die teringlui schrijven gewoon ff lekker 13 euro van m'n rekening afquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:30 schreef TheThirdMark het volgende:
Ze hebben jou ook te pakken gehad?
zeg, bljf jij je bericht editen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef Olep het volgende:
Genaaid.
Dan moet je naar de dokter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:36 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik ruik een spam....
kan dat nog van een maand geleden? heb toen wel loten gehad, stond nl. op het bankafschrift zag ik naderhand.quote:
een tegoedbon voor 4 tompoezen bij de Hema.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:40 schreef Schunckelstar het volgende:
je moet ook gewoon winnen dan![]()
dan heb je de grapjas mooi teruggepakt
zulks een puike prijsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef L-IS het volgende:
[..]
een tegoedbon voor 4 tompoezen bij de Hema.![]()
die dingen zijn geweldigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef L-IS het volgende:
[..]
een tegoedbon voor 4 tompoezen bij de Hema.![]()
misschienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:39 schreef L-IS het volgende:
[..]
kan dat nog van een maand geleden? heb toen wel loten gehad, stond nl. op het bankafschrift zag ik naderhand.
als een kameraad hier achterzit naai ik hem nog harder, gozer krijgt alle goede doelen op z'n dak en krijgt op vakantie iedere ochtend avond en middag een stok in z'n noten
Of een zooitje pizza's bestellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:39 schreef L-IS het volgende:
[..]
kan dat nog van een maand geleden? heb toen wel loten gehad, stond nl. op het bankafschrift zag ik naderhand.
als een kameraad hier achterzit naai ik hem nog harder, gozer krijgt alle goede doelen op z'n dak en krijgt op vakantie iedere ochtend avond en middag een stok in z'n noten
ohja, en greenpeacequote:ook ff naar het station enzo waar de eci lui altijd staan![]()
ahaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef L-IS het volgende:
[..]
ohja, en greenpeace! Maar moet ik de goede wel terugpakken, heb eens de verkeerde genaaid omdat hij weer genaaid werd door een andere vriend
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |