Ja tuurlijk, als het suf is ben ik van de partijquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij post hier ook diezelfde lijstjes hoor, kuttebrie.
Ik weet niet wat dat isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:26 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Waar is je Top Artists Overall chart gebleven?![]()
Die lijst onder Top Artists This Week. Met de artiesten waarvan je overall (quote:
Ik heb niks gezegd.quote:
kun je toch gewoon verwijderen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:18 schreef tonks het volgende:
Wat ik wel kut vind is dat die chuck klosterman zo hoog staatdat is helemaal geen muziek dat was een audioboek en opgedeelt in hele kleine stukjes dus nu staat hij er supervaak in!
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
1 The Chills 22
Oink?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/BloodyLotte.gif]afbeelding] [/url]
Ik heb torrents ontdekt.
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Yeah ik ben nu subscriber
Kan precies in de gaten houden wie allemaal op m'n profiel komt enzo. Beste leuke extraatjes erbij. Even maandje testen.
Is er een manier om de beste mensen van Last.fm van een donatie te voorzien zonder het gebruik van een credit card? Pay Pal werkt ook alleen via credit cards toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef Bosbeetle het volgende:ik was een jaartje lid en toen was het over toen miste ik dat ik kon zien wie er op bezoek was, dus ben ik nu weer een jaar lid.
Nee je kunt ook geld op je Paypal account gooien vanaf een bankrekening.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:55 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Is er een manier om de beste mensen van Last.fm van een donatie te voorzien zonder het gebruik van een credit card? Pay Pal werkt ook alleen via credit cards toch?
Oh ja? Ik zal het eens uitproberen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef trebremmit het volgende:
Als je naar cd's luisterd via Windows Media Player registreerd hij dat gewoon in last.fm als je een plugin voor media player hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |