http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke stream site jij hebt, want NowLive is bij mij erg aan het flippen.
Ja, jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daar loopt ze, het prinsesje van Robert, in bikini, waar toevallg haar tieten in passen, en op hoge hakken. ( ik kijk heel af en toe wel eens zo'n "adult"-filmpje en erger me er dood aan dat die snollen altijd die hoge hakken aanhouden.)![]()
Moooooooooooooooi, oprotten naar haar kids.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
Natasia jankt weer.
en Huub snurkt op de andere streams, erg interessantquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
Natasia jankt weer.
krijg pas echt medelijden als ze zich moet redden in de buitenwereldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik krijg echt medelijden met Natasia , ze wil volgens mij echt weg alleen ze wordt nog steeds tegengehouden...
Ik zal nooit geen Brian-fan zijn, maar ik zie best zijn goeie eigenschappen... bij nix, heb ik alleen maar een ergenis-gevoelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook, het is te opvallend.
Tuurlijk jankt ze, Dat geld dat brian heeft uitgegeven, dat had zij kunnen doen, maar ja die trap in Jaap zijn kruis he.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
Natasia jankt weer.
hehehequote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Tuurlijk jankt ze, Dat geld dat brian heeft uitgegeven, dat had zij kunnen doen, maar ja die trap in Jaap zijn kruis he.
Ik doe dat allemaal tusendoor, behalve dat van die penissen, daar ben ik niet zo handig in.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp niet hoe sommigen van jullie dit nog (een groot deel van de dag) uithouden. Zelf krijg ik de neiging caps met penissen erop getekend te posten, en vreselijk off-topic melig te worden, en een keiharde pittige mp3 op te zetten (oh, dat heb ik al).
Dennix is zielig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft iets vernomen over Huubs priveleven en gaat hem daar op pakken.
tsonge jonge wat een stakker die miet zegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
Tegen wie zei hij dat, die lul?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
Ja.. iemand heeft hem iets toegeroepen op straat ofzo... iets dat echt niet kan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
Hoorde je hoe hij dat weer bracht?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
Zou ze daarom zo down zijn, ze gaat over lijken middels.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:30 schreef Gigageil het volgende:
Natas heeft het zwaar
-Oma ligt slecht
-Zoontje bij haar Sperma-donor
-Dochtertje in SU
- Niet in middelpunt van belangstelling.
-Maar het allerergste vindt ze volgens mij nog dat ze een berg mooie spulletjes is misgelopen op de PC Hoofstraat....
Jij bent niet goed in penissen tekenen? Hmmm. Ik bedoel: ik natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe dat allemaal tusendoor, behalve dat van die penissen, daar ben ik niet zo handig in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |