heeft bijna 7 maanden de show gemaakt dag en nacht. Nu is hij een paar dagen wat minder in beeld en moet hij gelijk de toneelhaak krijgen? wake up plsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef wolferl het volgende:
Ik vrees dat Huub binnenkort getoneelhaakt wordt.
RTL duldt geen lichamelijk geweld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even zonder flauwekul te maken. Er heerst hier een conflict. Wat gaat het resultaat worden, een volgende kapote deur en uithuisplaatsing van de para-broer, of vannacht toch weer uiting van dierlijke lusten zonder gebruikmaking van de grijze celletjes?
hij hoort zijn eigen naam gewoon graagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef Zora01 het volgende:
waarom praat hij altijd over zichzelf in derde persoon..
Brian is niet meer verliefd op Tamara, Brian houdt van Amanda...
Het laatste. Maar eerst giechelen omdat ze zo'n leuke fake-discussie hebben gevoerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even zonder flauwekul te maken. Er heerst hier een conflict. Wat gaat het resultaat worden, een volgende kapote deur en uithuisplaatsing van de para-broer, of vannacht toch weer uiting van dierlijke lusten zonder gebruikmaking van de grijze celletjes?
lachen héquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef farscapevr6 het volgende:
hup huub krijgt de schuld alweer
das lonken naar een andere wereldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Brian: Godverrrdomme!
Wat denk je nu?
A: ik denk dat het niet zo is
B: pffffs
A: ja maar Huub zei
B: die klootzak zei dat toen ik een cadeau aan het kopen was?
Ik ben veel te goed voor deze wereld.
Niet te geloven dat in een ruzie over Tamara Huub ter sprake komt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Brian: Godverrrdomme!
Wat denk je nu?
A: ik denk dat het niet zo is
B: pffffs
A: ja maar Huub zei
B: die klootzak zei dat toen ik een cadeau aan het kopen was?
Ik ben veel te goed voor deze wereld.
quote:
lach me er serieus elke keer weer slap om, tis echt niet te gelovenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef Desii het volgende:
[..]
lachen hé
die kunnen ze echt niet toneelhaken.... hij is niet eens in beeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |