Heb je het tegen mij of bedoel je Amanda en Melissa?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:29 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ooooh meiden wat zijn jullie achterbaks :|
Veeg me op, wat een zolen daar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:31 schreef Desii het volgende:
Nu gaan Melissa en Amanda het kadotje.... uitpakken om te kijken, of het dezelde ketting is![]()
Misschien dat ze Dennis hetero kan krijgen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja...ze is verslaafd aan sex. For sure![]()
Evilquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
Chicks on a mission! I like...
Ja maar het cadeautje voor de ex van B zit in een dezelfde soort doosje als het cadeautje voor haar. . . Je begrijpt toch zelf ook wel dat ze MOET zien of dat een ketting met een hartje is?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ze gaan nu Brains spullen kijken , wat er voor zijn ex bij zit... AMANDA JIJ BENT LAAAAG! Je hebt verdomme een relatie met hem!
Amanda trapt er met open ogen in.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:32 schreef Katewalker het volgende:
Melissa zit wel erg te stoken hoor..ze zit Amanda ontzettend op te jutten..sjonge wat een tang die Melissa...![]()
Tuurlijk die 2quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij of bedoel je Amanda en Melissa?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:31 schreef Desii het volgende:
Nu gaan Melissa en Amanda het kadotje.... uitpakken om te kijken, of het dezelde ketting is![]()
Wie weet.....ze vindt hem wel knap, zei ze vanmiddag.....ze houdt de optie open, zeg maar...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien dat ze Dennis hetero kan krijgen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |