Ah, een luchtje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hhavolgens mij zit er parfum ofzo in.
Klopt ja de helft had hij toegezegd en wat krijgt ze er nu voor???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Nix had toegezegd 50% van zijn prijzengeld met haar te delen..... dus het is haar goed recht er naar te vragen.
Zoiets met God idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas moet eens terugdenken aan de familie van Sylvia, toen die slecht lag (en uteindelijk bleef liggen), daar was ze ook niet zo vriendelijk over. Wat was het ook alweer: God straft onmiddellijk?
Ja, bij Jean Paul Gaultier is dat normaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, een luchtje.
En waarom zit dat in een blik? Of is dat normaal bij dat merk?
Zij krast Nadia en wat doet God??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas moet eens terugdenken aan de familie van Sylvia, toen die slecht lag (en uteindelijk bleef liggen), daar was ze ook niet zo vriendelijk over. Wat was het ook alweer: God straft onmiddellijk?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef Polonium-120 het volgende:
wanneer wordt er een lijk uit DGK gedragen.... het is echt fons westerloo saai op dit moment![]()
die melk cupjesquote:
Oma ligt op streven.quote:
ben het totaal niet met je eens..... vind het totaal geen leuk shirtjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft echt een super leuk truitje gekregen!
You've lost me.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en dat noemt zich hoofd huishouding![]()
Schoonmakers hebben ook een gevaarlijk beroep heb ik vandaag uit de media vernomen. Zou dat Palma ook kunnen overkomen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef Polonium-120 het volgende:
wanneer wordt er een lijk uit DGK gedragen.... het is echt fons westerloo saai op dit moment![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |