Dan zit het geheugen er niet goed in of het is dood. Je moet de modules horen klikken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:26 schreef Xilantof het volgende:
Stom geheugen
kreeg het gister zo snel niet werkende
(snel knipperend lampje als je hem weer aan doet.)
Straks maar weer eens proberen, maar net deed m'n Mac ook al lastig met 't originele geheugen er weer in!!
klikken hoorde ik ook niet toen ik de originele er weer in zette...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dan zit het geheugen er niet goed in of het is dood. Je moet de modules horen klikken.
Patsen met uptime![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef De_Hertog het volgende:
Mijn uptime? Al weer ruim 24 jaar, al zat er wel een hoop Sleep en Deep Sleep tussen.
FAT32.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoi, een HD die lees/schrijfbaar moet zijn door OS X en Windows moet in FAT32 of MS-DOS, right?
fat 32 werktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoi, een HD die lees/schrijfbaar moet zijn door OS X en Windows moet in FAT32 of MS-DOS, right?
Ja dat dacht ik ook, maar als ik bij m'n Schijfhulp kijk, en dan bij de schijf die ik wil Wissen als tab kies, staat d'r geen FAT32 tussen, wel MS-DOS?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:33 schreef Zpottr het volgende:
[..]
FAT32.
MS-DOS is een besturingssysteem.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar als ik bij m'n Schijfhulp kijk, en dan bij de schijf die ik wil Wissen als tab kies, staat d'r geen FAT32 tussen, wel MS-DOS?
K, nice, thnx.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Oh uh ja fuck. Dat is omdat op een Apple alles makkelijker is. Of zo.
Die optie moet je hebben iig
Foto?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:11 schreef Q. het volgende:
Mag je hier ook met je piemel patsen?
Ik heb ze met het doordrukken nog nooit horen klikken. Gewoon helemaal doorduwen, beetje ruw, maar het moet helaasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dan zit het geheugen er niet goed in of het is dood. Je moet de modules horen klikken.
Patsen met uptime![]()
![]()
Ja dat bedoel ik , je moet er flink kracht opzetten . Bij een iMac hoor je het klikken , bij een MPro ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb ze met het doordrukken nog nooit horen klikken. Gewoon helemaal doorduwen, beetje ruw, maar het moet helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |