Paypal kan ook zonder credit card, je maakt dan geld over naar de rekening van paypal (een nummer in amsterdam) en dan kun je het bedrag gewoon naar last fm paypallenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:55 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Is er een manier om de beste mensen van Last.fm van een donatie te voorzien zonder het gebruik van een credit card? Pay Pal werkt ook alleen via credit cards toch?
Mijn buurt wordt telkens overhoop gegooid, maar ik heb nog steeds dezelfde 1# neighbour.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef Duizendpootje het volgende:
hoi!
hoe kan ik ook alweer mijn weektop hier neergooien?
het gaat verdorie iedere keer weer fout he, ik kan nooit vinden waar die link staat haha!
en worden jullie buurtjes nog wel eens geupdate?
mijne zijn echt al maanden nietmeer veranderd..![]()
Welke CD is dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:04 schreef nipeng het volgende:
Zojuist een 6cd krautrock verzamelaar gedraaid. Dat zal een flinke chaos geven in mijn lijst. Vooral op het Recommendations vlak.
Hot Chip! Leuk, met "boys from school" als uitschieter.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb mijn wekelijkse chart nog niet binnen, maar voor deze week voorspel ik veel Hot Chip, Justice en Fischerspooner.
Duh, ik ben er nuquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik begin last.fm steeds leuker te vinden.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Hier ook niet. Normaal heb ik 'm op zondag al.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Hier ook niet. Normaal heb ik 'm op zondag al.
Ik heb ook nog een vraagje.. misschien dat 1 van jullie het weet...quote:Charts Delay
There will be a delay in generating charts for last week - we're working on it.
oh, het was niet die van de afgelopen week. oepsquote:Op maandag 23 juli 2007 17:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Schiet niet op met die weekly charts.
geweldige docuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |