Dat zou toch onbeschoft zijn?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:43 schreef _Endymion_ het volgende:
Als een bedrijf belooft dat ze op die dag een reactie geven, maar niet doet. Dan is het vrijwel 99% kans dat ze je niet willen. Een werknemer moet meer opleveren dan de loon die aan jou ze betalen, dus waarom zullen ze nog langer wachten het kost hun meer geld .... Denk er niet al te lang erover en ga verder met zoeken.
Misschien zijn ze het vergeten? Er kwam iets tussen? Ze kregen hem niet te pakken? Allemaal mogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:43 schreef _Endymion_ het volgende:
Als een bedrijf belooft dat ze op die dag een reactie geven, maar niet doet. Dan is het vrijwel 99% kans dat ze je niet willen. Een werknemer moet meer opleveren dan de loon die aan jou ze betalen, dus waarom zullen ze nog langer wachten het kost hun meer geld .... Denk er niet al te lang erover en ga verder met zoeken.
Het is niet onbeschoft, je komt alleen zielig over als je zelf erachterna ga. Ik spreek dit uit ervaring. De reden waarom bedrijven niet reageren is, omdat ze niet weten hoe ze met afwijzingen om moeten gaan. Er zijn sollicitanten die behoorlijk aggressief kunnen worden en zelfs aanklagen voor discriminatie of whateverquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zou toch onbeschoft zijn?
Je tweede zin mag je uitleggen, want ik snap niet wat je bedoelt. Waarom zullen ze nog langer wachten waarmee??
Dat ben ik niet met je eens. Je komt juist ongeinteresseerd over als je er niet achteraan gaat. Dat van die afwijzigen heb je gelijk in en ik zie het ook somber in, maar als je een baan wilt dan moet je er voor gaan en niet lafjes afwachten! Met opgeven heeft nog nooit iemand iets bereikt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:06 schreef _Endymion_ het volgende:
[..]
Het is niet onbeschoft, je komt alleen zielig over als je zelf erachterna ga. Ik spreek dit uit ervaring.
4 dagen lang ziek, lekker efficient is datquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:54 schreef Lienekien het volgende:
Of ze hadden nog niet kunnen overleggen (bijv. iemand ziek geworden)?
Redenen genoeg.
Ik heb diverse sollicitaites gedaan voor stages en bijbaantjes. Bedrijven die me willen hebben tot nu toe dezelfde dag gereageerd. van de afwijzingen heb ik nog nooit wat van gehoord. Ik werk nu 4 dagen per week als programmeur. Misschien is dat in andere sectoren hopelijk wat anders.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:09 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Je komt juist ongeinteresseerd over als je er niet achteraan gaat. Dat van die afwijzigen heb je gelijk in en ik zie het ook somber in, maar als je een baan wilt dan moet je er voor gaan en niet lafjes afwachten! Met opgeven heeft nog nooit iemand iets bereikt.
Reken daar maar wel op ja, dat het er niet overal zo aan toe gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:15 schreef _Endymion_ het volgende:
[..]
Ik heb diverse sollicitaites gedaan voor stages en bijbaantjes. Bedrijven die me willen hebben tot nu toe dezelfde dag gereageerd. van de afwijzingen heb ik nog nooit wat van gehoord. Ik werk nu 4 dagen per week als programmeur. Misschien is dat in andere sectoren hopelijk wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |